Autor |
Zpráva |
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Napajat notebook z favorita alebo radsej nie?
bojim sa ze by sa mu nieco stalo... aj ked mam elektriku vporiadku
potrebujem totiz ist do terenu a spravit nejake merania s pocitacom ale pravdepodobne nebude stacit baterka.
pri vypnutom motore by to asi nemal byt problem. ale neviem ako to bude pri nastartovanom motore a za jazdy
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
19.4.07, 23:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Zdroj v noťasu má svoji stabilizaci, takže když nedojde k extrémním výkyvům, tak se nic nestane.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
20.4.07, 05:30 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nevím co máš za NB, ale většinou mívají síťové zdroje kolem 18V-19V, no to by auto nestačilo. Uvnitř nejspíš nějaká stabilizace bude, ale já bych se svůj NB k alternátoru připojit neodvážil.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
20.4.07, 06:15 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6590 Bydliště: Kosice
|
drviva vacsina novych notebookov vyzaduje zdroje okolo 18V... jedine s cim som fungoval zo skodovackej montaznej zasuvky v pohode bol notebook LEO stary skoro 16 rokov, ktory bral napajanie 10V ~ 18V
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.4.07, 08:06 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja bych to udelal jedine tak, ze bych vzal menic z =12V na ~230V, do nej normalni zdroj notebuku a pak teprv notebuk. Ten zdroj totiz je elektronickej spinanej, dokaze napajet notebuk i kdyz vstupni napeti kolisa od 100V do 250V. Myslim ze tak mas 100% jistotu, ale kde zas vzit ten menic
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.4.07, 09:40 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
A to napětí by nemuselo být ani střídavé - stejně první obvod v nabíječce je usměrňovač.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
20.4.07, 10:00 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No jo, to je taky pravda ale kde vzit takovy menic, hned, levne, nejlip pucit vod kamarada ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.4.07, 10:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Martin píše: A to napětí by nemuselo být ani střídavé - stejně první obvod v nabíječce je usměrňovač.
takže teoreticky by stačilo trafo + dioda ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.4.07, 10:03 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: Martin píše: A to napětí by nemuselo být ani střídavé - stejně první obvod v nabíječce je usměrňovač. takže teoreticky by stačilo trafo + dioda ?
Nemuzes jen tak transformovat =napeti na vystupu z trafa by se ti objevilo napeti pouze pri pripojeni/odpojeni jeho napajeni
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.4.07, 10:07 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Nejjednodušší a nejlevnější by asi bylo udělat měnič na těch 16V-18V. Třeba něco na tento způsob:
http://www.zajic.cz/menic/menic.htm
Jenom to upravit aby to dávalo o 2V a 2A víc.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
20.4.07, 10:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tak ja mám book compaq evo N600c a sieť v aute v poho funguje, origo zdroj má 18,5V, a to ho používam úplne bez baterky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.4.07, 12:05 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Buď si zadováž menič napätia alebo origo adaptér do auta. Obe veci sú chránené voči prepätiu.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
20.4.07, 14:55 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Martin píše: Nevím co máš za NB, ale většinou mívají síťové zdroje kolem 18V-19V, no to by auto nestačilo. Uvnitř nejspíš nějaká stabilizace bude, ale já bych se svůj NB k alternátoru připojit neodvážil.
no mam ACER ( ) tiez na 19V a bere si 3,2 A. skusim pozret ten menic co si napisal blizsie. Ked nebude autoadapter drahy tak by som si ho kupil.
Pri vypnutom motore by to nemal byt problem ze?
edit: nasiel som takyto autoadapter http://www.notebook-laptop-batteries.co ... dapter.htm
23 dolarov 18-20V
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.4.07, 18:51 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.4.07, 18:54 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
acer som mal pred týmto, ale lopli mi ho TM 529, ale ten som na aute neskúšal, na ňom som zreparoval baterku a vydržal cca 2,5 3,5 hod.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.4.07, 18:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|