Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 18:33



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 ekonomická jízda favo 136glxi 
Autor Zpráva
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Sadra17 píše:
a co nový auta se systémem stop-start :shock: :lol:

Ty se nestartují startérem, ale altíkem. Takže věnec ani startér nehrozí. Ale i tak nejsou moc doporučované. :roll:
Sorry za OT.

K věci: S fávem 136 karbec jsem jezdil s lehkou nohou, žádné hrabání (kromě zimního období), včasné řazení (aby motor nešel zbytečně do otáček nebo naopak se neklepal v podotáčkách), brzdění motorem běžně, prostě žádný extrém, žádné vypínání motoru, výsledná dlouhodobá spotřeba kolem 6,5. Takže základní rada zní: nehonit to jako prase, jezdit pohodově. :)


28.11.10, 18:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Kwiko tak, tak by to malo byť...0,6-0,7l/hod...

2 Fatal - ale cez zimu na kratšie trasy (do 10 km a vždy chladný motor) je podľa mňa 8-9l/100 s BMM normálka...jj, dlhšie trasy v poho okolo 6-6,5

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.11.10, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek 
Moje fačko ma s palubákom na voľnobeh spotrebu 0,5 až 1,5-podľa zapnutých elektrospotrebičov (ventilátor kúrenia,ohrev skla,hmlovky atd.)vonkajšej teploty a rýchlosti(nad 20km/h to ukazuje v l/100km,pri voľnobehu do 20 ukazuje l/hod).Mimochodom pri kľudnej jazde a ľahkej nohe na plyne na 5ty supeň pri rýchlosti cca 60km/h ukazuje spotrebu približne 5,5 až 6,5 litrov na 100vku ,pri brzdení motorom napr.od 80km/h dole je spotreba dokonca vyššia(7 až 9 l/100),ako pri jednoduchom vyradení do neurálu (0,7 až 2,5 l/100) takže pri karbeci je šetrnejšie vyradiť(samozrejme že nie dolu kopcom na žľadovatelej zákrute) ako brzdiť motorom..


28.11.10, 20:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
fatal nevěřim že se startuje alternátorem http://www.autostylonline.cz/autostyl-0 ... start-stop

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.11.10, 20:40
Profil ICQ

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Lamač, vím že mě tady už nikdo nebere skoro vážně, ale už někde na začátku někdo psal, že to platí jen u motorů řízených ŘJ. Tedy motory se vstřikováním, ať už BMM nebo MPi. U karbecu so žere více paliva, protože jede motor jakoby při zátěži.

Však tak jsem to myslel, že pokud netočí někdo motor stále jen na 1500 otáček za každých podmínek, ať už po rovině, z kopce nebo do kopce, tak je spotřeba slušná. Potom taky záleží na tom, jak má kdo těžkou nohu.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.11.10, 12:15
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Sadra17 píše:
fatal nevěřim že se startuje alternátorem

Tak nevěř, tvůj problém. :lol: A nebo si přečti i jiné články, třeba tenhle, ten je asi tak stejně odborný jako ten tvůj: http://www.auto.cz/citron-c2-stop-start-setreni-po-francouzsku-14259 :lol:

varok píše:
U karbecu so žere více paliva, protože jede motor jakoby při zátěži.

Ale vůbec ne, jen si to cucá volnoběžnou směs...


29.11.10, 12:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
pod otáčkama to nebylo právě a vysoký otáčky taky jezdím trasy do 10ti km ale i tak se mi to zdá dost a když ted vyřazuji a vytáčím to docela jako už do dost s vižný jízdy tak se mi to zdá lepší že to najede více...

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


29.11.10, 15:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
No a máš teda karburátor nebo BMM? Podle označení to může být to i to. Sice i by mělo značit BMM ale už jsem viděl i karburátory s tímhle značením a bylo to od výroby.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


29.11.10, 15:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
bmm 50kw poslední model glxi jsou vždy stříkačky glx karbec :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


1.12.10, 22:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek 
škodař: To právě že není až tak pravda viz jak jsem psal. Sice by to tak být mělo, ale nějak hold není. :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


1.12.10, 22:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Správně by to mělo být tak. LX jsou buď karburátory nebo BMM 40kW. To i na konci značilo pouze BMM 50kW. Výbava na to neměla vliv. Ale jak sami dobře víme, lepilo se na zadek co jim zrovna přišlo pod ruku.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


1.12.10, 23:30
Profil

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já zase myslel, že karbecy ke konci měly označení Lx, karbecy ale motor 50kW měl označení GLx. Vstřikování BMM 40kW označení LXi a BMM 50kW označení GLXi. Ale jak jste psali, tak tam dávali co jim přišlo pod ruku. Já mám taky fávo 135 BMM, tedy by tam měl být motor 135 40kW, ale je tam motor 136 BMM. Někdo mi říkal, že ty poslední akční modely už měly jen motory 136 50 kW BMM, i když to byly 135, tak nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.12.10, 12:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 882
Bydliště: Mělník
Příspěvek 
Myslim, že řešit označení je trochu OT. Jinak to "i" na konci (LXi, GLXi) znamená "injection", což je jasný. Já mám GLXi a je to 40 kW BMM. LX(i) a GLX(i) je označení stupně výbavy, ne výkonu motoru...

škodař: Ty motory nejsou primárně stavěný na jízdu v pásmu 1800-2200 ot. Nejlepší jízda s těmahle motorama je někde v rozmezí 2600- 3200 ot., to se dá solidně akcelerovat a ten motor žere minimum.

_________________
Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"


2.12.10, 12:51
Profil ICQ

Příspěvky: 14800
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: ekonomická jízda favo 136glxi
Motory BMM 40kW nevím, ale jak psal Dundee, tak je nejlepší se pohybovat v otáčkách okolo 3000/min. a pak to žere akorát. Ani ne málo ani ne moc. Právě že podtáčením auto žere hodně, stejně jako když motor přetáčíme. Mám vyzkoušeno.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


3.12.10, 13:30
Profil

Příspěvky: 3
Bydliště: Svobodné Heřmanice
Příspěvek Re: ekonomická jízda favo 136glxi
Panove, jestli to nekdo zminil, tak se omlouvam.
Mas dobre serizene ventily?


18.12.10, 20:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz