NÁHLÝ RAPIDNÍ POKLES KOMPRESNÍHO TLAKU????
Autor |
Zpráva |
Návštěvník
|
tak nevim kdo je drbna. kdyz te tady 50 lidi presvedcuje, ze pises kraviny, tak bych zacal hledat chybu u sebe.
|
24.4.06, 07:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
TomexTuner
Příspěvky: 38
|
Anonymous píše: tak nevim kdo je drbna. kdyz te tady 50 lidi presvedcuje, ze pises kraviny, tak bych zacal hledat chybu u sebe. Ale pozor nejsem jedinej kdo si stezuje na ty vase narazky.....
|
24.4.06, 11:25 |
|
|
Olin
|
Tomexi, ty využíváš toho, že sem může kdokoli napsat cokoli a tak žvatláš a žvatláš:
ŠádeMan napsal:
za tepla jsou vule vetší kolem 0,43(prej)
čím to asi bude?
TOMEXTUNER: hmmmmmmmmmmm protoze dochazi pri zahratem motoru ale ne vzdy k castecnym deformacim tycek a vahadel......a proto se muze menit vule k vyssim hodnotam ale ne vzdy!!!To mas stejny jak s kolejama....v zime praskaj ze se pechuji a v lete se na tahuji a tez praskaji namahanim v tahu a proto tam jsou ty mezerove spary a to jsou vlastne take vule....to je Fyzika!!!
Tomexi, jsi vedle jak ta jedle a ne poprvé: Koleje v zimě praskají, protože se zkracují a tím se trhají, tzn. namáhání na tah! V létě se roztahují, ale jelikož na to nemají místo když chybí dilatační spáry, tak se různě vlní atd..
Ještě poznámka: Ta tvá deformace při zahřátém motoru se po ochladnutí vrátí do původního stavu? Nebo se deformuje čím dál víc?
Jak již kdosi správně uvedl, tak ten na první pohled paradoxní jev, kdy se při zahřívání a prodlužování ventilů a tyček vůle zvětšuje je tím, že se roztahuje i hliníkový blok, a to rychleji. Tvá poznámka, že by se ty vůle 0,2 mm ( 20 TTJ = Tomextunerových jednotek) se nastavovat tím pádem nemusela je mimo, protože při krutých mrazech by ventily nedovíraly.
Co se týče gramatiky tvých příspěvků, tak to je kapitola sama pro sebe.
[/b]
|
24.4.06, 12:25 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
TomexTuner píše: Anonymous píše: tak nevim kdo je drbna. kdyz te tady 50 lidi presvedcuje, ze pises kraviny, tak bych zacal hledat chybu u sebe. Ale pozor nejsem jedinej kdo si stezuje na ty vase narazky.....
ja myslim ze si to spatne pochopil. To mela pro tebe byt vyzva k zamysleni nad sebou samym a ne stiznost, jak se domnivas
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
24.4.06, 12:32 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18262
|
Re: Nasi fyzikove....
Viky píše: Nic by se nedelo, ani bys to nenatocil. A pokud nahodou ano, tak bys pravdepodobne podpaloval ventily a sedla, nez se to ohreje, neboli... znicil by sis hlavu, ale jinak by se nic nedelo.
Zkoušel jsem nastavit menší vůle, po nějaké době díky sednutí hlavy (těsnění) vůle na některých ventilech klesla až na přibližně 0,05mm. Bez problémů. Pokud je hlava zničená, brzy to zjistím, ale zatím funguje.
Když už probíráte délku zdvihacích tyček, o kolik lze maximálně snížit hlavu, než nebude možné nastavit vůli ventilů?
|
26.4.06, 21:59 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|