Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Kompresor 12V 2KW 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15
Příspěvek 
Sadra17 píše:
jestli chceš kompresor na foukání gum tak kup obyč na benzínce za cca 200,- :wink:


Takový kšunty mám vyzkoušené. Potřebuji kompresor na foukání kol náklaďáků, tady stima bych se moc nechytal a foukal bych kolo dva dny, jestly vůbec.


3.11.10, 20:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na 12V asi nie, buď to je 230motor, alebo motor vyhodiť a zohnať k tomu 230V...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


3.11.10, 20:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
já bych zkusil vymontovat z toho kompresoru ten elektrický motorek a zakomponoval místo něj motorek třeba z pily nebo z křovinořezu...jenom je potřeba to vhodně zpřevodovat...2kw dostat z palubní elektroinstalace, to bys musel mít z auta elektrocentrálu...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


3.11.10, 22:43
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Noco, dam alternator ze superba 150A 14V a mam 2100W :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


3.11.10, 22:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
takový alternátory už sou chlazený vodou ne? :) takovej malej temelín v autě :D

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


3.11.10, 23:01
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
2kW se mi zdá na napětí 12V moc. Jak psali kluci, tak to vyměnit za motor třeba na 230V, nebo motorek na 12V, ale který má menší odběr a zpřevodovat to. Budou ale asi potřeba razantní změny. Doma mám takový malý kovový ruský zmetek, co kdysy koupil tatík v práci od nějakého dealera a taky to žere jak nevím co. Sice je to origo, káble to má asi 2,5mm2 jednu žílu, ale je to hrozné kopyto. Kupoval to tatík, když se ještě běžně neprodávaly ti plastoví *cenzurováno*. Ten náš kovový je membránový a papne si asi taky 14A naprázdno. Alespoň je to tam napsané. Když se to připojí na pneumatiku, tak to papá ještě více. :D Ale pořád to ještě jde. Ten 2kW je blbost. To jestli tam někdo nedal nějaký motor z el. desty, i když ty mívají většinou motor na 48V a 80A a výše, podle velikosti desty.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


4.11.10, 13:08
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz