Autor |
Zpráva |
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Tak napřed jen fágl karbec a teď už pro jistotu Ecotronic A Ondro víš to, že Ecotronic má na sacím potrubí přesněji na větvi ke druhému válci snímač teploty sacího potrubí? Tzn. nemá jen snímač teploty chladící kapaliny vzadu na potrubí, ale i snímač teploty samotného sacího potrubí. A ten tam jaksi nevidět že by čouhal ani díra tam jaksi není. No ale myslím že pokud se člověk podívá na ten návod a pořádně si přečte pak mu je docela jasný z čeho potrubí to bylo.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
18.10.10, 19:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
18.10.10, 20:56 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
kwiko: Neřeš Ale bezva že jsi sem hodil tu fotku. Je na ní jasně vidět ten snímač co jsem myslel.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
18.10.10, 21:05 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Ale to je zaujimave ze ten karbec potrebuje vediet teplotu nasavaneho vzduchu priamo pred hlavou
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
19.10.10, 20:41 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
trosku od veci este, skusam vyvrtat do stareho domcu termostatu zavit ale cidlo teploty som si zabudol v garazi takze nevite jaky zavit ma to cidlo?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
21.10.10, 10:26 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tušim že M14x 1.25
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
21.10.10, 14:37 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
tak este jedna vec, domec termostatu som vyrobil zvarenim 120 a favoritoveho...ale da sa nejak obabrat vodna pumpa aby som z nej ziskal este jeden vyvod do toho sacieho?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
27.10.10, 10:24 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
z karbec favorita ale budeš muset odříznout silentblok nebo ho tam můžeš nechat ničemu nevadí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.10.10, 16:36 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
ako dat tam celu favo pumpu? mne sa zdalo ked som ju len tak letmo videl ze ta ma len dva vyvody
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
27.10.10, 17:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.10.10, 05:24 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
este neco ma napadlo...mam karbec 120. viem ze to nieje to prave na 136kovy motor ale fungovat by to ako tak malo ne? kym nezozenem neco lepsie.
A benzin vim ze tam ide uz natural...ale mozem este bez nejakych vacsich nasledkov spalit vsetok uni co mam v nadrzi alebo ho mam vypustit a doliat natural?
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
28.10.10, 10:26 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
och och, zozere to vsetko pokial to je 95, katalyzator nemas takze uni nicomu neuskodi. a na 120 karbec ti to jazdit bude bez problemov, aj tu kolega ferrari jazdi(l) na 120 karbec (EDSR) a nestazoval sa.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
28.10.10, 10:34 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Favo pumpu tam nedávej, má to malý lopatky. Z BMM favoritu si kup spodní trubku chlazení, uřízni si z ní tu část kde je do "T" a tohle dej do hadice před vodní pumpu 120. Tím získáš ten vývod co potřebuješ a vyřešeno.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
28.10.10, 13:20 |
|
|
Exithus
Příspěvky: 324 Bydliště: Bratislava-DNV
|
nooo presne to som potreboval vedet. dik
_________________ "Není umění koupit nové auto ale vdechnout starému nový život" Škoda 105GL ´81, motor 136
|
28.10.10, 14:57 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Exithus píše: nooo presne to som potreboval vedet. dik však som Ti to aj napísal vyššie - mám to v garáži
Na margo karbu - je rozdiel medzi EDSR a SEDR (a to dosť značný)...al eja na SEDR120 ti to pôjde bez problémov...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.10.10, 19:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|