Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 20:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 komprese bez zniceni motoru. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek komprese bez zniceni motoru.
mam dotaz, jakou maximalni kompresi vydrzi motor bez nasledku zniceni nebo jineho poskozeni. jedna se o motor felicie 40 kw mpi. nevite nekdo??? jo a este jeden ,kdyz dam pod sisku na felde 2 tesneni, seridim ventily atd. na jaky objem se dostanu???? v planu je napojeni turba do motoru s castecnym obtokem tlaku do vyfuku. vim ze muzu motor znicit ale na motore ktery zvoni od 3000 ot. min. uz neni co znicit. najeto 150000km. :shock:

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


3.3.11, 15:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
Prvně napiš jestli to s motorem myslíš vážně, nebo si chceš zaexperimentovat který bude končit smrtí motora...

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


3.3.11, 15:47
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
mam v umyslu nechat motor zit a po testovani a jizdnich zkouskach cca 1000 km jit na maximalni mez. chci videt co to bude delat v normalnim provozu pri zatizeni. turbo je z 1,9 tdi octavie.

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


3.3.11, 16:10
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
vim ze turbo 1,9 a motor 1,3 k sobe nejde dohromady ale vsude je plno pokusu s turbem a jednoznacnou odpoved vam neda nikdo, a taky to nikdo nedokoncil. chci to zkusit a poznatky s radama zverejnit na webu, you tube atd. nejde jen o likvidaci motoru, ma jit o funkcni vzorek.

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


3.3.11, 16:19
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
nejde op to že je z 1.9 ale že je z naftovýho auta ...

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


3.3.11, 17:33
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
co tomáš za turbo obtokové nebo s nastavovacíma lopatka,

čístečně obtokobé není


3.3.11, 18:13
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
turbo je obtokove, mam na mysli udelat svody v kterych bude chodit klapka ktera usmerny tlak, bud pryc do vyfuku nebo oteviranim klapky s tlakem do sani. ovladani mechanicke. nebo uvaha o vypusteni tlaku pres ventil ven. cca od urciteho tlaku bude ventil odpoustet. aby pri plne nalozi se motor neroztrhl. po cele spektrum otacek bude do motoru turbo tlacit tlak s tim ze cim vic turbo fouka tim vice ventil,nebo klapka odpousti, ale taky ne moc aby se tlak do motoru mohl zvysovat ale jen na mez unosnosti, bude to na dlouhy pocitani.

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


3.3.11, 18:45
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
pkud to chceš fakt uskutečnit zkus konzultovat ještě zde http://www.plkm.cz/, tam jsou na tuba ve čtyřicetikilovaté feldě odbornící :oops:


3.3.11, 19:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
Při přestavbě na přeplňovaný motor se komprese záměrně snižuje!

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


3.3.11, 20:38
Profil ICQ

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
ha ha ha tak sme se milos zasmali. vsichni jsou tu jednoznacni odbornici ale kdyz jde na lamani chleba tak kazdej mlci a blba sranda. kdyz mate tolik odvahy zkuste taky neco silenyho. lepsi vymyslet blbosti nez sedet se zalozenyma rukama a kritizovat. ptam se na to jak, to udelat . na blby nazory nemam ani cas ani naladu. budto mluvte k veci nebo se zdrzte komentare jako je kromeriz atd. hromada lidi mi rikala ze ze seriovyho motoru zavodak neudelam a seriova klika je na hov... na seriovej blok a kliku jsem naskladal zavodni komponenty a ejhle motor 130 ky ma 112 koni. a jde to. tak proc ne filcka a turbo. vim jaky jsou tam problemy a ze to je blaznovina ale problemy jsou od toho aby se prekonavaly. kritiku snese kazdy. nechci si tu vylivat srdce ale fakt me ty blby kecy se... mluvte k veci bud to jak na to a mozne problemy nebo nic. :x :x :x

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


3.3.11, 20:55
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
hlavní problém tvýho plánu vidim v naftovým turbu

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


3.3.11, 21:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
Pokial si poskladal 130ku ktora ma 112 koni tak neviem preco sa ty pytas taketo hluposti. Cize klames a nic si neposkladal, akurat vies ze felda ma motor predu a skodovka vzadu.

Turbo do felicie:
- naftove turbo je na benzinovy motor absolutne nevhodne, benzin ma hodne vyssiu teplotu vyfukovych plynov. Zabudni ak nechces o to turbo prist skorej ako to odladis.
- ked turbo na 1.3 motor tak z 1.3 motoru - napriklad Fiat UNO, je tam turbo IHI-VL2, keby si ho chcel za nejaky financny obnos mozem dodat, mam jedno skladom, planoval som ho na 1.4 ale je to hlupost.
- Kompresny pomer - dve tesnenia pod hlavu su blbost, daj si urobit tesnenie na zakazku alebo uprav spalovaky v hlave. Gemini mal na 1.4T rapidovi myslim kompresny pomer 8:1. Hlavne tiez zalezi kolko tam chces tlacit.
- priprava zmesi a zapalovanie - upravit MPi SIMOS2P na turbo asi nebude az taka sranda, kedze neobsahuje cidlo schopne merat plniaci tlak takze komplet elektronika z ineho auta, prajem vela stastia.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


3.3.11, 21:24
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
http://www.hyperzbozi.cz/out.php?id_obc ... d8c1ad1a_1

si kup toto zařízení, píšou že má vysoký výkon, nebude tě stát tolik peněz nainstauleš do sání zapneš do zapalovače a uvidíš ty prdy potenciometrem si můžeš nasavovat potřebný výkon,


3.3.11, 21:41
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
turbo s una jsem shanel ale nepodarilo se, tak jsem sahl po 1,9ce. to turbo neni novy takze jeho likvidace by me vubec nemrzela, ale o to nejde, jak jsem rikal nejspis bude hlavni problem s chlazenim motoru z toho mam obavy a zajem je o to na jak chudou smes bude motor schopnej reagovat. takze se mejte , milosi ventilator s strc do nosu. neco jsem poshanel,jdu se do toho pustit. :cry: :cry:

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


4.3.11, 14:07
Profil

Příspěvky: 98
Bydliště: su z moravy
Příspěvek Re: komprese bez zniceni motoru.
byly borci na slovensku co narvali do 13 ky fildy turbo, vyskytlo se nekolik problamu, ale vse je resitelny, ano mam turbo s naftaku ale tlak bude regulovatelny pres ventil takze at mi nikdo nerika ze to nejde!!!

_________________
nejlepsi auto je skoda 130.


4.3.11, 14:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz