|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Problémy se startem Felicie 1.3 BMM
Autor |
Zpráva |
KarelF
Příspěvky: 14
|
Problémy se startem Felicie 1.3 BMM
Dobrý den, koupil jsem Felicii 1.3 BMM, 1995, tři týdny auto startovalo za všech podmínek (i silný mráz i relativně teplo) na první protočení. Minulý týden nešlo nastartovat. Kontroloval jsem jiskru jak na kabelu do rozdělovače, tak na první svíčce a byla silná. Svíčky jsou zánovní. Palivové čerpadlo palivo dodává. Při sundané skříni vzduchového filtru je vidět, že při startování je vstřikován benzín. Škrtící klapka je přivřená. Svíčky po vyjmutí jsou mokré-palivo tam jde. Svíčky jsem osušil a vrátil zpět a opět nic. Asi po hodině marných pokusů auto naskočilo a několik dní jezdilo bez problémů (několikrát denně start na první otočení). Včera se celá situace opakovala. Mám dojem, že se motor při startování prostě "uchlastá". Už nevím na co se mám podívat. Auto je na LPG, ale start je vždy na benzin, přepíná samo po překročení 3000ot. Děkuji za jakékoli rady.
|
21.3.11, 09:35 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Problémy se startem Felicie 1.3 BMM
Já bych se podíval na snímač otáček. Je na vrchní straně motoru, nad setrvačníkem. Když už blbne, tak to zlobí a nejde nastartovat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.3.11, 16:00 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Problémy se startem Felicie 1.3 BMM
Sice nevím, jak to chodí u BMM, ale u mého MPI tento snímač nedávno odešel, a to tam nešel benzín - nebyl impuls ke vstřiku. Problém s "uchlastáváním" se zde nedávno řešil - bylo to čidlo teploty, když odejde, hlásí do řj fixní hodnotu -49° a pak se to hltí...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
21.3.11, 16:25 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Re: Problémy se startem Felicie 1.3 BMM
první zkus ten halluw snímač (otáček) je to shora na převodovce na 10klíč nemusíš ani odpojovat jen ho vytáhni a zkontroluj tu kovovou plochu nesmí být vůbec špinavá a už vůbec tam nesmí být kovové piliny ty se tam občas dostávají od spouštšče (startér). A pak až to čidlo teploty je to ze zadu na sacích svodech... To co se ti stalo se mi taky stalo už 2x ale pokaždé na jiném autě a pokaždé to bylo něco jiného ...
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
21.3.11, 16:36 |
|
|
KarelF
Příspěvky: 14
|
Re: Problémy se startem Felicie 1.3 BMM
Děkuji všem za reakce. Včera odpoledne auto bez problémů chytlo aniž se s ním cokoli udělalo. Celé jsem to znovu prošel a nic nenašel. Startuje na benzin i plyn. Dnes ráno za zimy(škrábal jsem okna) chytlo taky bez problémů. Zmíněný Halluv snímač jsem preventivně vyměnil už po prvním problému. Nicméně když to udělalo poprvé i podruhé, tak to prokazatelně dávalo jiskru a viditelně vstřikovalo benzín - to by bez signálu z halowa snímače asi nedělalo. Je možné, že by ten signál šel v blbou dobu? (já si myslím, že konstrukčně ne, ale co já vím). Preventivně jsem dal vyčištěné výčko rozdělovače, jiné kabely a nový palec - ale moc si od toho neslibuji. Napadlo mě jestli by nemohl být problém v regulátoru tlaku paliva v tělese vstřikovače, nebo jestli v tom autě náhodou není jen nějaký bordel v benzínu, který se jednou nasaje a podruhé ne. Přece jenom to jezdilo léta na plyn. Zkusím teďka startovat (jezdí denně) výhradně na plyn a uvidím jestli to udělá znovu. Co si o tom myslíte?
|
22.3.11, 08:38 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|