|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Po startu vrátím klíč, startér běží dál i po vytažení klíče
Autor |
Zpráva |
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Po startu vrátím klíč, startér běží dál i po vytažení klíče
Dobrý den,
včera jsem nastartoval Š130 jako normálně - systič, chytla, pak zdechla, počkal jsem asi 20 vteřin znovu start a pak to začlo.
Start bez sytiče s mírně sešláplým plynem proběhl normálně. Vrátil jsem klíček po naskočení motoru, ale startér běžel dál a kontrolky
svítili (nazání, dobíjení) jako bych se teprve chystal startovat. Motor se pomalu točil a postupně zpomaloval, jak se asi vybíjela
baterka. Zvuk v celém autě jako když je ucpaný vysavač, hukot a třepání.
Otočil jsem klíček do polohy 0, nic se nestalo. Vytáhnul, pořád to samé. Zkusil znovu zapnout jako by na start, nereagoval.
Odpojil jsem tedy asi po 2 minutách baterku (skoro vyšťavenou) minus pól. Po asi půl minutě znovu připojil, plno jisker, stále to samé,
hukot a otáčení motoru startérem. Palubka svítila jako při startu, to už jsem měl spínačku v poloze 0. Opět odpojení baterky, počkání.
Teprve na 2 pokus se ji podařilo připojit a motor byl vypnut.
Už jednou se mi stalo, že i po vytažení klíčku mi svítila palubka, pomohl jen start a poté vypnutí. Nepovažoval jsem to za moc důležité, třeba jen zaskočila spínačka, ale tohle mě docela vytočilo.
Co toto mohlo způsobit?
Díky MArtin
|
11.4.07, 07:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nejspíš budeš muset vyměnit spínací skříňku. Stačí jenom ta zadní část.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
11.4.07, 07:41 |
|
|
MK_vs
Příspěvky: 139 Bydliště: severní Morava
|
Díval jsem se do Andrta, ale postup rozebrání jsem nenašel. Jsou tam jen všeobecné zmínky o tom jaká poloha co dělá a potom celá demontáž a montáž. POkud se dá měnit jen část, není tam o tom ani zmínka. Kde najdu popis. Díky.
|
11.4.07, 07:47 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
stalo se mi to samy, spinacku sem vyradil a ted startuju pomoci magnetickyho kontaktu..nikdo nevi kde to je, pod spineckou nejsou draty a nikdo mi s tim neodjede
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
11.4.07, 08:56 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Sundej plastové krytování kolem volantu a spínačka tam myslím drží pomocí dvou červíků. Ty povol a měla by jít zezadu vysadit z toho hliníkového odlitku. Sežeň si jinou, přepoj dráty podle staré a zase ji tam nasaď a utáhni ty červíky.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
11.4.07, 09:09 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
kachnis píše: stalo se mi to samy, spinacku sem vyradil a ted startuju pomoci magnetickyho kontaktu..nikdo nevi kde to je, pod spineckou nejsou draty a nikdo mi s tim neodjede
Já to vim
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
11.4.07, 11:28 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já taky
Ta nová elektrika spínačky stojí cca 200kč. K její výměně musíš vyndat přstrojový štít a sundat kryt pod volentem. Jeden červík je zespodu a druhý nahoře, přístupný po vyndání budíku.Je však špatně přístupný, chce to maličký šroubováček, trpělivost. I zrcátko může pomoci..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
11.4.07, 12:50 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Ještě bych nevyloučil závadu startéru - zaseklá kotva
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.4.07, 08:02 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
_________________ ŠKODA 105L, r.v.1984 - NEJLEPŠÍ KÁRA
EX ŠKODA FAVORIT 136L, r.v.1991
BMW E34 525i, r.v.1994 Plná Palba 11,6l/100km
|
12.4.07, 16:39 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
[quote="Šemik"]Já taky
tak to nerikejte, nebo vas navzdy zazdim do pyramidy
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.4.07, 23:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|