Re: Mírák a jeho červenej FORMAN 135LS z 92.
Zdravim.Po dlouhý době vám tu něco napíšu, poradim se s váma (snad!).
Před třičtvrtě rokem sem měl týden čas (po matuře;)) a vzniklo toto:
Mno a jednou v zimě mi jeden
kokot nedal přednost a napálil mě do boku. Nejel rychle, ale dost nato abych se řádně třísknul do palice o sklo (nebo Bé sloupek?).
Favouš to pobral bez většího poškození. Až sem čuměl.
Práh byl už děravej, tak ted je totál, Bé sloupek je v místě spodního pantu zadních dveří šouplej cca o 4mm. Což vyřešim podložením pantu:D.
Práhy mám na půdě už dva roky, tak tohle mě snad v létě na ně donutí skočit. Dvěře to pobrali taky krásně (mam už model s výstuhama). Měnim zatim jen zadní, koupil sem je za pár šlupek. Bylo dost času, tak sem opravil pár puchejřků který měli:
No a jelikož zkoušky na vejšce dopadly velmi dobře, chtěl jsem si udělat radost... Tak sem si koupil patnácky kolečka, pavučiny, snim o nich od mala:D. Jsou široký šest palců a ET maj 35. Půjdou na ně 195/45 gumy a plovoucí šrouby. Momentálně si na nich nechávám zvětšit středovku na mých 58,5mm
). Kola půjdou do papírů, sehnal jsem potřebné dokumenty k přihlášení (trvalo to, ale sehnal!!!) na jiné patnácky na Fávo, takže supr. Na STK při potvrzování technikem o správné konfiguraci totiž nikdo nekouká na to jestli je na kolech KBA 45269 nebo KBA 55969
ale na to jestli sou tam ty gumy co tam maj bejt.
Líbí
?
No a pak poslední věc. Chci pomoct mý ostřejší vačici k výkonu v točkách, tak si chci zvětšit trysku na druhým stupni. Mám zkusit 125 nebo rovnou 130tku?
Tatík totiž dělá na drátovce, tak mi to může zvětšovat klidně po tisícinkách;)
Tak a ted dávám prostor vám.
P.s.: Snad to neni moc dlouhý, ale přeci jen to vše za devět měsíců;)