Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 21:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Š 120 karbec - Vyřešeno 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Příspěvek Š 120 karbec - Vyřešeno
Zdravim, mám problém s karburátorem a už si nevím rady. Jde o 120L z 87 roku takže už má poslední karborátor SEDR 32. Nastartuje na otočení klíčku (samo že se sitičem) i ted v teplotách okolo 0 ale potom asi za 5 sec spadnou otáčky až chcípne (plynem se to srovnává dost blbě) potom zas hned nastartuje bez problémů a furt dokola - tohle dělá se standarním nastavením. Na plyn rychle reaguje až ve vyšších otáčkách. - Jinak karburátor jsem vyvařoval a dal nové všechny těsnění, O-kroužky na stelovacích šroubkách, membránu 2.stupně a akcelerační pumpičky které obě byly styřelé a díravé.
A furt se s tím nemůžu domluvit poradil by někdo co s tím ??


Naposledy upravil MBX dne 15.1.11, 19:55, celkově upraveno 1



8.1.11, 20:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 189
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: Š 120 karbec
jsi si jistý že to způsobí karbec? zkontroluj svíčky...

_________________
Felicia 1.? :)


8.1.11, 20:48
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Š 120 karbec
Když po startu hned stáhneš sytič, jak se to chová?


8.1.11, 20:49
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek Re: Š 120 karbec
Tak když stáhnu sitič tak se hned zmenší otáčky a tím pádem zdechne.

A na svíčky jsem se sice nedíval ale myslím že budou OK když to startuje krásně a jednou se mi podařilo nastavit karburátor že vždycky jak motor zdechal a dostal se na tipuju tak 400ot tak se otevřel 2. stupen a otáčky vyletěli někde tak nad 4000 a furt se to takhle dokola opakovalo takže svíčky asi budou v pořádku


Naposledy upravil MBX dne 8.1.11, 20:57, celkově upraveno 1



8.1.11, 20:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Š 120 karbec
MBX píše:
zas hned nastartuje bez problémů a furt dokola

čo dookola?
MBX píše:
Na plyn rychle reaguje až ve vyšších otáčkách

A toto presne čo znamená? nemáš iba pripchatú trysku 1. komory?

MBX píše:
jednou se mi podařilo nastavit že vždycky jak motor zdechal a dostal se na tipuju tak 400ot tak se otevřel 2. stupen a otáčky vyletěli někde tak nad 4000 a furt se to takhle dokola opakovalo

Zas som nepochopil...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.1.11, 20:56
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Š 120 karbec
2. stupeň se nesmí otvírat dřív než je (téměř) plně otevřená klapka 1. komory, něco tam máš hodně špatně. To zdechání bych tipl na přechlastání nebo naopak málo sytou směs, čili problém v systému volnoběhu resp. sytiči.


8.1.11, 21:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek Re: Š 120 karbec
to ferrari :

zas hned nastartuje bez problémů a furt dokola --- Tím myslím že když to znovu nastartuju tak zas za 5s zdechne a pořád stejný stav


Na plyn rychle reaguje až ve vyšších otáčkách --- V nižších otáčkách to prostě spíš kucká při přidání plynu až ve vyšších to začně trochu reagovat


jednou se mi podařilo nastavit že vždycky jak motor zdechal a dostal se na tipuju tak 400ot tak se otevřel 2. stupen a otáčky vyletěli někde tak nad 4000 a furt se to takhle dokola opakovalo --- To se dost blbě vysvětluje - jak otáčky klesly na hranici zdechnutí tak si motor sám přidal otáčky tím druhým stupněm a ve vyšších se 2 stupen zase uzavřel a zase to spadlo, potom se zas otevřel a tak pořád dokola


8.1.11, 21:08
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Š 120 karbec
Nebylo to naopak? Protože při poklesu otáček nemá karbec jak hnout s 2. stupněm...

Hádám že nejlepší bude, když tam nahodíš jiný karb...


8.1.11, 21:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek Re: Š 120 karbec
taky mě to připadá jako docela blbost s tou 2. komorou - karburátor mám poskládyný snad dobře 2 komora se bez skoro otevřené 1. neotevře - takže je možny že je to naopak jak se otevřela tak to začlo zdechat


8.1.11, 21:16
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Š 120 karbec
Jenže ona se nemá ani hnout. Je ovládaná podtlakem braným z obou komor a když je 1. klapka zavřená nebo přivřená, tak se tam nemá jak podtlak dostat. Jo a předstih máš v pořádku? Dorazy klapek jsi seřídil správně?


8.1.11, 21:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek Re: Š 120 karbec
no zapomněl jsem napsat (za to se omlouvám) že ten karburátor předtím než jsem ho rozdělal a vyčistil tak fungoval ale měl špatné přechody a motor s ním byl nějaký líný (ale jel) to asi bylo tím že byla proražená tá podtlaková membrána u toho 2. stupně a potom že nefungovala akcelerační pumpička - takže s klapkama, předstihem jsem nehýbal a před tím to s tím nastavením jelo


8.1.11, 21:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Š 120 karbec
zas hned nastartuje bez problémů a furt dokola --- Tím myslím že když to znovu nastartuju tak zas za 5s zdechne a pořád stejný stav. A na koľký krát vlastne naštartuješ?

Na plyn rychle reaguje až ve vyšších otáčkách --- V nižších otáčkách to prostě spíš kucká při přidání plynu až ve vyšších to začně trochu reagovat to by naozaj vyzeralo na pripchatú hl. trysku 1. komory


jednou se mi podařilo nastavit že vždycky jak motor zdechal a dostal se na tipuju tak 400ot tak se otevřel 2. stupen a otáčky vyletěli někde tak nad 4000 a furt se to takhle dokola opakovalo --- To se dost blbě vysvětluje - jak otáčky klesly na hranici zdechnutí tak si motor sám přidal otáčky tím druhým stupněm a ve vyšších se 2 stupen zase uzavřel a zase to spadlo, potom se zas otevřel a tak pořád dokol
Tak toto je haluz jak mraky..a jak si prišiel na to, že sa otáčky zvyšujú otváraním 2. komory?

A nemáš iba deravú hadicu podtlaku posilňovača? Alebo vypadnutú skrutku, ktorou je zakrytá voľnobežná tryska (pozor, sú 2). Lebo aj extrémne prisávanie fal. vzduchu može spôsobiť takéto problémy...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


8.1.11, 21:51
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek Re: Š 120 karbec
1. startování není problém chytne okamžitě na otočení klíčku (spíš je problém motor udržet v nastartovaném stavu aspon par minut)

2. Tu hlavní trysku 1.komory kde najdu ?? Nevím jestli jsem na nějakou třeba nezapomněl při čistění

3. To právě nevím jistě jestli se otevírala 2. komora ale jinak si to neumím vysvětlit

4. Na tu hadici od posilovače jsem se už díval protože je tak 30cm omotanná alobalem tak nevím jestli je tam někde prasklá a ty zátky jsou tam obě dvě


8.1.11, 22:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Š 120 karbec
Dáš dole víko karbu a v plavákovej komore je tryska pre 1. stupeň (cca v strede na dne plavákovej komory) a v rohu (pri difúzore 2. srupňa) hl. tryska 2. stupňa...

A odpojovač voľnobehu ti funguje?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


9.1.11, 10:21
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek Re: Š 120 karbec
Tak tá tryska je čistá

odpojovač voľnobehu ? jestli myslíš ten elektomagnetický ventil tak ten cvaká


9.1.11, 10:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz