CROWACK píše:
lehneš pod auto. Vpravo před motorem uvidíš trubku. V trubce šestku šroub. vyšroubuješ, vychčije kapalina, zašroubuješ, naleješ novou (nebo proplach - radši). Jedeš to projet, pak doleješ až se všecko odvzdušní. Hotovo.
mam servisnu prohlidku na favorit a tam je takto napisane: 1-packou na panelu ovladani topeni otevrit kohut topeni
2-otvorit vyrovnavaciu nadrzku
3-vysroubovat vypustny srob na ocelove trubce ktora sa nachazi pod nabehovym cerpadlem chladici kapaliny
4-vysroubovat vypustny srob na bloku motora,sroub sa nachazi nad tlakovym spinacem motora oleje.
5-a zachytit kapalinu do nadoby...
Chcem sa spytat ten kohutik na topenie naozaj treba otvorit a j ten srob treba vysrobovat na bloku motora alebo to staci tak ako to napisal CROWACK????