|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
zokot
Příspěvky: 1311 Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
|
Motor cuká
Měl bych dotaz. Po nastartování když přidám plyn tak se motor výrazně dusí, netáhne a i zhasne. nastartovat jde v pohodě, na sytič jede. Bez něj vůbec ne. Kde může být problém, nevíte někdo?
_________________ Škoda Felicia 1.3 MPi Fiat GP 1.9 JTD Škoda Roomster 1,2 TSI
|
25.4.06, 13:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jakub 120 GLS
Příspěvky: 9 Bydliště: Bozkov
|
předstih, nastavení karburátoru(bohatost směsi), vyčistit karburátor, a ještě se o motor starat - pokud to pravidelně kontroluješ a nes..píp.. na to, tohle se ti nemůže stát... jo, ještě může být problém s palivem, ale jestli to na sytič natočíš, bude to nejspíš karbec
|
25.4.06, 13:51 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
No, tak to, že se studený motor bez sytiče po prošlápnutí plynu dusí, jestli to náhodou není normální, proto je tam sytič. Když se to ohřeje, jede to normálně?
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
25.4.06, 14:48 |
|
|
Jakub 120 GLS
Příspěvky: 9 Bydliště: Bozkov
|
Nepér píše: No, tak to, že se studený motor bez sytiče po prošlápnutí plynu dusí, jestli to náhodou není normální, proto je tam sytič. Když se to ohřeje, jede to normálně?
jo, jo vidíš, na to jsem se zapomněl zeptat - pokud to ale dělá neustále, to, že se motor na sytič dusí, by pri správném nastavení nemělo nastat - poku ano, jde buď o vadu v nastavení, může to dělat vačka, nebo se to děje v zimě. U mého GLSu jsem se s tím nesetkal...
|
25.4.06, 14:59 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12138 Bydliště: Tynec n.L.
|
Jakub 120 GLS píše: Nepér píše: No, tak to, že se studený motor bez sytiče po prošlápnutí plynu dusí, jestli to náhodou není normální, proto je tam sytič. Když se to ohřeje, jede to normálně? jo, jo vidíš, na to jsem se zapomněl zeptat - pokud to ale dělá neustále, to, že se motor na sytič dusí, by pri správném nastavení nemělo nastat - poku ano, jde buď o vadu v nastavení, může to dělat vačka, nebo se to děje v zimě. U mého GLSu jsem se s tím nesetkal...
Mozna podobny: Jednou se mi stalo, ze auto po nastartovani jelo na sytic i volnobeh, ale kdyz se slaplo na plyn, okmazite to chciplo. Zrejme byla ucpana tryska prvni komory. "Spravili" jsme to tak, ze jsme auto na jednicku roztahli na rychlost pres 40km/h (asi 6000ot/min), bylo zapnuty zapalovani a naplno seslapnutej plyn. Vyslo to.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
26.4.06, 21:46 |
|
|
Jakub 120 GLS
Příspěvky: 9 Bydliště: Bozkov
|
Vrahu!!! se studeným motorem???
|
28.4.06, 07:25 |
|
|
ŠádeMan
Příspěvky: 162
|
U skodavek za studena je to normální... faktoru muze být hodne naprk. Benzinova pumpa vadný ventylky, zanesený kanálky karburátoru... nejlepsi je skou nejdriv nechat chvily bezet apak vyjet me to taky delá ze nastartuju jednou párkrát se drzí a pak zhasne podruhý zase nastartuju bezi jak pumpa nhnuj a pak se normálne rozbehne a po pridáni plynu jedu obcas si zacuká ale jinak jede.
|
28.4.06, 22:23 |
|
|
jita
|
potíže při rozjezdu
Mám problém s felicií 1,6. Při předjíždění kdy vytáčím motor na víc obrátek auto začne škubat a nerozjedu ho. Když stojím třeba na křižovatce rafička otáček se stále zvedá a ubírá. Nevíte co byto mohlo být. Děkuji
|
3.5.06, 08:58 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: potíže při rozjezdu
jita píše: Mám problém s felicií 1,6. Při předjíždění kdy vytáčím motor na víc obrátek auto začne škubat a nerozjedu ho. Když stojím třeba na křižovatce rafička otáček se stále zvedá a ubírá. Nevíte co byto mohlo být. Děkuji
jita, na toto si mohol otvoriť novú tému, ale podľa toho čo píšeš môže to byť lambda sonda, choď na diagnostiku...
|
3.5.06, 19:42 |
|
|
witrin
|
Re: potíže při rozjezdu
vadna nebo zanesena skrtici klapka.vetsinou staci vycistit
|
7.5.06, 13:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: potíže při rozjezdu
witrin píše: vadna nebo zanesena skrtici klapka.vetsinou staci vycistit
v škrtiacej klapke by to mohol byť potenciometer, vyčistenie je iba do času.
|
7.5.06, 18:23 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Motor cuká
zokot píše: Měl bych dotaz. Po nastartování když přidám plyn tak se motor výrazně dusí, netáhne a i zhasne. nastartovat jde v pohodě, na sytič jede. Bez něj vůbec ne. Kde může být problém, nevíte někdo?
No, ono je ozaj otázka, či je to za studena a či aj za tepla. Ak za studena je to normálne, to sú jednoducho škodovice s SEDRom karbecom (nikdy som nemal takéto problémy s DDSR = tieto problémy nevyplývajú prirotne z benzínovej pumpy ake z konštrukcie karbeca)
Ak za tepla, s najväčšou pravdepodobnosťou bude ozaj pripchatá hlavná tryska 1. stupňa. Môžeš bu´d vyčistiť (v podstate jednoduché, potrebuješ iba veľmi krátky skrutkovač pre demontáž víka karbeca bez demontáže samotného karbeca) ale ozaj nejakým spôsbom dostať motor do vysokých otáčok (napr. sa nejako rozbehni na 80 km/h, zaraď dvojku, pusti spojku a bez plynu, nechaj dobehnúť na cca 20 km/h - vtedy sa celý systém voľnobehu "prefúkne"; mne to nieraz pomohlo; podotýkam ale - podľa možnosti s ohriatym motorom).
A tá felda 1.6 - kamarát mal podobné problémy, vyčistil škrtiacu klapku a pomohlo to, ale nie 100%.
|
7.5.06, 19:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|