Autor |
Zpráva |
Dr Meduza
Příspěvky: 397 Bydliště: Praha
|
Hm tak to kdyby vedel nekdo o nekom za takydle ceny v okoli Prahy nebo Chomutova, tak by to mozna stalo za pokus
Uz sem ujel bez zavady asi 1000km
|
4.5.07, 22:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Dr Meduza píše: Hm tak to kdyby vedel nekdo o nekom za takydle ceny v okoli Prahy nebo Chomutova, tak by to mozna stalo za pokus Uz sem ujel bez zavady asi 1000km
No škoda jsem od Plzně...
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
4.5.07, 23:03 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Martin 007 píše: Tak 600kil asi ne co... páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda... No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ???
ja jsem tam omylem pripsal o dve nuly navic bylo to za 600Kč ted je to spravne
|
4.5.07, 23:16 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Jerry píše: Martin 007 píše: Tak 600kil asi ne co... páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda... No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ??? ja jsem tam omylem prisal o dve nuly navic bylo to za 600Kč ted je to spravne
No já to tak pochopil - "šest kil"
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
4.5.07, 23:17 |
|
|
Jerry
Příspěvky: 433 Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
|
Thobiash píše: Jerry píše: Martin 007 píše: Tak 600kil asi ne co... páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda... No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ??? ja jsem tam omylem prisal o dve nuly navic bylo to za 600Kč ted je to spravne No já to tak pochopil - "šest kil"
myslim si ze to neni zase tak spatna cena bylo to delany u starsiho pana kterej dela z hlinikem uz dost dlouho
|
4.5.07, 23:20 |
|
|
Kikan
Příspěvky: 524 Bydliště: Orlová
|
Já jsem dával snižovat hlavu nedávno a platil jsem 300,-. Nechal jsem si to snížit o 1 mm.
_________________ Škoda Forman 135GLX - 43kW BMM, r.v. 1993
|
4.5.07, 23:24 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
Jerry píše: Thobiash píše: Jerry píše: Martin 007 píše: Tak 600kil asi ne co... páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda... No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ??? ja jsem tam omylem prisal o dve nuly navic bylo to za 600Kč ted je to spravne No já to tak pochopil - "šest kil" myslim si ze to neni zase tak spatna cena bylo to delany u starsiho pana kterej dela z hlinikem uz dost dlouho
Ten chlapík, co mi dělal ten pětikanál je důchodce a hlavy (nejen to) dělá celej život; má skvělý reference - poctivej, precizní, bomba ceny, baví ho to. Za srovnání chce 200,- a já to měl o milimetr, tak mi druhej den, když jsem si pro to přijel, řek´: "No, že to bylo jako víc materiálu, tak to bude dražší, dej mi 250,-."
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
4.5.07, 23:29 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Jerry píše: Martin 007 píše: Tak 600kil asi ne co... páč to je podle mě 600 000 Kč a to je mazec teda... No nic ale jinak docela pěkná cena no...dělali jste to přes kámoše nebo přes oficiál ve firmě jako zakázku ??? ja jsem tam omylem pripsal o dve nuly navic bylo to za 600Kč ted je to spravne
Toz já se také omlouvám...taky sem si tam přihodil jednu nulu...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
5.5.07, 11:20 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
běžně 300 kaček i s rovnáním boku 500 a vejš
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
6.5.07, 06:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
florisimo píše: no tak chlapi, o kolik to mám snížit?
0,5 mm znamená komp. pomer cca 10,2...osobne by som viac nedával z titulu odchádzjúcich tesnení pod hlavou...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.5.07, 15:23 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
ferrari píše: florisimo píše: no tak chlapi, o kolik to mám snížit? 0,5 mm znamená komp. pomer cca 10,2...osobne by som viac nedával z titulu odchádzjúcich tesnení pod hlavou...
Já jsem neměl dobrý zkušenosti s větším snižováním, třeba 0,8m, 1mm. Naproti tomu jsem měl 136-ku 50kW a tam byla hlava -0,8 taky a bylo to vpoho (a že sem to nešetřil). Teď mám ale připravenou hlavu -0,5mm (Fa 135 46kW) - sem si řek´, že budu decentní... , souhlasím s tebou - víc nedávat. Tak a teď kamenujte.
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
6.5.07, 21:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Je podstatný aby tlak nepřesáhnul 12, potom ten motor strašně stvrdne, to znamená že se hodně svým chováním přiblíží ropákoj, jeden kamarád ladil škodovku až doladil s tlakem na 16 a to auto v podstatě nejelo, bylo to jak obyč nafta bez turba akorát na benzín a se svíčkama a karburátorem ten motor příjemně (ale žádnej extrem) táhnul od 2000 ot/min ale ve 3500 končil a pak už se dál ani nechtěl vytáčet, prostě byl pružnej v nízkejch ale jinak absolutně umřel.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
6.5.07, 21:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Thobiash píše: ferrari píše: florisimo píše: no tak chlapi, o kolik to mám snížit? 0,5 mm znamená komp. pomer cca 10,2...osobne by som viac nedával z titulu odchádzjúcich tesnení pod hlavou... Já jsem neměl dobrý zkušenosti s větším snižováním, třeba 0,8m, 1mm. Naproti tomu jsem měl 136-ku 50kW a tam byla hlava -0,8 taky a bylo to vpoho (a že sem to nešetřil). Teď mám ale připravenou hlavu -0,5mm (Fa 135 46kW) - sem si řek´, že budu decentní... , souhlasím s tebou - víc nedávat. Tak a teď kamenujte.
Aká si do toho FAvo 50 kW -0,8 dával sviečky? ako dlho držali?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.5.07, 10:31 |
|
|
Thobiash
Příspěvky: 675 Bydliště: Kyšice
|
ferrari píše: Thobiash píše: ferrari píše: florisimo píše: no tak chlapi, o kolik to mám snížit? 0,5 mm znamená komp. pomer cca 10,2...osobne by som viac nedával z titulu odchádzjúcich tesnení pod hlavou... Já jsem neměl dobrý zkušenosti s větším snižováním, třeba 0,8m, 1mm. Naproti tomu jsem měl 136-ku 50kW a tam byla hlava -0,8 taky a bylo to vpoho (a že sem to nešetřil). Teď mám ale připravenou hlavu -0,5mm (Fa 135 46kW) - sem si řek´, že budu decentní... , souhlasím s tebou - víc nedávat. Tak a teď kamenujte. Aká si do toho FAvo 50 kW -0,8 dával sviečky? ako dlho držali?
Bosch FR 7 DC - vůbec si na ně nemůžu stěžovat. Já měnim svíčky 2x do roka s olejem filtrama nějaký přetěsňování anebo když du zas něco ladit - u mě motor delší dobu složenej nevydrží.
_________________ Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P. http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI
|
7.5.07, 14:35 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Kristensen píše: Je podstatný aby tlak nepřesáhnul 12, potom ten motor strašně stvrdne, to znamená že se hodně svým chováním přiblíží ropákoj, jeden kamarád ladil škodovku až doladil s tlakem na 16 a to auto v podstatě nejelo, bylo to jak obyč nafta bez turba akorát na benzín a se svíčkama a karburátorem ten motor příjemně (ale žádnej extrem) táhnul od 2000 ot/min ale ve 3500 končil a pak už se dál ani nechtěl vytáčet, prostě byl pružnej v nízkejch ale jinak absolutně umřel.
to by mohlo bejt dobrý na spotřebu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.5.07, 20:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|