No, hlavne aby to nehukalo ked okolo prejde nalozena liazka.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
7.2.11, 10:44
Reklama
Reklama
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
slušné alarmy mají hlídání vnitřního prostoru pomocí ultrazvuku, dverni spinace jsou dost malo, otresove a naklonove cidlo je tam dobre kvuli kradezim casti auta, napr. kol, nebo celeho auta pomoci odtahu
a cely alarm je k hovnu, protoze si nikdo houkajiciho auta stejne nevsima, povedlo se mi vyvolat alarm na parkovisti u billy na kamosove favoritu, mel jsem od nej klice, papiry atd, ale mel to nejaky blby system, kdy se alarm musel deaktivovat tlacitkem na DO a az potom se dalo auto odemknout jinym tlacitkem na DO, to jsem neumel, auto houkalo a blikalo, ja se v nem hrabal, abych to vypnul, okolo sli dva pochuzkari PCR a bylo jim to uplne jedno, o stovkach lidi kolem ani nemluve
7.2.11, 10:58
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
to je všechno o lidech. ale když si dáš 120db sirénku do kabiny, tak s tím nikdo neujede a pod masku tohle
nejjistější je stejně GSM modul a víš vše
7.2.11, 12:49
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
Tak všechny jablotrony nemají takovou výbavu, jako je otřesové čidlo apod. Jen některé typy. To jsem měl kdysy na původním systému Scarico CB 77. Tam bylo i otřesové čidlo a ultrazvukové čidla na palubovce. Ten otřesový spínač se dá i nastavit, myslím. Mě to předtím houkalo až při větším bouchnutí třeba do kola nebo dveří apod. Na tlakové vlny to nereagovalo. I když dáš na všechny dveře spínač a někdo vybije sklo a vleze do auta takhle, tak jedině imobilizér.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
8.2.11, 18:36
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
Se na to snad už vykálím. Dneska jsem vyměnil levý čep řízení, páč měl vůli tak milimetr. No a čumím na spodní čep a zas úplně roztrhaná prachovka. Takže čep půjde za chvíli do prdele taky... a přitom jsem ho měnil pár dnů před srazem. Takže má 10tkm. Uvažuju, že bych vyměnil jenom tu prachovku, ale asi se na něj vykašlu a vyměním ho celý před STK. (Ten, co jsem dneska měnil vydržel 3 roky a 30tkm.)
A říkáš teda originál TRW-DAS jo? Jestli ano tak by mě fakt zajímalo co to má znamenat poslední dobou... U mě zatím dobrý, ale teď na ně nadává hodně lidí resp. hlavně na ty jejich manžety.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
11.2.11, 20:21
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
Re: gokralik - Škoda Favorit 135L '92 LPG
na origo TRWčkach jdou hrozně rychle do piči ty prachovky... nej kombinace je TRW a prachovka Spidan jak tady někdo radil
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
11.2.11, 20:27
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
TRW-DAS ano. Nevím co jim hrabe. Ale shánět nějakou jinou značku u mě moc nepřipadá v úvahu. Takhle vypadal ten o prázdninách a teď vypadá zas stejně.
A čepy zn. DAS jsou taky TRW? Já myslel že je to zase úplně jiná firma. Já mám na fáčku čepy taky DAS a zatím drží. Chlápek z baráku má na feldě taky DAS a po půl roce rozervané, tak nevím. Asi je to tak, dnes už to ojebává každá firma. Favority už nejsou tolik aktuální, tak je to tolik neštve a kvalita spíše nic než moc.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru