Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 10:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 škube.... 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Což takové uhlíky ve startéru? jsou OK?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.4.07, 09:01
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Startér předtím točil normalně než se dal nový motor. Jakoby ten motor nemohl utáhnout. Podotýkám že teď je motor 130 místo 120


30.4.07, 09:11
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Jo tak 130 namísto 120...tak to potom jasný. Startér to sice utáhne, ale bude určo držkovat páč máš nyní větší objem a kompresi... a akumulátor ti také zajisté poděkuje - pokud tam teda už nemáš větší kapacitu...

A nemá náhodou 130 jinej počet zubů setrváku než 120 ??? I když to už by se dávno seklo...možná.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


30.4.07, 09:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
No setrvák je jiný průměr to je fakt, tam je 190 a na 120 byl 180 průměr....ono to tak vypadá že se to kousne. Točí to totiž slabě jako by se ty zuby sekali a potom tzo třebas otočí zasejc ´plně normálně


30.4.07, 09:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Setrvák a startér mají stejný věnec a pastorek od 1000MB po Rapid 136, až Favorit má jinej. Kdyby byl jinej věnec, tak to motorem neotočí vůbec, neboť by se nezasunul pastorek.
Je možné, že ten motor 130 má omleté zuby na věnci setrváku a nebo ti odchází startér - uhlíky, nebo nějakej šlus ve vinutí, ale spíš ty uhlíky.

Jinak škubání po zahřátí nejspíš bude dělat karbec, nebo nějaký falešný vzduch do sání, další možností jsou vadné VN kabely nebo svíce.
V zapalování hledej až po vyčištění a přetěsnění karbce a očištění povrchů, kudy by mohlo VN procházet na kostru (zamaštěné kabely, izolátory svící, rozdělovač).

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


30.4.07, 09:54
Profil ICQ

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Aha a co teda ještě ventily??? Kdyby byly natvrdo nebo měli velkou vůli může to dělat?? S tím starterém zkusím silnější...kurec ale zase LPGčko


30.4.07, 10:05
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
A ještě jedná věc, nemůžou to dělat rozvody?? Ten řeťez?? že by to nějak posouval?


30.4.07, 10:47
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ventily neuskodi postelovat, rozvodak se posouvat nemuze, ale muzes ho vymenit pokud zvoni (ma 100 tisic km) :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.4.07, 11:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Kolik má najeto nevim.....ale nezvoní. Já myslel jestli nemůže posouvát s předstihem, kdyby byl volný nebo tak něco.. čili rozvoďak to být nemůže jedině zkusit poštelovat ventily, a kouknout na karbec...


30.4.07, 11:03
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jj, rozvodak s tim nema co delat, jedina chyba co se muze stat pri stelovani predstihu je, ze treba prejedes kousek rysku na remenici a vratis o kousek kliku zpet, tim se nevymezi vule a mas spatnej predstih, jinak to motoru nevadi :) Proste klikou tocit vzdy jen ve smeru chodu motoru :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


30.4.07, 11:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Aha tak to bude chybka i v tomhle, jak nastavím stupně a přejedu to tak to vrátím zpátky a to bych teda neměl pokud tam, bude vůle....kouknu na to jestli to nastartuju jak pojedu z práce..


30.4.07, 11:16
Profil

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek taky škubal
Dneska ráno jsem bez problémů dojek k pumpě pro benzín. Načerpal a ujel asi 200 metrů a auto začalo škubat, nechtělo se vytočit, střílelo do výfuku za mnou bylo černo. Do skákal jsem asi kilometr. Než jsem jel zpátky, šel jsem hledat závadu. Tím, že se to stalo po natankování čekal jsem porblém v přívodu benzínu, třeba trysky ucpaný nebo nedejbůh špatný benzín. Postupně jsem hledal na karburátoru až jsem ho úplně sundal a vyčistil trysky a namontoval zpátky. Porád nešel, jen střílel. Zkouknul jsem svíčky, dobrý, jen trochu černý. a tak sem šel do rozdělovače, sundal víčko koukám na kladivo a dotknul jsem se rukou kondenzátoru. Kabílky co vedou do něj se vyklaly, Tak jsem je zamáčknul zpátky do kondíku a motor šel jak z praku. Tak jsem kvůli uvolněným drátům z kondenzátoru dvě hodiny hledal závadu. No ale řekni, když se to stane 200 metrů po natankování, nešel bys to hledat do palivovýho systému. :P :lol:

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


30.4.07, 13:12
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
jojo pokud je po natankovaní bylo by to jasné. akorát já mám kondík nový, takže tím to není. Jedině ty ventily nebo předstih.


30.4.07, 14:03
Profil

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Paradio : ty máš ten malý polský kondík, že? Raději si na vrakovišti kup nějaký starý originál, bude spíše lepší než tenhle... :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.4.07, 15:55
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
nene já mám ten starý komunistický....ten velký omšelý. Jinak to škubaní dělá palec. Ten zub vevnitř je totiž úzký a na rozdělovačí se posouvá, tím pádem se mění předstih. Dal jsem jiný s větčím zubem ale pořád tam nesedí perfektně. Ty starty dělali ventily, seřizoval mi to kamoš automechanik když mi pomáhal, a já to musel dělat znova...některé byli totiž nadoraz a některé měli vůli jak blázen. Seřízeno a jede perfektně. Jinak se mi projevil jiný problém...přestali fungovat blinkry otačkoměr ukazatel teploty, ventilátor, kontrolky, svítí jen baterka při jízdě. Nevim co se stalo ale musim to zítra zkontrolovat. Sice jsem elektrikář, ale beru každou radu. Díky.. Jo a předstih je ideální 7°.


30.4.07, 20:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 73 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz