Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 10.11.24, 12:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 motor favo 
Autor Zpráva

Příspěvky: 926
Bydliště: Malé Březno,Most
Příspěvek motor favo
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??

_________________
Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


4.5.07, 21:57
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek Re: motor favo
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


4.5.07, 22:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: motor favo
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


Potřebuješ k tomu ještě obyč šáde motor nejlépe z typu M, Přehodíš věnec na setrváku za stodvácovej, vyrazíš z kliky kroužek a dáš do něj ložisko co je v klice na škodovce (6003?????) hodíš tam stodvácovou lamelu na spojku, s tím termostatem můžeš udělat tu díru, ale to když někde vidím tak se chytám za hlavu, no ale to je jedno, já jsem dával těleso termostatu z obyč škodovky a čidlo jsem dával do hlavy (vyvrtat díru - závit) a je tam. A nebo jsem taky dělal T na tu trubku co čumí z tělesa termostatu směrem k topení, no pak přeházíš držáky motoru ze šáde, sundáš vanu, vyhodíš sací koš dáš tam sací koš a vanu ze šáde, přehodíš vodní pumpu za škodováckou akorát u jedný díry musíš navrtat osazení 10kou vrtákem.
Altík tam můžeš nechat, rozdělovač fávo taky. No dáš to do auta, zapojíš vodu, já jsem to zapojoval že z vodní pumpy jsem vyhodil tu kratkou hadici s tou trubkou kolem motoru a píchnul jsem to do sání ze sání do topení a z topení do termostatu. Altík přepojíš jednoduše, prostě to vytrháš z relé a na altík dáš jen dráty s očkem na šroub a jeden, (myslím že modrej) na altík.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


5.5.07, 08:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek Re: motor favo
Thobiash píše:
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...
a nebo http://www.tuning.cz/s110r/UPRAVY/favorit.htm tadyk je to více rozepsaný 8)


5.5.07, 21:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: motor favo
Thobiash píše:
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...


Možno si to tu už niekde zverejňoval, ale ako si riešil vzduch. filter? a ozaj nevadí, že je naklonený? Akú máš spotrebu benzínu? a dal by si mi aj foto, ako máš riešené ovládanie škrtiacej klapky? Vďaka...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.5.07, 15:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: motor favo
ferrari píše:
Thobiash píše:
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...


Možno si to tu už niekde zverejňoval, ale ako si riešil vzduch. filter? a ozaj nevadí, že je naklonený? Akú máš spotrebu benzínu? a dal by si mi aj foto, ako máš riešené ovládanie škrtiacej klapky? Vďaka...


samozřejmě že to vadí že je nakloněný, a mám dojem že origo fávo filtr se tam nevejde, je to moc vysoký,

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.5.07, 17:56
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Pánové jaký sou utahovací momenty na Fávo hlavu ??? Naká tabulečka by se šikla...

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


6.5.07, 20:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


6.5.07, 20:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Pánové jaký sou utahovací momenty na Fávo hlavu ??? Naká tabulečka by se šikla...


na dvě kila a pak 2x90 stupňů

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


6.5.07, 21:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 675
Bydliště: Kyšice
Příspěvek Re: motor favo
ferrari píše:
Thobiash píše:
jizíček píše:
mam motor favo ... co musim vymenit aby slapal v shade ??


http://www.rapidity.cz/motor.php

Podložka pod karbec vlastně nezbytná není - jezdim s nakloněným karbcem už tři roky a nevidim v tom problém. Dál jak Rapouš píše je málo místa na Favo skříň termostatu - pokud máš někoho, kdo ti svaří hliník nemáš problém a udělej to jako on. Já jsem udělal do přepážky za sedadlama čtvercovej otvor s demontovatelným vydutým víkem, aby se tam ta skříň vešla a měnim termostat tudy. Záleží na možnostech a na tom kolik do toho seš ochotnej vrazit...


Možno si to tu už niekde zverejňoval, ale ako si riešil vzduch. filter? a ozaj nevadí, že je naklonený? Akú máš spotrebu benzínu? a dal by si mi aj foto, ako máš riešené ovládanie škrtiacej klapky? Vďaka...


Tak někdo píše, že ten nakloněnej karbec vadí, že mu to do levotočivejch zatáček chcípe a kdoví co ještě - může bejt, nikomu to neberu. Já mám zkušenost jinou a to, že mi to ani nekucklo. A ano Kristensen má pravdu, Favo dekl na filtr ve škůdce trochu drhne - je to vysoko, ale jde tam, mě to neva.

Jinak fotky jsou tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4205

a tady skoro až dole je vidět jak drhne Favo "filtrdekl": http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15

_________________
Škoda "Julia alias Černá" 120L 89´ R.I.P.
http://www.youtube.com/watch?v=VYLFkT5jMZI


6.5.07, 21:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: motor favo
Tak někdo píše, že ten nakloněnej karbec vadí, že mu to do levotočivejch zatáček chcípe a kdoví co ještě - může bejt, nikomu to neberu. Já mám zkušenost jinou a to, že mi to ani nekucklo. A ano Kristensen má pravdu, Favo dekl na filtr ve škůdce trochu drhne - je to vysoko, ale jde tam, mě to neva.

Jinak fotky jsou tady: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=4205

a tady skoro až dole je vidět jak drhne Favo "filtrdekl": http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15[/quote]

vďaka, práveže kamarát má tiež karbec naklonený a nevadí mu to...možno by sa mala inak nastaviť hladina, aby v miestach trysiek bola taká ako má byť...treba možno trochu poexperimentovať...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.5.07, 10:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: motor favo
riešenie náklonu sa rieši podložkou, ale mne sa skôr pozdáva vyfrézovať tých 10° na sacom potrubí tam kde dosadá na hllavu, neviem presne či to stačí, či netreba prefrézovať aj dosadacu plochu pre karb, ale čiastočne to rieši aj výšku airboxu... niekde som to videl a tak sa mi to pozdávalo najlepšie, samozrejme pokiaľ nemá origo sanie 136...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


7.5.07, 12:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek Re: motor favo
michalkatka píše:
riešenie náklonu sa rieši podložkou, ale mne sa skôr pozdáva vyfrézovať tých 10° na sacom potrubí tam kde dosadá na hllavu, neviem presne či to stačí, či netreba prefrézovať aj dosadacu plochu pre karb, ale čiastočne to rieši aj výšku airboxu... niekde som to videl a tak sa mi to pozdávalo najlepšie, samozrejme pokiaľ nemá origo sanie 136...


odfrézovámí je chyba, zkrátíš sání, sice jen trochu ale je to znát, auto stratí trošku zátah, samozřejmě že pokud ten motor vyměníš za stodvácovej tak to nepoznáš ale jinak to je znát, já jsem měl origo sání 136 a ještě jsem dal pod karbec 2cm podložku a nakonec jsem to ještě předělal na sání z MPi

Obrázek

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


Naposledy upravil Kristensen dne 7.5.07, 17:34, celkově upraveno 1



7.5.07, 17:05
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
A ono tedy to prodlužování sání má něco do sebe ???

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


7.5.07, 17:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Martin 007 píše:
A ono tedy to prodlužování sání má něco do sebe ???


Samozřejmě ovlivníš tím kroutící moment a jeho rozsah v otáčkách

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


7.5.07, 17:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz