Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 01:30



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
 volnoběh 
Autor Zpráva
Příspěvek volnoběh
Někdy mi škůdka na volnoběh chcípá.Předstih by měl být ok.Jak toto odstranit?


25.4.06, 19:05
Pspvek Reklama

   
Příspěvek málo vzduchu
čau,nemáš moc chudou směs,záleží na tom taky kdy ti to auto chcípá? zahřátý/ studený.jestli ti chcípne náhle tak je možná volnej kabílek k elektromagnetickýmu ventilu nebo je někde špatnej kontat(studeňák).ale jestli ti chcípne zvolna tak to bude asi málo vzduchu(chudá směs). :? :? jarda


25.4.06, 19:21
Příspěvek volnoběh
No chcípne to jen někdy když vyřadím a většinou v zatáčce.Nekdy otáčky vylezou nad tis a někdy 600,200 a umře.motor je zahřátej.Chcípá pozvolna.Mám škůdku na LPG-nemůže to mít nějakou souvislost.


25.4.06, 19:31
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
A co nějakej bordel v karburátoru? Na takovýhle občasný chcípání stačí nějakej vlásek nebo prach v trysce. Doporučil bych vyčištění karburátoru, jeho vymytí v benzínu a aspoň profoukání trysek. Současně zkouknout stav vzduchovýho filtru.


25.4.06, 20:00
Profil ICQ
Příspěvek karboš
čau,no to by bylo úplně ideální akorát aby nevyndaval trysky a vzdušníky,prostě sundal víko i s těsněním a profouknul všechny kanálky stlačeným vzduchem,a vyčistil plovákovou komoru a sítko u přívodní hadice.pak to nechat seřídit. :wink: jarda


26.4.06, 08:27
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Nebo ty trysky vyndat a pročistit taky, ale po jedné a pamatovat si, kde která byla... U trysek volnoběhu a bohatosti směsi si pamatovat, kolik závitů bylo potřeba na vytočení, pak je vrátit zpátky - mělo by to startovat a jet, a nechat si to někde poladit podle emisí. A případně taky rovnou vyměnit těsnění pod víkem karburátoru, podle jeho stavu.


26.4.06, 12:05
Profil ICQ

Příspěvky: 12
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
Cus. Jeste bych doporucil zkontrolovat tesnici "ó" krouzky na serizovacich sroubech. Ani neni potreba si pamatovat jak byly ty srouby bohatosti smesi a vzduch nastavene. Staci je nastavit do zakladni polohy. Od uzavreni otocit 1.5 otacky sroub benzinu a 2.5 otacky sroub volnobehu (vzduchu). Muze to take prisavat falesny vzduch pod vikem karburatoru.Zkontroluj jestli neni prohnute.Rikal jsi,ze predstih by mel byt O.K. Kolik tam mas stupnu? Melo by to byt 5 - 7 stupnu.


26.4.06, 15:10
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Přesně takhle mi chcípala 130ka, po vyndání karburátoru jsem se ale nestačil divit, co tam bylo za bordel! Navíc byly taky hodně popraskaný ty gumový o kroužky... Takže důkladné vyčištění, výměna těsnění víka a zatím šlape jako nikdy.


26.4.06, 16:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
hans píše:
Přesně takhle mi chcípala 130ka, po vyndání karburátoru jsem se ale nestačil divit, co tam bylo za bordel! Navíc byly taky hodně popraskaný ty gumový o kroužky... Takže důkladné vyčištění, výměna těsnění víka a zatím šlape jako nikdy.


Toto vše by bylo skvělé řešení - pokud by nepsal, že jezdí na plyn - i když s tim filtrem a falešnym vzduchem by to mohlo mít co do činění, jinako v LPG se moc nevyznám, ale směs nemá s karburátorem moc co do činění - jen jím prochází, ale řídí to směšovač LPG...
P.S. pro plynaře: Nevíte někdo, zda by mohl mít tento problém souvislost s nakláněním vozidla v zatáčkách?

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


26.4.06, 20:38
Profil ICQ
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek 
Tak to je fakt, s LPG nemám vůbec zkušenost. Nějak jsem to nebral na vědomí. Ale každopádně u benzínu to funguje...


26.4.06, 20:45
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Bukaj píše:
hans píše:
Přesně takhle mi chcípala 130ka, po vyndání karburátoru jsem se ale nestačil divit, co tam bylo za bordel! Navíc byly taky hodně popraskaný ty gumový o kroužky... Takže důkladné vyčištění, výměna těsnění víka a zatím šlape jako nikdy.


Toto vše by bylo skvělé řešení - pokud by nepsal, že jezdí na plyn - i když s tim filtrem a falešnym vzduchem by to mohlo mít co do činění, jinako v LPG se moc nevyznám, ale směs nemá s karburátorem moc co do činění - jen jím prochází, ale řídí to směšovač LPG...
P.S. pro plynaře: Nevíte někdo, zda by mohl mít tento problém souvislost s nakláněním vozidla v zatáčkách?
Kdys je vliv zatacek, tipoval bych uvolneny elektromagnet volnobehu, jinak LPG pokud je v cajku, na naklonu vubec nezalezi, na rozdil od karbu.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


26.4.06, 21:59
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 212
Bydliště: Praha, Ostrava
Příspěvek chcipani na volnobeh
Presne stejne se mi chova S105 s uplne novym BRC. Chcipalo to na volnobeh. V levotocivych zatackach se otacky zvysuji, v pravotocivych snizuji, v prudsich pravotocivych zatackach nebo pri vyssi rychlosti prujezdu to chcipne. Tipuju, ze to bude nejaka membrana ve zplynovaci, ktera se odstredivou silou v zatackach bud privira nebo vice otevira.
Dalsi problem bylo, ze se pri provozu na plyn neustale zadirala klapka druheho stupne v karburatoru (na benzin to nedelalo).

Amaterska uprava za minutu - Na ovladani klapky II. stupne je takova "packa", ktera se opira o doraz na telese karburatoru (v okamziku, kdy je klapka zavrena). Packu jsem omotal izolackou (1-2x), takze klapka se uplne nedovira, timpadem se volnobeh mirne zvysil (v zatackach uz to vetsinou nechcipa) klapka se nezadira. Akorat izolacka teplem mekne, takze to chce vymyslet neco "stalejsiho".

Vyhoda - nehrabe se do zadneho nastaveni - izolacka jde hned sundat. V mem pripade nastaveni sroubu volnobehu na zplynovaci nemelo zadny vliv na volnobezne otacky a karburator mam serizeny na benzin a do toho vrtat nechci.


27.4.06, 14:14
Profil
Příspěvek 
S tou membránou(ve směšovači) je to asi pravda.Kámoš kterej s plynem v autech dělal mi radil abych-teď nevím jestli to pochopí i ti co nemají v autě plyn-otočil směšovač o 90° aby se membrána nemohla v zatáčkách hýbat.Už ale nějaký čas v tomto oboru nedělá tak volal ještě svému kámošovi a ten řekl že se jedná nejspíš o chudou směs.Zkusím otočit kolečkem na směšovači a uvidím.Jinak děkan za rady


28.4.06, 16:20
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz