|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To není nikdy přesný prostě zašroubuješ a vyšroubuješ cca o 3 otáčky ven, tak a teď to natočíš a začneš utahovat nebo povolovat, je to v podstatě jedno,ale dejme tomu že nejdřív začneš povolovat a šroubuješ pomaaaaaaaaalllllllliiiiiiiiiiiiiinku dokud nezačnou klesat otáčky, tam se zastavíš a začneš utahovat opět pomalu, otáčky začnou stoupat a zároveň začneš počítat otáčky toho šroubu do doby než začnou znova klesat, v tu chvíli zastavíš, výslednej počet otáček šroubu rozdělíš na polovinu, no a o tu polovinu ten šroub opět povolíš a jseš na nejideálnější směsi v domácích podmínkách bez analizátoru směsi, od tohohle nastavení si ji už pak můžeš eventuálně o půl otáčky ochudit nebo obohatit podle tvej libosti, pak už jen srovnáš volnoběh a je to.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
10.4.07, 17:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Děkuji !!!
Děkuji za rozsáhlý text opravdu mi moc pomohl se s štelováním...
Děkuju.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
11.4.07, 19:52 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
11.4.07, 20:59 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|