|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Prosim o radu. Vysoka spotreba, malo jede. Octavia, 1,8i,20
Autor |
Zpráva |
F_r_e_d
Příspěvky: 3
|
Prosim o radu. Vysoka spotreba, malo jede. Octavia, 1,8i,20
Škoda Octavia, 1,8i,20V,SLX,klima, rok 1999
Az moc vysoka spotreba a pritom moc nejede. Napriklad na 4ku - 2000 otacek jedu jen 60km/h. Tento motor by mel svihat vice, ne?
Prosim o radu, cim by to mohlo byt.
Dekuji
|
27.11.10, 12:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
EDIT: zrusene.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
Naposledy upravil darklord dne 27.11.10, 15:12, celkově upraveno 1
|
27.11.10, 13:28 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Tak pro pneu...
195/65/15 při 2000 otáčkách na 4 převodový stupeň je rychlost 54,7 Km/h
205/60/15 ............................................................................ 54,2 Km/h
205/55/16 ............................................................................ 54,5 Km/h
(Platí pro motor 1,8 20V (92 kW kód AGN) a doporučené rozměry kol respektive pneu. a pro manuální převodovku.)
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
27.11.10, 15:05 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Tenhle motor se nepovedl v octávkách, dost žere.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
27.11.10, 15:29 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: Prosim o radu. Vysoka spotreba, malo jede. Octavia, 1,8i
Dost žere, dokud jede na sytič (myšleno než se pořádně zahřeje), na krátké vzdálenosti (do dvou km) průměrná spotřeba dle palubního PC kolem 20 litrů :-O Ale pokud je vše v pořádku, tak na delší trasy (vyzkoušeno na cca 25 km okresky okolí Prahy) jde jezdit bezproblému s průměrem kolem 7 litrů, můj táta jezdí průměr 6 litrů na sto. Jen ten motor je háklivý na senzory a hlavně termostat - dost často propouští, nebo otevírá moc brzo a motor se pořádně neprohřeje, což si elektronika kompenzuje vyššími dávkami paliva, hlavně v chladnějším období. Jinak za 150 tis. najetých km na motoru odešlo: váha vzduchu, čidlo teploty vody pro budík teploměru (druhé čidlo teploty pro ř.j. je ok) a termostat. Termostat doporučuji Wahler - ty čínské a polské sice fungují, ale otevírají příliš brzy - vyšší spotřeba benzinu...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
3.12.10, 20:44 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|