Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 14.11.24, 09:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 svítí mi kontrolka " test" na palubce. Co to zname 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Ekotronik je vlastne karbec co ma vlastnu diagnostiku. Ked sa mu nieco nezda, tak si zasvieti na pristrojovke. Prepnutim koncovky pri RJ potom vyblika co sa mu nepaci. Toto je super. Blbe ale je to, ze si nevie sam nastavit skoro nic. Bezne nastavovanie je vsak o dost jednoduchsie oproti klasickemu karburatoru (preto ho mam rad )= staci len srobovak Vzdy sa ale najde blb (zvacsa mechanik) co to nepochopi!!! Lebo manualy su pre amaterov... a potom toci aj tym cim nema a samozrejme, ze bez spoluprace s diagnostikou systemu to nikdy nenastavi dostatocne presne a (nepomoze ani analyzator vyfukovych plynov)... RJ sa potom ide pochopitelne zblaznit a s autom sa deju veci... Je to Blbecek co sa da velmi lahko zblbnut a da len 40kw. Takze, kedze mi odislo tesnenie pod hlavou menim cely system za BMM (na STK by skrabali za usami keby som pouzil MPI) Ak ma niekdo zaujem o nieco (som v Blave), tak nech sa ozve a to je vlastne dovodom tohoto prispevku.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.5.07, 21:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Doslo mi niekolko podobnych mailov:


citace:
"Prosim našel jsem tvuj příspěvek na foru. Poradíš prosim jak diagnostikovat
zavady v ř.j. v dílenské příručce se odvolávají na nějaký přístroj T1, sož
nevím co je zač."


tak pridavam este nejake postrehy:

Diagnosticky pristoj mat netreba, alternative sa da pouzit aj kontrolka na pristrojovej doske. Pristroj totiz pozostava len zo ziarovky (preto prepajas kontaky co vedu do pristrojovky = ignorujte to a bude blikat pristrojovka) a prepinaca = ten sa nahradi vytahovanim a zasuvanim prepojky. RJ nema trvalu pamat zavad, ak sa nejaka vyskytne, zasvieti kontolka test /nieco je v pamati zavad / a ked svieti(pri beziacom motore) kratkym povytiahnutim prepojky zmenime svetenie na blikanie kodu zavady (nie som si isty , ci sa ti zobrazi len jeden kod a dalsim prepnutim dalsi, alebo idu vsetky chyby automaticky zasebou).
Ak mate len pocit, ze auto nie je v poriadku ale kontrolka trvalo nesvieti, skontrolujte volnobezne otacky a zlozenie zmesi, prip. nastavte srobovakom podla obrazku. Ak nepomoze, zase nejakym rozpojovanim a spajanim konektoru sa spusti diagnostika prvkov. Casta problem byva v skorodovanom ukostreni - je tam milion drotikov:c)

Kompletny system mam uskladneny v bednicke, tak ak by niekto nieco fyzicky potreboval, tak za postovne a nejake drobne som ochotny sa dohodnut.

kwiko

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.5.07, 21:52
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz