Akumulator, Baterie od jakeho vyrobce
Autor |
Zpráva |
ire
Příspěvky: 78
|
Akumulator, Baterie od jakeho vyrobce
Ahoj,
pomalu ale jiste me odchazi baterka, prochazel jsem toto forum, zda tu nenajdu nejake tipy ohledne vyrobcu baterii, nic moc jsem nenasel.
Zajimalo by me tedy kdo muze jakeho vyrobce doporucit / nedoporucit?
jedna se o baterii do felicie 1.3 o kapacite 40-46 Ah
ja muzu nedoporucit Vyrobce Stabat (43Ah), cca 3,5 roku a je po ni!
diky
ire
Naposledy upravil ire dne 25.11.10, 21:40, celkově upraveno 1
|
25.11.10, 20:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
nase felda drti 74AH Starline uz to bude nejaky ten rok a bezproblemu
http://img4.rajce.idnes.cz/d0407/2/2632 ... 0_5513.JPG
a to jezdime na LPG
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
25.11.10, 21:01 |
|
|
ire
Příspěvky: 78
|
74Ah bych tam nedaval, protoze mam pouze altik 55A, ten by to nestihal dobijet, i z jinych zdroju jsem slysel, ze baterie Starline nejsou "pry" spatne, dale jsem slysel, ze Banner je kvalitni, co myslite?
|
25.11.10, 21:28 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
já mam se starline jenom špatné skušenosti a když je chce člověk reklamovat tak to chce vytrvalost a pevné nervy momentálně auta v rodině jezdí na proforce ty zelený a žádné problémy
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
25.11.10, 21:50 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
V testoch dobre vychadza napr. Banner.
ovela vyssiu kapacitu by som nedaval ale do 55Ah uplne vpohode
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
25.11.10, 22:04 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Ja mozem doporucit Akumu , mam ju vo fabii od vyroby a to je r.v. 2004 . Je to ta bezudrzbova a oko na nej je furt zelene , v zime -23°C a v poho
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
25.11.10, 22:08 |
|
|
ire
Příspěvky: 78
|
Najde se nekdo kdo doporuci baterie Varta??
|
25.11.10, 22:24 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Vartu Blue Dynamic jsem měl, slouží dodnes i když jinde (cca 3roky stará). Vartu považuji za solidní značku, ale Felicie pro ni dobíjí málo, zvolil bych buď Banner nebo tu Starline, levná a záruka na ní je.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
25.11.10, 23:14 |
|
|
Milan Koukal
Příspěvky: 947
|
já doporučuji vartu a akumu bráchovy varta přežila 3 auta aj když vtom prvním co hodil na střechu vytekla kyselina furt fungovala bez problému, a vydržela cca 10let byla to ta bezúdržbová (modrá)mohu jen doporučit
A pokud chceš baterku která vydrží a nemusíš se oni starat tak si kup právě tuhle.
|
25.11.10, 23:16 |
|
|
ire
Příspěvky: 78
|
No ty bezudrzbove baterie, prave toho se vcelku bojim... myslim si, ze kdyz se stane napr., ze alternator prebiji snizi se hladina elektrolytu, tak nemoznost dolit destilku muze byt handicap....
nikdy jsem takovou baterii nemel
|
26.11.10, 07:48 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Bezudrzbovy jsou naprosto v pohode, nijak se jich neboj. Vseobecne je ale potreba mit v siti porad aspon 14V, coz si u Felicie moc nedokazu predstavit.
Kup proste nejakou levnou udrzbovou baterku velikosti jakou chces a je to. A kdyz bys k tomu porychtoval i alternator, tak tim lip.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
26.11.10, 08:38 |
|
|
ire
Příspěvky: 78
|
opravu altiku mam hotovou(vykonova dioda + novy regulator) a opravdu pri jakychkoliv otackach se napeti na baterii pohybuje v rozmezi 13.8 - 14,1V!!
|
26.11.10, 08:49 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
ire píše: 74Ah bych tam nedaval, protoze mam pouze altik 55A, ten by to nestihal dobijet
Tohle je jedna z pověr a nesmyslů, které mezi lidem motoristickým panují.
Ono totiž nezáleží na kapacitě baterky, ale polopaticky řečeno na poměru "příjem - výdej". Čili kolik energie z baterky odeberu, tolik jí musím vrátit. Jediná výhoda baterky o větší kapacitě je v tom, že vydrží víc startů. Pak samozřejmě potřebuje spotřebovanou energii dodat. A to v pohodě zvládne i 55 altík, jen mu to bude trvat o něco déle. U dobře seřízeného benzínového motoru, který chytá na "škub", je baterka o 74 Ah jen zbytečnou zátěží.
|
26.11.10, 16:03 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
venda > my ji mame kvuli plynu, a castemu pouzivani menice na 220V
a kdyz auto tyden tvrdne na horach u pribuzenstva kde neni problem i -25°C tak se silnejsi baterie hodi
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
26.11.10, 16:07 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Odporúčam zájsť do mototechny (nie Tesca) a kúpiť najlacnejšiu 44-45 Ah akú majú...Záruka je na každú a životnosť každej je tak 4-5 rokov...
Ja mám v Corse Calyon (či tak nejak), tatkovej Hybridke Akuma a v mojej Barborke nejakého nástupcu Akumy (taký oranžovo červený obal). V coerse má 3 roky, tatkova4 a moja tuším 3 roky...zatiaľ OK...inak Akuma štandartne 4-5 rokov.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
26.11.10, 17:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|