Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.11.24, 22:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Voda na konci vyfuku 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 137
Příspěvek Voda na konci vyfuku
Cauko......Mam skoda Favorit 136L na ktorom je velky sportovy vyfuk-koncovy tlmic a uz poslednu dobu pozorujem ze na konci toho vyfuku mam pomerne vela vody......Pozoroval som aj to ze mi stale ubuda voda v nadrzke......Neviete co moze byt za chybu?

_________________
Škoda Favorit 136L


28.10.10, 17:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
pokud ti ubuda voda, pak hledej netesnost v soustave. Paklize zadnou nenaleznes, hlava dolu, a bude jasno - vyzrana, kriva, propadene vlozky, spatne tesneni atd atd atd...
co se tyce vody ve vyfuku, to nevypovida o nicem, muze to byt kondenzat.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.10.10, 17:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
No jak píše kolega... pokud se výfuk dostatečně neprohřeje pak může jít jen o kondenzát. Ale jakmile se motor a výfuk prohřejí pak by to mělo zmizet. Nemáš bílo okolo koncovky výfuku popřípadě ti to nekouří bíle i když je vše zahřáté na provozní teplotu?

_________________
Favo 135 (G)LX '93


28.10.10, 17:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
v dnešním počasí mi kouří bíle i motor, kterej vodu nežere... :wink:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.10.10, 17:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
Vidíš a já jel ráno v 8 hod. při - 2°C a nic :lol: (samo že po zahřátí)

A ono je taky rozdíl v kouři kterej je klasicky v tomhle počasí a tím kterej má původ v chladící kapalině. Ten je daleko intenzivnější a hustější s jasně bílou barvou. S tím klasickým "oparem" se to nedá srovnat.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


28.10.10, 17:31
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Mě to taky nekouří okolo nuly. Až asi při mínus 5 a více to kouří i zahřáté.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.10.10, 17:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 137
Příspěvek 
Normalne ked nastartujem a idem hned pozriet vyfuk tak tam mam malu kopu vody.....A co sa tyka dymu tak je biely alebo svetlo siva ci aka farba to je......U nas dneska rano bolo asi -2 a dymilo normalne....

_________________
Škoda Favorit 136L


28.10.10, 17:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
říkám ti, že prskání vody po startu je kondenzát, radši si nech otlakovat chladící soustavu ať víš, kam ti ta voda mizí...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


28.10.10, 18:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz