Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 19:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Chladiaci okruh + kurenie 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Chladiaci okruh + kurenie
Tak, pomaly zacinam uvazovat ako zrenovovat na buducej lestenke chladiaci okruh, na virte som sa dopocul zeby vraj neboli odveci hlinikove trubky chladenia. Ono nove trubky na 5q asi uz nikde nezozeniem a cistit tieto by zrejme zabralo viac casu a prostriedkov ako by bolo unosne.

1. Nevie niekto kde by mi boli schopni urobit duplikaty z hliniku ked doveziem povodne? Idealne keby sa to dalo este na zelanie trochu upravit (chcel by som vytvorit viac miesta pre zdvihnutie usi na priecke koli sikmym ramenam).
2. Ake hrube by mali mat steny ?
3. Ako urobit vedenie ku kureniu? Gumova hadica od motoru az po kurenie sa mi moc nepaci... Medene trubky vraj nieje moc vhodne kombinovat s hlinikovym motorom a zbytkom vodneho okruhu. Hlinikove by mohol byt dobry napad, ale skorej riesim - cim ich poriadne izolovat aby neohrievali tunel pri vypnutom kureni?
4. Kde sa daju zohnat kolienka na kurenie pre 135/136 motory? Velke hadice na chladiaci okruh mam nove opletene, ale na kurenie ich neviem nikde najst
5. Nevie niekto z akeho auta pasuje bez velkych uprav vetrak chladica s vyssim vykonom ako original? (myslim teraz vyssi chladiaci vykon, nie len prikon :) )

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.11.10, 16:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
preco prave hlinikove trubky? kvoli korozii, ci ako?

ja osobne by som tie trubky izoloval tepelno izolacnou hmotou, co sa dava na sendvicove steny (sadrokarton - tepelna izolacia - sadrokarton - hlukova izolacia - sadrokarton). ja to uz do rapida aj mam pripravene, len este nebolo casu to tam namontovat. nie je to hrube a na trubky to pojde namotat. ani ta guma by nebola zas tak zla.

co sa tyka vetraka, tak ten ak je ma dobre uhliky a loziska plus nema velky prechodovy odpor na spinacoch a kostrach, tak toci ako saleny. na kamosovej 120tke toci tak, ze prud vzduchu je citit aj na zadnych sedadlach. k zamenitelnosti sa nevyjadrujem, ale myslim, ze nadeje su male...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.11.10, 16:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Tie medene sa mi zda vpohhode. Drahsie auta ich bezne pouzivaju. A ked su dobre pre RollsRoyce...
U hliniku by som sa bal soli a unavovym zlomom.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


12.11.10, 16:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ak sa tam dostane sol, problem je niekde inde. trubky su zodpodu krytovane plechom s gumenym bazmegom na hrane.

unava... no, ak hovorime o tych istych trubkach v kureni, tak sa na ne ziaden vyznamny tlak neprenasa.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.11.10, 16:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
pri vypnutom kúrení na 742 voda aj tak necirkuluje kúrením, takže nejaký ohrev od trubiek na kúrenie je zanedbateľný...

osobne by som to prekopal na kúrenie min. Favo, alebo Felda, je výkonnejšie a kopec iných výhod...

( to bude zasa debata :shock: )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.11.10, 17:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Krista pana, kurenie bude original, vetrak mam novy a dodatocne vyvazeny na desatiny gramu, vlozku kurenia mam originalnu nepouzitu. A trubky kurenia su vzdy po dlehj jazde teple aj ked je kurenie vypnute, bastlit tam favo/feldu nejdem. Hlavna otazka pre mna je ci davat hlinikove trubky ako take, alebo nie. Korozie sa bojim ani nie zvonka ako zvnutra - preto otazka s hrubkou steny

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.11.10, 17:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ja myslím že medené vodárenské 1/2" aj z letovanými spojmi ( pokiaľ nemáš na to ohýbačku ) prežijú zvyšok auta...

aj meď si zvnútra vytvorí povlak ktorý tú trubku nebude rozožierať, chemické analýzy odo mňa nechci...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


12.11.10, 17:39
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ved prave... aj drahsie Volva maju rurky medene, vyzera to tam ako v kotolni rodinneho domu :wink:

inak ak sa ti chce bastit :lol:
Citace:
Iba mi prijde skoda vyhadzovat kurenie s klimou... tak som ho nafotil, ci pren niekto nenajde vyuzitie. su k tomu aj hadice, a kompresor (ten ale uz zdarma nedam 8) )
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


12.11.10, 18:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Kristepane, pisem ze chcem medene alebo ze chcem hlinikove? Medene trubky su drahe ako zlate tehly, a tazsie ako hlinikove cize nepripada do uvahy, nehovoriac o tom ze sa nedaju ohybat ale je treba s kazdou zmenou smeru varit koleno. Hlinikove narozdiel od toho idu urobit z jedneho kusu. Takze este raz: budu lepsie lahke nove hlinikove trubky alebo stare zazrane zelezne s pozinkom?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.11.10, 19:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
neni tak trocha volovina robit pozink na vyzratu trubku?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.11.10, 20:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
oni su pozinkovane z vyroby

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.11.10, 20:37
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Hliníkové určitě ne, to by brzo prohnilo. Buď origo železné, nebo při lepším rozpočtu tu měď :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


12.11.10, 21:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 145
Bydliště: Praha 1
Příspěvek 
Ale kdes slysel ze se med neda ohybat??..co takhle vyzihana med...ta se da bud koupit, nebo normalni trubku ohrejes do cervena....skoro bila, a potom prudce schladis ve vode....pak na ni udelas i uzel skoro bez pouziti sily.... :roll: :roll: :wink: :wink:

_________________
Felinka 1,3 MPi r.v.1996 GLXi 72kW
S požehnáním Mr.Cimbu


13.11.10, 13:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
to co popisuješ mi nezní jako technologický postup žíhání, naopak prudký schlazení v té trubce vyvolá nejspíš pěkný pnutí...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


13.11.10, 14:38
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Jak se tedy má měď žíhat?


13.11.10, 14:44
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz