Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 03:11



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 volnoběh LPG 
Autor Zpráva
Příspěvek volnoběh LPG
Ahoj, nevíte někdo, jak se nastavujou volnoběžné otáčky u LPG Lovatto? Díky


27.4.06, 09:54
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Stejně jako když je nastavuješ pro benzín - na karburátoru.


27.4.06, 10:05
Profil
Příspěvek 
To právě se mi zdá že ne. Volnoběh na benzin je seřízený dobře, ale na plyn je strašně vysoký (cca 1500 otáček). Ty regulační šrouby na karburátoru na plyn podle mě nemaji vliv. A víc zavřít škrtící klapky nejde, to už by se zadíraly do karburátoru.


27.4.06, 10:37
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: volnoběh LPG
Jad píše:
Ahoj, nevíte někdo, jak se nastavujou volnoběžné otáčky u LPG Lovatto? Díky


Na směšovači je takový umělohmotný šroub (asi 1cm široký) - to by mělo být ono :wink:
Jinak na plyn dej vyšší volnoběžné otáčky než na benzin - tak 900 - 1000/min.

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


27.4.06, 11:36
Profil ICQ

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Jo, já měl na Š130 taky Lovato a volnoběžky jsem měl cca 1000 ot/min, když to bylo míň, tak to chcípalo. A skutečně jsem je mohl seřizovat přímo na karburátoru (tzv. "šroub přídavného vzduchu" nebo jak se tomu říká).


27.4.06, 13:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Kybergreg píše:
Jo, já měl na Š130 taky Lovato a volnoběžky jsem měl cca 1000 ot/min, když to bylo míň, tak to chcípalo. A skutečně jsem je mohl seřizovat přímo na karburátoru (tzv. "šroub přídavného vzduchu" nebo jak se tomu říká).


No jo, ale tim šroubem na karbecu si rozhodíš původní nastavení volnoběhu (na benzín) :?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


27.4.06, 20:50
Profil ICQ

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Bukaj píše:
Kybergreg píše:
Jo, já měl na Š130 taky Lovato a volnoběžky jsem měl cca 1000 ot/min, když to bylo míň, tak to chcípalo. A skutečně jsem je mohl seřizovat přímo na karburátoru (tzv. "šroub přídavného vzduchu" nebo jak se tomu říká).


No jo, ale tim šroubem na karbecu si rozhodíš původní nastavení volnoběhu (na benzín) :?

To je pravda. Holt je třeba vzít v úvahu, jestli víc jezdíš na benzín nebo na LPG a podle toho to nastavit. Totéž platí pro nastavení předstihu. Vždycky na jedno z těch dvou paliv to pojede hůř a pokud se motor nastaví na nějakej kompromis mezi, tak to pojede blbě na obě paliva. Ale zase je dobrý to mít nastavený tak, aby to v případě nouze bylo schopno jet i na to druhé (méně používané) palivo.


28.4.06, 12:24
Profil
Příspěvek 
Otáčky u LPG se podle mého známého seřizují na směšovaci (velké černé umělohmotné kolečko-něco jako šroub)


29.4.06, 10:51
Příspěvek 
No hruza! To sa tu nikdo nevyzna riadne v LPG???!!!
Mam F136 Lovato. Na karb nastavujes benzin, na smesovaci sa nastavuje bohatost smesy plynu. Je to male asi 2cm koliesko u u mna sivej farby v predu na splynovaci. Ma zubkovanie i zarez na srobovak. Otocis to v pohode aj rukou. Tocenie smerom dopredu uberas plyn, naopak pridavas. na Hadici smerom ku karb je velky ventil, s tym nastavujjes bohatost zmesy vo velkych otacka-vykon-spotreba. Otocit doprava uberas vyko i spotreba atd...


4.5.06, 07:58
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
septim píše:
No hruza! To sa tu nikdo nevyzna riadne v LPG???!!!
Mam F136 Lovato. Na karb nastavujes benzin, na smesovaci sa nastavuje bohatost smesy plynu. Je to male asi 2cm koliesko u u mna sivej farby v predu na splynovaci. Ma zubkovanie i zarez na srobovak. Otocis to v pohode aj rukou. Tocenie smerom dopredu uberas plyn, naopak pridavas. na Hadici smerom ku karb je velky ventil, s tym nastavujjes bohatost zmesy vo velkych otacka-vykon-spotreba. Otocit doprava uberas vyko i spotreba atd...


súhlasím, dobre si to napísal...


6.5.06, 07:07
Profil
Příspěvek 
Mám Lovato. Jak jsem pochopil, tak to plastové co je na karburátoru je směšovač (mixer). Dá se s tím, točit, je tam i otvor pro imbusák, tímto se nastavuje co? Asi jsem s tím totiž nechtěně točil, jetli se tím nastavuje něco co mi teď v LPG servise štelovali, musím tam znovu?
:roll:


9.6.06, 11:00
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Takže si to ujasněme: Směšovač, zplynovač, karburátor.

Pokud tomu aspoň trochu rozumím, tak karburátor je ten originální směšovač benzin+vzduch.
Směšovač (tedy asi plynový karburátor) je věc, ve které se mísí vzduch +LPG.
A zplynovač bude asi něco, kde se stlačený kapalný LPG mění na plyn.

Je to tak :?:

Tedy: Karbec je jasný, zplynovač bude to, co jsem v mém předešlém příspěvku nazval směšovačem (taková ta kulatá piksloidní věc s tím šroubem volnoběhu na plyn) a směšovač logisky musí být ta nástavba na karburátor.
Ovšem znám i škodovku, která tam směšovač nemá a hadice ze zplynovače vede přímo do filtrboxu nad karbem :? (Lovato, původně snad z žigula, také má o 10l větší LPG nádrž)

Jestli se mýlím, tak mne opravte... :wink:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


9.6.06, 14:51
Profil ICQ
Příspěvek 
Jo, směšovač je mixer, nástavba nad karbecem, ale zajímalo by mě, jestli se to dá nějak štelovat , jelikož to má díru na imbusák a co to štelování vlastně ovlivňuje, trošku jsem s tím točil, jsem to zaměnil za něco jinýho tak by mě zajímalo, jestli jsem si to nějak rozhasil, nebo to nema vliv. Vyčetl jsem akorat něco o podtlaku a přetlaku ale vim z toho prd.


9.6.06, 17:06
Příspěvek 
Kecám pěkný blbosti, jsem to rozdělal a stejně nechápu jak to může nějak fungovat když je tam stabilní přítok plynu - mixer má 2 různě velký otvory ...
Když sešlápnu plyn, tak ani nevím co se stane, moc to nechápu když je tam stabilní přísun LPG ... :roll: :? :( :?: :idea:


10.6.06, 00:01
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Jamal píše:
Kecám pěkný blbosti, jsem to rozdělal a stejně nechápu jak to může nějak fungovat když je tam stabilní přítok plynu - mixer má 2 různě velký otvory ...
Když sešlápnu plyn, tak ani nevím co se stane, moc to nechápu když je tam stabilní přísun LPG ... :roll: :? :( :?: :idea:


No, stabilní přísun LPG je tam víceméně jen na volnoběh - to šteluješ na zplynovači.
Jinak je přísun LPG regulován podtlakem z motoru.
Na hadici ze zplynovače ke směšovači (karburátoru), tim ventilem, reguluješ jen maximální "průtok" LPG - tj omezuješ spotřebu (a výkon ve vysokých otáčkách).
Nevím, že by na směšovači byly nějaké regulační prvky :o
Tedy alespoň všechna LPG, se kterými jsem se setkal (Lovato, Lovtec, BRC) žádné inbusy na směšovači neměla :?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


10.6.06, 09:31
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz