Tak jsem se řídil tvou radou a přešel jsem opět do smířlivého stavu Ale dalo to dost práce...
No, včera to už zase začalo škubat jak nevimco... Udělal jsem poslední věc, zapojil otáčkoměr a původní sovětský kondenzátor o kapacitě 0.28uF jsem nahradil československým kondem původně pro užovku o kapacitě 0.24uF a zatim to vypadá skvěle! Na jedny kontakty už Leonid najel přes 20km a ještě nezaškubal Takový kilometrový výkon se mi už dlouho nedařilo dosáhnout
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
8.4.07, 07:48
Reklama
Reklama
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
Tak jsem ještě jednou měřil ten sovětský kondenzátor a na 99procent jsem si jist, že to bylo jím - kapacitu má sice pěknou, ale za studena má svod 18kohmů a za tepla dokonce jen 3kohmy Že jsem ho já blbec nezměřil na svod hned... Co já se s tím zapalováním navztekal... Ale nikdy mě nanapadlo že by byl špatný kondenzátor. No což, aspoň vím, že i kondenzátor může být vadný
No ono to tím kondenzátorem fakt bylo, už to má najeto cca 100km a ani jednou to neškublo... A to prosím celých těch 100km na turecké kontakty A startuje to taky ochotněji
Jen je ješte jedna zcela teoretická možnost, že se to nezlepšilo díky tomu novému kondenzátoru, ale proto, že ty turecké kontakty ochraňuje samotný Alláh
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 56 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru