Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 19:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Felicia 1,6 jede a nejede 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Tak leda, že by jsi měl vypadenou v motorovým prostoru tu gumu na lanku co se zastrkává do přepážky kousek od místa, kde je přidělanej k pedálu čili hned nad HBV v motorovým prostoru, ale to je taky hovadina, která by neměla nic ovlivnit jinak tam není nic co by se mohlo vymrvit... Osobně radím odpojit baterku vyndat klapku ven vzít si ju dom pořádně ju vyčistit ze všech stran hlavně ju taky otevřít a ikdyž to bude vypadat pěkně prostříknout ty potenciometry nebo tu Diavu na ně jak se doporučuje pak na autě vše kolem klapky vyčistit konektor a uzemění těsnění atd a nandat zpátky a nastavit ju bez zapojeného lanka...pokud bude furt problém s nastavením dal bych jinou nebo naopak klapku vyloučil a hrabal se v něčem jiným...

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


19.11.10, 22:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Diavu na potenciometr jsem na tohle forum dotáhnul já :-D Klapka je čistá jak zrcadlo včetně míst pod deklem zejtra zkusím naladit bez lanka

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


19.11.10, 22:16
Profil

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Každopádne povoľ lanko plynu a skús na tej funkčnej klapke zohriať motor nad 80°C, vymazať adaptačné hodnoty ( :!: ), urobiť základné nastavenie 001, celé to povypínať ( aj kľúč ) - neštartovať ! Znova zapnúť kľúč najprv do 1 nech sa klapka nastaví sama až potom naštartovať. Možno RJ nevedela stráviť tú druhú klapku, tak robila hlúposti podľa starých hodnôt. Ja som pred týždňom menil klapku, pretože som si všimol, že keď som na studenom motore stočil kľúč do 1, po základnom nastavení bez štartu som ho vypol a po chvíli som chcel znova naštartovať ( zabudol som mobil ), tak klapka robila základné nastavenie príliš dlho a potom lietali otáčky ( pamäť závad prázdna ). Klapku som liečil dva roky Diavou, ale nič netrvá večne :lol: . Zaujímavé bolo, že po výmene za novú bol voľnobeh OK, uhol 6°. Po vymazaní adaptacii , zákl.nastavení a okamžitom štarte otáčky skákali medzi 800-850 pri 6°. Po druhom vymazaní, nastavení vypnutí a novom štarte otáčky sadli na normál a uhol 3,9-4,3°. Každopádne po základnom nastavení by mala klapka stíchnuť (pri RJ "AG"). Mohol by si napojiť kontakty 5 a 7 na multimeter a pomaly otvárať klapku mal by si tam mať odpor plynule 800-1500 ohm ( tak mám na novej kl. stará mala 500-1200 a v strede :shock: 1500 ).

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


20.11.10, 18:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
tohle všechno vím a taky jsem to dělal kromě toho odpojenýho lanka což chci ještě vyzkoušet, samozřejmě že nejdřív mažu adaptační hodnoty potom dělám základní nastavení pak na min 30 vteřin vypnout klíček a to vše na ohřátým motoru ale problem je v tom že to prostě nikdy to základní nastavení nedodělá, vždy vypíše chybu že nebylo provedeno, při provádění základního nastavení ta klapka začne reagovat začne najíždět a pak najednou cvakne a ve stavovém slově se objeví na začátku 1 a v tu chvíli je chyba v jednotce a na obě klapky takže zkusím bez lanka.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.11.10, 07:03
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Krisi vždyť o ty závadě vlastně zhruba víš...Píšeš že ti nejde základní nastavení který se na jednašvestce nedělá,je to adaptace na jednotku motoru...Musí se tedy adaptovat...Pokud se neadaptuje je jednotka nebo klapka v řiti,může bejt klidně díra v potenciometru,dráha je čistá,přesto nemusí někde vodit a to všecko může bejt závislý ještě na změnách teploty :wink: ...Pak jdi třeba po hallu a jeho vodičích a jinejch bolestech těhlech elektronickejch uvaděčů do chodu...Všecky tyto závady jsou mezi snímačema a jejich komunikaci s jednotkou...ta pokud nemá signál kterej potřebuje je úplně v řiti...Tak že je to vše jednoduše složitý a čím víc let těm autům je,tím více záhad se objevuje v okolí elektroniky,elektriky a vodičů :wink:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


21.11.10, 13:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
no dobře ale já vzal klapku, jednotku a kabeláž z auta na kterým to funguje dám to do svýho a už se to nez adaptuje jak řikáš ty, neprovede základní nastavení jak řikám já. Ačkoliv to teda teď chybu snímače otáček nevyhazuje a před tím když zlobil tak ji to vyhodilo vždycky, jsem teda přehodil celej rozdělovač a uvidím, teď naposledy to udělalo v sobotu tak jsem tam hodil celej rozdělovač z druhýho a dneska jsem chtěl zkusit ještě odpojit to lanko a zkusit nastavit klapku bez lanka ale to už jsem dnes nestihnul

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.11.10, 15:33
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Diavu na potenciometr jsem na tohle forum dotáhnul já :-D Klapka je čistá jak zrcadlo včetně míst pod deklem zejtra zkusím naladit bez lanka


diavu jsem překonal sprejem na kontakty, podle posledního výzkumu podleosciloskopu diava odstranuje jen jiskření miloš


21.11.10, 15:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
však proto tu diavu protože ty kartáčky potom po potenciometru neskřípou neškrábou, ona se dřív používala na běžce u starejch rádií když jsi chtěl zesílit nebo zeslabit zvuk tak ti brutálně hřměly repráky v momentě pohybu knoflíkem, tak se tam kápla diava a byl klid :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


21.11.10, 15:59
Profil

Příspěvky: 198
Bydliště: Spišská Nová Ves,SK
Příspěvek 
Kontroloval si aj napájanie klapky na jednotlivých pinoch konektora ku klapke od RJ ? Videl by som to na chybu potenciometra, alebo ovládača klapky, ale keď to robí aj na "dobrej" klapke, tak to bude jedine kabeláž, alebo RJ prípadne zlá kostra. Skúšal si merať pokles napätia na batérii počas základného nastavenia ? Možno by nebolo od veci napichnúť sa priamo do prívodných drôtov pri konektore a sledovať priebeh napätí počas základného nastavenia :idea: .

_________________
Felícia kombi 1.6 MPi, GLX,1999


21.11.10, 19:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Tak co pokročil jsi nějak?

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


23.11.10, 21:52
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
jo nasral jsem se a hodil jsem tam celej druhej rozdělovač a zatím je klid, jenže ještě vyčkávám protože kolikrát když jsem něco udělal tak byl klid třeba tejden

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


24.11.10, 18:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Takže dílo dokonáno, ani rozdělovač nepomohl chvíli se nic nedělo a pak jsem jel opět pro ND na jiná auta a po cestě při jízdě na lehkou nohu najednou opět bez tahu, když jsem došlápnul plyn tak nic když jsem ho pustil a sešlápnul tak to jelo po cca 5ti km znova tak už jsem jen tak slaboulince zahejbal s plynem asi tak na dráze 2-3mm a najednou se to mělo tendenci chytat ale i opět přestávat jet (takže škubat jako prase) no dojel jsem domu nahodil noťas a jel kousek zda to udělá nebo ne a ejhle udělalo a jediný co jsem postřehnul tak že zmizela v ten moment hodnota úhlu škrtící klapky a následkem toho spadla doba vstřiku na 0.0 a při lehkým pohupování s plynem úhel klapky naskakoval a mizel ačkoliv pohyb byl někde kolem půl plynu, tak jsem sehnal ještě jednu škt klap hodil ji tam a nastavit šla okamžitě lanko nelanko, auto zase ještě líp reaguje na plyn a neškube ať s tím pedálem dělám cokoliv a ráno chytá bez plynu otáčky nelítaj no asi tak jak by to mělo vše být.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.11.10, 23:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz