Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 23:10



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 "úsporná" jízda ... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No áno, chvíľočku, ale pokiaľ zohrievaš na mieste (ako píše Hard), tak to zas taká chvíľočka nie je :wink: ja som rátal 5 min. a to by na mieste aj mohlo byť...jasné, sú to hrubé údaje, ale ak budeš mať v ruke nejaké auto s PC, tak si to odskúšaj :wink:

PS - a to ako jazdíš na Rapide bez sýtiča? No a svišť samozrejme sýtič má a pokiaľ je to jednobod, tak iste dosť výrazný...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.11.10, 18:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
jo jezdím, startuje bez něj dobře, prvních 500 metrů trochu škube, ale jinak vpohodě


6.11.10, 18:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
A nemáš to nastavené trochu nabohato? Aj keď Favo motorom by to aj mne celkom šlo (asi-meskúšam), ale s motorom 120 s tatkovou Hybridkou ani náhodou

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.11.10, 18:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
no myslím že ani ne, z výfuku nestřílí při brždění motorem


6.11.10, 20:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
To by ale musel byť extrém...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.11.10, 20:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
no karburátor má základní nastavení


6.11.10, 20:23
Profil

Příspěvky: 278
Příspěvek 
Když jste to kluci nakousli... co všechno může krom směsi (tu mám 100% dobrou) způsobovat střelbu do výfuku při brzdění motorem? Můžou to být i např. vytahané rozvody?

_________________
Favorit GLXi


6.11.10, 20:25
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Jo ale bylo psáno, že spotřeba při stání je nulová, ne minimální, proto se ptám.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.11.10, 20:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9032
Bydliště: Jihlava
Příspěvek 
moc řešíš


6.11.10, 20:32
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Spotřeba paliva při stání je nulová.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.11.10, 20:32
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
jistě že nulová ale nesmí bejt nastartováno :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


6.11.10, 20:33
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
varok píše:
Spotřeba paliva při stání je nulová.


0,5-0,8 za hodinu.


6.11.10, 20:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Mex píše:
Když jste to kluci nakousli... co všechno může krom směsi (tu mám 100% dobrou) způsobovat střelbu do výfuku při brzdění motorem? Můžou to být i např. vytahané rozvody?

díra ve výfuku, svodech, špatný těsnění...špatnej předstih střílí při přidání a tyhle díry + bohatá směs při zavření plynu-brždění motorem..

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


6.11.10, 21:01
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Zahřívání na místě není pro motor dobré, bez zátěže mu trvá delší dobu než při jízdě než dosáhne teplotu :arrow: delší doba chodu na sytič, více se smývá olejový film z válců, větší opotřebení a v neposlední řadě taky větší spotřeba paliva.

Já to dělám tak, že na sytič nastartuju, vyjedu z řady aut a sytič jde okamžitě dolů. Přískokem vpřed, ale během chvilky je to už docela v pohodě. A v době, kdy by motor bez zátěže dosáhl pracovní teploty, já už mám párkrát otevřen termostat a ujeto X km. Bez zbytečně spáleného benzínu, bez zbytečně většího opotřebení válců

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


7.11.10, 09:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Tento postup dodržuju taky a pohoda...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


7.11.10, 10:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz