Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Fabia SDi
posledni dobou pozoruju ze za studena pri jizde na jednicku a velmi malem zatizeni motoru...popojizdeni v kolone nebo po parkovisti....mi motor jako by zakopava prirovnal bych to chodu na tri valce ale nedokazu to takhle presne rict vynechavani valce je vetsinoui provazeno cukanim nebo skubnutim v okamziku kdy vylec vynecha, tohle nedela, absolutne bez skubani....dela to jen pri uzkem rozsahu otacek kolem 1500rekneme, a pri velmi malem zatizeni motoru, volnobeh prefektni, v zatizeni perfektni jede jak drak spotreba taky ok, vubec nezakouri ani teple ani studene starty perfektni ...zatim sem vubec nic nedelal jen sem koukal na diagnostiku kdyz sem delal to topeni a v pameti zadna zavada a jedine co jsem zatim zjistil ze elektroventil co ovlada EGR je i po kratsi jizde velice horky..neudrzim na nem ruku..pri volnobehu kdyz odpojim podtlak pro EGR motor nepatrne zmeni chod ale jen velmi nepatrne
projevuje se to asi od zacatku co to auto mam ale ted jak se ochladilo bych rekl ze je to vyraznejsi najel sem s tim asi 6000km a auto ma za sebou 200tis
navrhuji zacit kontrola zhavicu a zkusit vymontovat a vycistit ten EGR nebo zkusit zaslepit ma nekdo jiny napad...setkal se nekdo s podobnym problemem......predem diky Jirka
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
17.10.10, 15:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
udržíš ruku na vejfuku?...to je asi vysvětlení toho žhavýho EGR...
žhavičky to nebudou...mrknul bych na předvstřik, dávku paliva a na naftovej filtr...předtim ale vyčistit a vyOFFovat EGR...
jo a potom bych tam fouknul turbo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.10.10, 18:09 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Jak to myslis s tou rukou na vejfuku.....tim horkym nemyslim vlastni EGR ale elektromagnet co ho ovlada...je uplne mimo motor a k EGR vede jen hadicka.....na diesel foru uz mi nekdo napsal ze tohle presne dela vysoka davka paliva na volnobeh ...jinak dalsi tip na zavadu nemam....turbo davat nebudu to bych radsi prodal a koupil TDi
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
17.10.10, 18:24 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no do EGR prouděj teplý spaliny z vejfuku, takže je logický, že se ohřeje, že na něm neudržíš ruku, jako na vejfuku...ale to jsi napsal až teď...mrkni na tu dávku, u TDI by měla bejt 220mg až do 300 nebo 350mg, u SDI nevim
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.10.10, 18:39 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
EGR je cast vyfuku tam bude asi teplo..to je mi jasny ja myslel ten elektroventil....psal sem v prvnim prispevku.....elektroventil co ovlada EGR....ta davka rco rikas je pri volnobehu jo....mohlo by to byt podobny mrknu co tam bude a dam vedet
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
17.10.10, 19:09 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud chceš zkontrolovat egr tak vagem kontrola akčních členů za jízdy start a dál až bude eger, dvě vteřiny zavře dve vteřiny otevře a posloucháš jak se mění zvuk motoru
odpoj klapku co vede od filtru do motoru, prostě vytáhni konektor, pak pojezdi a nahlaš zda došlo ke změně toho zakopávání
miloš
|
18.10.10, 10:02 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
dneska na to vubec nebyl cas snad zitra
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
18.10.10, 21:19 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
davka paliva po nastartovani pri teplote vody 15stupnu je 6.5 az 7mg/S a asi po trech minutach behu uz to klesa na 5.5mg/S
EGR pri volnobehu hlasi 94% pri prudkem pridani plynu klesa az na 5%
kdo tomu rozumite kolik to ma byt napiste
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.10.10, 22:48 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pod těma oknama máš sprívné hodnoty nebo si sežen manuál a můžeš študovat já to dělám KTS tamje i nabídka co jde dělat a správné hodnoty
jínak říct že jsou žhaviče dobré bez demontáže, nebo jak poznat za jízdy jestli jsou dobré trysky to máš zajímávý náhled na opravy miloš
|
20.10.10, 07:12 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
slovacek.milos píše: pod těma oknama máš sprívné hodnoty nebo si sežen manuál a můžeš študovat já to dělám KTS tamje i nabídka co jde dělat a správné hodnoty
jínak říct že jsou žhaviče dobré bez demontáže, nebo jak poznat za jízdy jestli jsou dobré trysky to máš zajímávý náhled na opravy miloš
a kde sem psal ze sem zhavice nemel venku kdyz sem je kontroloval.....zhavi vsechny ctyri....a na vstrikovace jsem se PTAL...zda poznam nejak zacinajici problem na vstriku
vi teda nekdo kolik ma byt ta davka paliva
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.10.10, 18:41 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Tak sem dnes vyndal z octavky SDi EGR a ten elektroventil a ten elektro ventil vymenil a uvidim jestli se bude taky hrat, jinak sem zkousel a EGr chodi volne jestli tesni nevim nevyndaval jsem ho ten druhej co jsem koupil vypada Ok ani neni moc zakarbonovanej ...a jinak to funguje tak ze pri volnobehu mam EGR naplno otevrenej pri pridani plynu postupne zavira....tak myslim ze to asi funguje...asi se na to vykaslu a udelam nejdriv ty vstriky a pak dam vedet jestli se neco zmenilo
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.10.10, 15:28 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ten egr jsem ti psal jak se zkouší vagem v akčních členech za chodu,
proč neodpojíš tu klapku, jen vytáhhneš konektor to je velmi častá závada ta klapka se po odpojení otevře naplno miloš
|
21.10.10, 15:39 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Kdyz ja na to ted moc nemel cas, v tydnu jsem uvidel na vrakaci octavku tak sem tam mrknul a uvidel stejne motor tak jsem vzal aspon ten egr ta klapka nevim jestli bude stejna saci potrubi je uplne jinak zitra rano odjizdim na dalekou cestu tak sem se do toho nechtel vrtat kdyz to funguje, pristi tyden mrknu na klapku i na ten egr ..a ten egr teda ma co delat? kdyz si dam aktualni polohu egru a tak ma otvirat a zavirat...pri zatezi....na tom diesel foru sem se nic nedozvedel..jen ze je velka davka paliva ale kolik teda ma byt stejne nevim...jinak ten elektro ventil pro egr sem vymenil a hreje se taky tak to pokladam za beznou vec
a jeste kdyz trvas na te klapce ta dela co presne ta se nejak privira podle zataze ..nebo co to ma delat......po pravde ja sem ten motor nikdy nejak nezkoumal nebylo to potreba vzdy s motorem problme nebyl nekolik aut k nam jezdi s SDi a zadnej problem....ta moje fabka z tech vsech jede tak asi nejlip nezakouri ani za studena kdyz nastartuju bez zhaveni a venku ted byli 4stupne...jen to kopani to dela v lete to nebylo tak znatelne jako ted
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
21.10.10, 21:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
ta klapa tam dělá akorát neplechu odpoj pojezdi at se někam pohnem miloš
|
23.10.10, 12:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
slovacek.milos píše: ta klapa tam dělá akorát neplechu odpoj pojezdi at se někam pohnem miloš
uspesne jsem absolvoval nejakych 600Km za tepla jak sem psal to skoro zmizi dela to neplechu jen kdyz je to studene zitra budu mit cas tak se na to podivam Jirka
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.10.10, 11:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|