Autor |
Zpráva |
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Něco se stalo.....
.....ale vůbec nevím co..... včera jsem najel během dne asi nějakých 170 kilometrů všechno v pohodě startoval jsem asi 10x během toho dne a vždy to chytlo v pohodě....jenže pak jsem zastavil a 20 min auto stálo a pak jak jsem nastartoval tak se něco podělalo....jako by to jelo na 2 občas 3 a sem tam 4 válce....když šlápnu na plyn tak jako by vůbec nereagoval....a motor se spíše důsí než jede....pak jsem vytahnul svíščky a jenom jedna byla taková jaká mám být....ostatní mokré a jako by spálené....podotýkám že je tam asi 4 dotahovaná hlava a seřízené ventily....mě to příjde jako problém v elektrice co vy na to jako škodovkáři??
|
7.4.07, 11:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Zkontroloval bych eletriku od kontaktu v rozdelovaci pres kondik k civce a pak VN kabel k rozdelovaci, uhlik ve viku rozdelovace a 4 VN kabely. Predpokladam ze svicky nejsou stolety ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.4.07, 11:42 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
JO jen dojim a jdu na to....svíčky mají cca 1400km
|
7.4.07, 11:45 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já bych to spíš viděl na palivo, vysoká hladina plovákové komory a netěsnící jehlový ventil, ti to zateče a zachlastá se to, start je možný jen na plný a protáhnout to, jinak demontáž a čistění svíček, protočit nasadit a zas jedeš svých 170 km miloš
|
7.4.07, 12:46 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
No ja bych to v palivu neviděl.....předstih můžu dát jaky chci. Dneska jak jsem to zkoušel tak na zemi za mnou bylo hodně černých kapek oleje...takže to žere olej jako prase.....vidím to na pístní kroužky nebo voditka ventilů....proto se to chová ten motor jako se chová....svíčky jsou uplně černé až ne jednu....
|
8.4.07, 10:49 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já bych to zase na to palivo viděl - nezdá se mi až tak příliš pravděpodobné, že by to najednou z ničehonic začalo žrát litry oleje Rozebral bych karburátor, vyčistil, všechno dotáhnul, přetěsnil a seřídil a pak by to mohlo být OK
Tu zapalovací soustavu bych samozřejmě důkladně zkouknul taky....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.4.07, 12:11 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Jo ale když se šlapne na plyn tak se nic neděje sice otačky vyletí ale pak hned spadnou a litry oleje to teda žere pěkně....ty černé kapky na zemi mě o tom přesvedčily.....No na karb musim kouknout a mám ho kompletně rozdělat???? Jo a něco tam taky píská...ale jen na volno běh po přidáni plynu to zmizí....
|
8.4.07, 13:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No hele, pokud to předtím olej víceméňě nežralo zdá se mi nepravděpodobné že by najednou zničeho nic to začalo žrát hrozně moc oilu... Když,tak spotřeba oleje se měla postupně zhoršovat. Černý sajrajt z výfuky by taky mohla být třeba hrozně bohatá směs (funguje ti táhlo sytiče?). Tahkle přes net se neradí zrovna nejoptimálněji když to člověk nevidí, ale já bych osobně ze všeho nejdřív rozhodil a vyčistil, přetesnil karburátor a pak by se vidělo dále...
Jo, to pískání může bejt třeba volnej klínovej řemen
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.4.07, 14:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Btw, tu spotřebu oleje si poznal tak, že to funí černě z výfuku nebo jsi to pozoroval na měrce oleje???
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
8.4.07, 14:11 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Na měrce musel jsem dolít 2 litry....předtím to nežralo nic a teď jak prase. Jo na karb kouknu a vyčistím....sytič funguje jak má....Jo a pokud jse o ty svíčky tak černé usazeniny byly na 1,3,4 válcí 2 byl čistý. No musim na to kouknout. membránky to můžou taky dělat?? Něco jsem o tom slyšel a kde je mám hledat...?
|
8.4.07, 14:29 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
černě to nefuní jen bílý kouř, bych mohl vysílat i kouřové signály..
|
8.4.07, 14:33 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Zkus změřit tlaky ve válcích jestli tam bylo málo oleje tak se mohli přidřít ventily ve vodítkách a jde to přes ně.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
8.4.07, 15:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Kolik ma ten motor najeto? Kdyz s nim furt zapasis ... Prej kolabujou kolem 120 tisic ..., ale zalezi na zachazeni
O oilu si predtim nemluvil, no jesis tam mel malo no tak to je spatny ... Vydreny vlozky, ventily
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.4.07, 17:19 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Aha, tak to jo Já z tvých předchozích příspěvků pochopil že si myslíš že to žere oil jen proto že to černě kouří z výfuku No jo, holt moje dmnc Když je to takhle, tak ten karb nerozdělávej, v tomhle případě by to byla zbytečná práce....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
9.4.07, 07:52 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Takže sundat hlavu a podívat se tam jestli půjde něco vidět....NO ale kdyby se to vydřelo tak se to mohlo udělat během jízdy ne??? Já jsem totiž par krát zastavil startoval a tak no a pak jsem asi po 5 min jízdě zastavil za chvíli startnu a bylo to v háji....
|
9.4.07, 08:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|