Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Normálně sundejte celý filtrbox na vzduchový filtr. Zmáčkněte rukou to táhlo plynu, v kterém je lanko plyn. pedálu. Až nadoraz a potom povolte. Přívěra se musí úplně uzavřít. Potom je nejlepší kouskem drátu nastartovat. POZOR, MUSÍTE TAM MÍT NEUTRÁL A ZABRŽDĚNO RUČNÍ BRZDOU. Drátek zapojený na plus akumulátoru přiložte na faston na cívce startéru a tím nastartujete. Přívěra se hned po naskočení musí pootevřít na mezeru asi 1mm. po dalších asi 5 sekundách se zavře termoventil, zvýší se tlak do objemového ovladače a přívěra se otevře na větší mezeru, asi 2mm. Pokud se tak děje ale otáčky jsou při studeném motoru nízké, zkuste ještě jemně přidat na tom předním šroubku, který jsem psal předtím. ten šroubek se musí dotýkat té stupňovité vačky!
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.11.10, 16:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
diky tak som to robil,ale nemusel som používať drôt,mal som pomocníčku...Tak a pred som pred dvoma hodinami skončil a prišiel som asi na závadu.keby mi to napadlo na začiatku...celkom jednoduchá blbosť...Vysvetlenie: vzadu z karbeca ide tenká hadička -v knižke píše že na voľnobeh,no a zá bola tak blbo založená medzi tými hadicami že bola jednoducho prehnutá na polovicu-v podstate prelomená a asi preto to neťahalo vzduch na voľnobeh.tak som ju vymenil,podobnú som našiel v garáži a ono to zrazu začalo fungovať!!!Auto som nechal vonku vychladnúť-je tam +2 stupne a po hodine to pekne na sýtič naskočilo,aj teraz som skúšal točiť a chvalabohu to pekne funguje,takže asi to bolo len to...diky všetkým za pomoc a podporu..ešte dám za pár dní vedieť, či to klape.prajem pekný večer
|
27.11.10, 21:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
A která to byla? ta co vede od rozdělovače, tedy od podtlakové regulace? Nebo u karbecu je myslím nějaká hadička ze sacího potrubí do karbecu, tím se myslím nějak dorovnává podtlak v karbecu, nebo tak nějak. Ano, však sytič u fáčka je v podstatě závislý na podtlaku. Pokud to někde fučí bokem, nebo je hadička prasklá popř. zlomená, jako u vás, tak to potom zlobí. Tak ať zase dlouho slouží. Jestli to bylo tím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.11.10, 18:27 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
tá hadička vedie do toho kovového T-éčka od hadice odvetrania motora do sania-pod filterboxom .No bolo to to,dnes som opäť jazdil a už je všetko ok. Varok-prajem vám napodobne,diky
|
28.11.10, 20:15 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Tak nakonec se to vyřešilo, jen taková blbůstka. Taky děkuji, ať se daří.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.11.10, 12:22 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Tak mi to funguje tak jak má...len ten olej ma serie.Môže ten olej pretekať predným vekom.tam kde sú tie "poháriky" tyčiek ?Tesnenie som tam vtedy dal fungeľ nové,všetko komplet vyčistil,dotiahol a stále to nemôžem nájsť.Niekedy je trochu mastná aj horná časť toho veka-na strane kde je alternátor.Podotýkam že hlava bola dotiahnutá podľa postupu.Ten olej pekne steká po trubke smerom na zem a po jazde mi v noci v garáži nakvapká stále fľak cca 5x5cm.Rozvody to asi nebudú,sú zatesnené tmelom.Môžem ten tmel dať aj na to víčko,resp tesnenie?Však táto časť motora nie je predsa pod tlakom nie?Puklinku na bloku nejak nevidno..diky za každú radu..
|
30.11.10, 20:27 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
hoď foto to poví víc
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
30.11.10, 20:36 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
|
30.11.10, 21:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
vyzerá že to tečie spod veka tyčiek, keby to tieklo medzi blokom a hlavou bolo by mastné aj to veko tyčiek...
skús tam dať nové tesnenie, je viacero typov, nech ti nedajú tesnenie na plechové veko
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
1.12.10, 19:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|