ekonomická jízda favo 136glxi
Autor |
Zpráva |
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Sadra17 píše: a co nový auta se systémem stop-start
Ty se nestartují startérem, ale altíkem. Takže věnec ani startér nehrozí. Ale i tak nejsou moc doporučované.
Sorry za OT.
K věci: S fávem 136 karbec jsem jezdil s lehkou nohou, žádné hrabání (kromě zimního období), včasné řazení (aby motor nešel zbytečně do otáček nebo naopak se neklepal v podotáčkách), brzdění motorem běžně, prostě žádný extrém, žádné vypínání motoru, výsledná dlouhodobá spotřeba kolem 6,5. Takže základní rada zní: nehonit to jako prase, jezdit pohodově.
|
28.11.10, 18:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Kwiko tak, tak by to malo byť...0,6-0,7l/hod...
2 Fatal - ale cez zimu na kratšie trasy (do 10 km a vždy chladný motor) je podľa mňa 8-9l/100 s BMM normálka...jj, dlhšie trasy v poho okolo 6-6,5
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
28.11.10, 20:13 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Moje fačko ma s palubákom na voľnobeh spotrebu 0,5 až 1,5-podľa zapnutých elektrospotrebičov (ventilátor kúrenia,ohrev skla,hmlovky atd.)vonkajšej teploty a rýchlosti(nad 20km/h to ukazuje v l/100km,pri voľnobehu do 20 ukazuje l/hod).Mimochodom pri kľudnej jazde a ľahkej nohe na plyne na 5ty supeň pri rýchlosti cca 60km/h ukazuje spotrebu približne 5,5 až 6,5 litrov na 100vku ,pri brzdení motorom napr.od 80km/h dole je spotreba dokonca vyššia(7 až 9 l/100),ako pri jednoduchom vyradení do neurálu (0,7 až 2,5 l/100) takže pri karbeci je šetrnejšie vyradiť(samozrejme že nie dolu kopcom na žľadovatelej zákrute) ako brzdiť motorom..
|
28.11.10, 20:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.11.10, 20:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Lamač, vím že mě tady už nikdo nebere skoro vážně, ale už někde na začátku někdo psal, že to platí jen u motorů řízených ŘJ. Tedy motory se vstřikováním, ať už BMM nebo MPi. U karbecu so žere více paliva, protože jede motor jakoby při zátěži.
Však tak jsem to myslel, že pokud netočí někdo motor stále jen na 1500 otáček za každých podmínek, ať už po rovině, z kopce nebo do kopce, tak je spotřeba slušná. Potom taky záleží na tom, jak má kdo těžkou nohu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.11.10, 12:15 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Sadra17 píše: fatal nevěřim že se startuje alternátorem Tak nevěř, tvůj problém. A nebo si přečti i jiné články, třeba tenhle, ten je asi tak stejně odborný jako ten tvůj: http://www.auto.cz/citron-c2-stop-start-setreni-po-francouzsku-14259 varok píše: U karbecu so žere více paliva, protože jede motor jakoby při zátěži.
Ale vůbec ne, jen si to cucá volnoběžnou směs...
|
29.11.10, 12:52 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
pod otáčkama to nebylo právě a vysoký otáčky taky jezdím trasy do 10ti km ale i tak se mi to zdá dost a když ted vyřazuji a vytáčím to docela jako už do dost s vižný jízdy tak se mi to zdá lepší že to najede více...
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
29.11.10, 15:05 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
No a máš teda karburátor nebo BMM? Podle označení to může být to i to. Sice i by mělo značit BMM ale už jsem viděl i karburátory s tímhle značením a bylo to od výroby.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
29.11.10, 15:07 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
bmm 50kw poslední model glxi jsou vždy stříkačky glx karbec
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
1.12.10, 22:03 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
škodař: To právě že není až tak pravda viz jak jsem psal. Sice by to tak být mělo, ale nějak hold není.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
1.12.10, 22:52 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Správně by to mělo být tak. LX jsou buď karburátory nebo BMM 40kW. To i na konci značilo pouze BMM 50kW. Výbava na to neměla vliv. Ale jak sami dobře víme, lepilo se na zadek co jim zrovna přišlo pod ruku.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
1.12.10, 23:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Já zase myslel, že karbecy ke konci měly označení Lx, karbecy ale motor 50kW měl označení GLx. Vstřikování BMM 40kW označení LXi a BMM 50kW označení GLXi. Ale jak jste psali, tak tam dávali co jim přišlo pod ruku. Já mám taky fávo 135 BMM, tedy by tam měl být motor 135 40kW, ale je tam motor 136 BMM. Někdo mi říkal, že ty poslední akční modely už měly jen motory 136 50 kW BMM, i když to byly 135, tak nevím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.12.10, 12:20 |
|
|
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
Myslim, že řešit označení je trochu OT. Jinak to "i" na konci (LXi, GLXi) znamená "injection", což je jasný. Já mám GLXi a je to 40 kW BMM. LX(i) a GLX(i) je označení stupně výbavy, ne výkonu motoru...
škodař: Ty motory nejsou primárně stavěný na jízdu v pásmu 1800-2200 ot. Nejlepší jízda s těmahle motorama je někde v rozmezí 2600- 3200 ot., to se dá solidně akcelerovat a ten motor žere minimum.
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
2.12.10, 12:51 |
|
|
varok
Příspěvky: 14800 Bydliště: Havířov
|
Re: ekonomická jízda favo 136glxi
Motory BMM 40kW nevím, ale jak psal Dundee, tak je nejlepší se pohybovat v otáčkách okolo 3000/min. a pak to žere akorát. Ani ne málo ani ne moc. Právě že podtáčením auto žere hodně, stejně jako když motor přetáčíme. Mám vyzkoušeno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.12.10, 13:30 |
|
|
lugosy
Příspěvky: 3 Bydliště: Svobodné Heřmanice
|
Re: ekonomická jízda favo 136glxi
Panove, jestli to nekdo zminil, tak se omlouvam. Mas dobre serizene ventily?
|
18.12.10, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 53 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|