Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: problém se startováním u oktávky
na 1,8 fiestě dělal tata rozvody a nic moc to nejelo a taky hur stratovalo (bejvaly dedovo auto) tak fotrik hnul s cerpadlem a fiesta chodila jak hodiny a chytala na brnk...za tejden byla poslana ze srazu mezi stromy...ridicoj se nic nestalo (svara majitele)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
16.12.10, 22:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
superflo
Příspěvky: 555 Bydliště: Košice, Bratislava
|
Re: problém se startováním u oktávky
jj rozvody su zakladom... to je jasnacka...
_________________ Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná
|
17.12.10, 09:31 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: problém se startováním u oktávky
prasknul řemen, proto se dělaly
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
17.12.10, 14:08 |
|
|
john.05
Příspěvky: 464 Bydliště: UH. Brod - Pašovice
|
Re: problém se startováním u oktávky
a nevíte náhodou kolik se má naměřit ohmů na novém žhaviči?
|
19.12.10, 22:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: problém se startováním u oktávky
padá nafta!!! musíš si koupit dva ventily a vřadit na hadice sání a vratka, před ten sací ventil pokud kanystruješ musíš dát ještě obyčejný plastový filtr na naftu,
kde se ventily kupují to nevím já je beru ve strážnici autocentrum antonín zelina, je jich víc podle průměru trubky
pak budeš startovat na drb miloš
|
20.12.10, 07:39 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: problém se startováním u oktávky
Ten známý koupil nový aku. Prý už má systém Comon Rail. Prý mu pomohl ten nový aku, ale na můj vkus to stejně točí studené moc dlouho. Točí startérem asi 5 sekund, prý to tak má být. Mluvit mu do toho nebudu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.12.10, 12:45 |
|
|
john.05
Příspěvky: 464 Bydliště: UH. Brod - Pašovice
|
Re: problém se startováním u oktávky
čau Miloši a jaké myslíš ty ventili koupit?
|
20.12.10, 21:17 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: problém se startováním u oktávky
jedná se o ventil který propuští palivo jen v jednom směru něco podobného co je v ac pumpě je to malý váleček který se vřadí do hadičk proto musíš koupit správný průměr miloš
|
20.12.10, 21:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: problém se startováním u oktávky
dalím řešením je nízkotlaké čerpadlo přímo do nádrže, to už podle tvé peněženky miloš
|
20.12.10, 21:41 |
|
|
john.05
Příspěvky: 464 Bydliště: UH. Brod - Pašovice
|
Re: problém se startováním u oktávky
zkusím se na to zeptat v mototechně jestli tam něco takového budou mít a ty velikosti toho ventilu se dají koupit podle průměru hadiček jo? a to se v sune nějak do té hadičky nebo se rozřeže ta hadička v sunese to tam? a mohl bych ty ventili umístit třeba i někde před palivový filtr?
|
21.12.10, 14:33 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: problém se startováním u oktávky
slovacek.milos píše: jedná se o ventil který propuští palivo jen v jednom směru něco podobného co je v ac pumpě je to malý váleček který se vřadí do hadičk proto musíš koupit správný průměr miloš prostě je to jednocestný ventil
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
21.12.10, 21:55 |
|
|
john.05
Příspěvky: 464 Bydliště: UH. Brod - Pašovice
|
Re: problém se startováním u oktávky
problém se startováním konečně vyřešen po dlouhém zkoušení a bádání ucvakl se klínek na klikové hřídeli rozvodák přeskočil a už to nešlo ani nastartovat naštěstí se to nepotkalo tak se vyměnila řemenice i klínek a oktávka startuje na tuka
|
6.6.12, 21:23 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: problém se startováním u oktávky
a teď bádej proč se ten klínek ucvak???
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
7.6.12, 12:06 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: problém se startováním u oktávky
Nevim, co je na tom pravdy, ale slysel jsem, ze u nekterych aut (ja to slysel o renaultu) byva vzdycky jeden klinek udelany slaby aby v pripade preskoceni rozvodu a potkani praskl a protocil se aby nedoslo k vaznejsimu poskozeni motoru..nemuze to mit octava podobne?
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
7.6.12, 12:13 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: problém se startováním u oktávky
nemuze, vrch je na kuzelu a dole je klin jako krava... a to jsi predtim nedela graf predvstriku? tam by byli skoceny rozvody krasne videt... jiank ty ventily, daj se pouzit i ventilky, co ma felda na ostrikovacich
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
7.6.12, 20:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|