centrál u felície r.v.:95
Autor |
Zpráva |
kmosek
Příspěvky: 27
|
centrál u felície r.v.:95
Potřeboval bych radu ohledně centrálu. jedná se o originální centrál ve škodě felícia 95, centrál se ovládá zámkem. Bohužel se žádné dveře nezavřou ani neotevřou ale je slišet jak řídící jednotka cvaká. Nevíte někdo co stím? Díky
|
25.3.11, 10:15 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vlastimil Laube
Příspěvky: 21 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Re: centrál u felície r.v.:95
Na 95% to bude studenej spoj na ŘJ centrálu (lze li to tak nazývat), která je za přístrojovkou. Musíš vyndat přístrojovku a propájet vodivý cesty na plošňáku. Měl jsem to samé cca před dvěma lety, našel jsem to podle článku tady, ale už ho nemůžu najít. Byl tam postup popsaný mnohem podrobněji.
|
25.3.11, 11:22 |
|
|
kmosek
Příspěvky: 27
|
Re: centrál u felície r.v.:95
A jde vůbec ta ŘJ rozdělat? Měl jsem rozělaný všechny dveře a vydělanou ŘJ a nikde jsem žádný problém nenašel ( v el. vedení ), takže jsem si říkal že nejspíš bude problém v motorkách nebo v ŘJ ( ale zase pochybuji že by na jednou odešly všechny motorky) takže to asi opravdu vypadá na ŘJ.
|
25.3.11, 11:55 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: centrál u felície r.v.:95
Vypadá to jako relé a rozdělat to de vycvakneš vrchní umělohmotnej dekl a vytáhneš až to budeš mít venku mrkni na kontakty relátek jestli nemaj opálený kontakty a zda spínaj
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
25.3.11, 12:08 |
|
|
kmosek
Příspěvky: 27
|
Re: centrál u felície r.v.:95
Tak jsem to všechno odzkoušel a zjistil jsem že jsou špatný všechny motorky-jelikož protože když jsem to zkusil napojit na jinej tak jde. Teď bych jen potřeboval poradit jak ty staré motorky vidělat a zda tam pujdou dát motorky které nejsou z felíciie. Motorky jsou v nějakém držáčku jeden šroubek oddělám ale druhý je zevnitř a nemůžu se tam ničím dostat.
|
25.3.11, 14:18 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Musíš vytáhnou celý zámek ven. Takže ty dva šrouby z boku dveří, táhlo od kliky vnější i vnitřní. Pak motorek vytáhneš. Ještě to zkus s vytáhnutým motorkem, jestli náhodou nemáš tak zatuhlé zámky, že s něma motorky nedokážou potočit. Já když jsem instaloval centrál jsem motorky vypral v oleji a pohyblivé mechanizmy promazal dodatečně vazelínou. Teď centrál šlape jak zamlada, předtím s tím sotva motorek pohl a s některými zámky vůbec.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.3.11, 16:11 |
|
|
senkyr222
Příspěvky: 84
|
Re: centrál u felície r.v.:95
Podobný problém jsem měl u fáčka.
Nemusely odejít motorky, když jsem na ŘJ připojil jen jeden motorek tak makal ale když jsem zapojil všech 5 tak nešel žádnej. Půjčil jsem si ŘJ od kámoše (co se zrovna hrabal v přístrojovce) a makalo všech 5 motorků jak mělo.
_________________ škoda felicia 1,3 mpi r.v. 1998, nová tvář.
|
25.3.11, 23:32 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: centrál u felície r.v.:95
A není špatný jen ten jeden u řidiče? Má v sobě mikrospínače, jestli se to tak dá nazvat, nebo spíše kontakty, které spínají proud do zbývajících motorků. Když už jsou ty kontakty opotřebované nebo vypálené, tak nesepnou a serva ve zbývajících dveřích ani neceknou. Jestli odešli všechny serva naráž, tak je to opravdu haluz.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.3.11, 23:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: centrál u felície r.v.:95
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.3.11, 06:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jo, vyměnit originál za hnusnou čínu, co tě bude tahat za ruku, to je gól. Zkus nejdříve rozjet stávající centrál, případně oběhni vrakáče jestli nemají.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
26.3.11, 10:05 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: centrál u felície r.v.:95
Sežeň na vrakáči nebo na inzerát origo jednotku Brano. Když je v pořádku, je docela spolehlivá. Já mám fáčko asi 4 roky, je to rok výroby 94 a centrál tam je origo a pořád funguje.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.3.11, 10:24 |
|
|
kmosek
Příspěvky: 27
|
Re: centrál u felície r.v.:95
nejde mě o to že bych chtěl kupovat nějakou čínu a ušetřit tak- mám několik centrálů ještě nepoužitých doma, ale nejsou na felícii. Ale jinak všem díky za rady
|
26.3.11, 11:17 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re:
gokralik píše: Jo, vyměnit originál za hnusnou čínu, co tě bude tahat za ruku, to je gól. Zkus nejdříve rozjet stávající centrál, případně oběhni vrakáče jestli nemají. mam ten samej, vyměnil sem akorát jednotku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
26.3.11, 11:18 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: centrál u felície r.v.:95
mužeš koupit origo ale to je finanční sebevražda já skočil do kelly obědnal univerzáli cena do 80kč za kus dělal sem jen zadní a bez problémů je tam dopasoval a udělal nová táhla sou kapku hlučnější ale aspon vím že to zamklo
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
26.3.11, 11:58 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Já to můžu srovnávat. Původně jsem měl taky tu "čínu" ale byly to motorky Brevert co dodával Jablotron. Co mě štvalo, byl hnusný zvuk motorků, vždycky tak střelily, taky fakt, že při pohybu zamykacím kolíčkem jste museli přetlačit motorek (zadní dveře málokdo otevřel, ženské vůbec). To vlastně i klíčem v zámku. Občas se stávalo, že nějaký motorek přestal fungovat, musel jsem najít ideální polohu spojení těch táhel. Motorky se po 16 letech začaly sypat, blbly přepínače v nich, musel jsem vyměnit spolujezdcovy dveře za řidičovy, tak to fungovalo asi rok, pak jeden motorek odemykal ale nezamykal a druhý zas naopak. Naštěstí jsem dostal darem od Hanyho26 originály motorky a je to rozdíl jak prase. Jak ve zvuku, tak ve spolehlivosti. Kolíčky i zámek jde lehce, jako bez centrálu a vše funguje tak jaksi "měkce". Nebojím se, že je některý motorek namáhán, protože je v ideální pozici vůči zámku, nezavází při stahování oken atd.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
26.3.11, 12:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|