Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 06:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
 OBD2 diagnostika 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/forum/posting.php ... &p=335566#

:D miloš


17.1.10, 11:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co mi trochu vadí tak koktávky a fábky klepou na dveře,
:evil:

chtělo by to samostatné vlákno diagnostika, kabel se dá koupit za pětikilo, drak přitáhl různé moudra, já taky něco vím, prostě by se to mělo zde rozvíjet


abychom neskončili z tech web u tech weteran club :sick: :D miloš


Naposledy upravil slovacek.milos dne 17.1.10, 13:11, celkově upraveno 1



17.1.10, 11:12
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Ono se není moc o čem rozkecávat. Kdo nemá v hlavě nasráno si vystačí s VISem a různý vychytávky, jako je startovací dávka, délka žhavení, různý vychytávky s komfortkou a tak jsou popsaný už na desítkách dalších fór. Kdo na tohle nemá buňky se stejně bude ptát na všechno desetkrát a nakonec se ještě bude cítit ukřivděně, žes mu to po práci nepřijel udělat domů.
Základ všeho je mít KL/KKL kabel. Jakou verzi je celkem jedno. Gegly o tom, že modrej, červenej, bílej je na ho**o roztrušujou hňupi, co pochytili rozumy na internetu a sami drželi v ruce tak maximálně kabel od ledničky. O pajšlu v koncovce nemají ani páru, ale mudrovat budou. Všechny obsahujou jednoduchej interface mezi jednotkou auta a USB nebo COM na PC. O konečné rychlosti se dá mluvit tak, že všechny kably, co sem zatím měl v ruce měly rozdíly maximálně v desítkách sekund, což asi pro domácí užití nehraje roli. Pro diagnostiku a určení závady VW žvanících na protokolu OBD jsou plně dostačující snad všechny "free" kably. Kdo se tím chce živit by si měl už z hlediska morálního, nebo právního kabel koupit od firmy, co k tomu dodá i legální software, ale to je věc pro normálního bělocha samozřejmá. S free kablama většinou prodejce soft a ovladače dodá. Že se jedná o pochybnej zdroj snad asi nemá cenu mluvit, to je starost a riziko každýho, co používá.
Že se nikdo nechce rozkecávat o VAG-TACHU je taky pochopitelný, protože se většinou používá na nelegální úpravy, jako je stáčení km, vyčítání PINů z kradených nebo bez doložení původu nabitých přístrojovek a rádií a nikdo potom nechce vysvětlovat, že někde napsal návod na to, jak se to dělá.
Úpravy jednotek jsou kapitola sama pro sebe, načíst a uložit obsah do eprom taky zvládne průměrnej počítačovej uživatel, ale upravit obsah paměti tak, aby to k něčemu bylo a jednotka dál byla schopná komunikovat s okolím, to už chce trochu fištrónu a znalost programování.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


17.1.10, 11:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
draku já bych to zas tak nezobecnoval třeba že si vystčíš s visem

nakopnu třeba l.9 feldu, tam jsi s visem v prdeli řídící jednotka motoru neodpovídá, musí na adresu 41, diesel elektronika, nebo u některého vagu je tam šerpadlo, jak máš seštelovat otáčky ti řekne jen manuál 960 otáček, druhou hodnotu v bloku měřených hodnot taky nenajdeš ve visu ani v manuálu je 0.6 na volnoběh a 4.7 na plný kotel,

třeba vagtacho je asi jen pro zloděje a podvodníky, no ztratíš u feldy klíče a řekneš zákazníkovi dej auto do šrotu je to nelegální podvod, švindl již nikdy nepojedeš, nebo třeba vemeš vagtacho, vyšteš pin, nahraješ do transporderu, ten dáš bokem a auto jezdí dál, stojí to asi 1000 a v servisu kolem 6ooo,

koupíš na vrakecu přístrojovku do kokty je na ní 330.000 na té vadné je 16O.OOO km tak tomu zákazníkovi řekneš nebudeme podvádět a chovat se jako zloději necháme tam 33OOOO, nebo zvolíme ECU změnit stav tachometru a hotovo tím že někdo mění tacháky se ničeho nedopouští, podvodník je ten kdo to tak deklaruje aby druhého uvedl v omyl,

miloš


17.1.10, 13:00
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
draku ještě ti uvedu třeba příběh l.4 fábky obyč,

hodíš na vag a 10 závad, kat v prdeli, netěsnost všude, lambáda KO, řj KO , no oprav na dva dny a vyměníš svíčky smízenš závydy a ve OK, nebo ptřeba pamět závad u l.6 feldy 1 vstřik KO a je to klapka KO a podobně mohu vypisovat celé stránky zádhad na diagnostiku, nemusí být jen o OBD ale i o multimetru, prostě diagnostika

miloš :oops:


17.1.10, 13:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
vzpomenu třeba fábku HTP rok 2002 odešla jedna lambáda, druhá, třetí štvrtá, každá stála 36OO,

po výměně lambád si musíš přehrát soft, jinak ti zas odejde přijdeš do autorizáku a tam :shock: :shock: :shock: o tomto oficiálním vyjádření škodovky nikdo neví,


miloš


17.1.10, 13:21
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
kokta central

draze jsem zaplatil za zkušenosti s cenrálem na netu po různých forech jsem se dovědělt prd, jen zlomky a úlomka podle kterých jsem přišel na problém, podobně ABS, pytle, a.......................................... :wink: miloš


17.1.10, 13:24
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
V jedné části sme se asi nepochopili. Nezobecňuju to, jenom řikám, proč nikdo nechce mluvit o VAG-TACHU, přehrávání softu, a tak. Pak někoho chytnou jak stáčí kilometry, nebo dělá jakoukoli trestnou opičárnu, dotyčnej lojza, aby v tom nebyl až po uši řekne, že návod našel na pandě a už tě budou tahat, jaks to teda myslel, jestlis ho náhodou nenaváděl k trestné činnosti. Samozřejmě, že mechanici to používat musí.
Co se týče samotné diagnostiky, polovina je o tom, jak je člověk v přízni s kompjůtrem, druhá polovina o tom, jak ten dotyčnej umí hledat informace. Je spousta informací, který se dočteš, ale jsou třeba informace, o kterých nemají páru ani mechanici z VW servisů. Na některý jednodušší auta, jako je třeba 1.6 benzín, 1.9D a tak přijde člověk svépomocí systémem pokus/omyl. Třeba jak zmiňuješ ropní feldu, tak tam je otázka 10 minut zjistit snad všechno, co s ní jde VAGem udělat. Naopak třeba 1.9 TDi, tam jseš bez seznamu funkcí jednotlivých kanálů v prdeli a dopátráš se k funkci jednotlivých zas jenom systémem pokus/omyl. O seznamu není nikde ani páry, dokonce ani tvůrci VAG-COMu je nemají. Umí se s kanálem spojit, umí zjistit nastavenou hodnotu, umí ji přepsat a uložit, ale u spousty neví, co udělá za změnu. Kdo tyhle informace má, tak je nepustí. Máš třeba pravdu v tom, že by nebylo marný udělat sólo téma s diagnostikou a tam třeba psat, co má kterej kanál za význam, pak se dá třeba dopátrat nějakých výsledků.
Taky nežiju v omylu, že opravu provedu pomocí káblu, že se jednoduše připojím, vyměním vadnej díl co mi to vypíše, závadu smažu a je to. To dělají vemena v autorizovaných servisech, proto jsou u nich opravy tak drahý. Je třeba zjistit příčinu závady, např vypíše chybu lambády, hňup ju vymění a třeba byl jenom cvaklej drát a tak furt dokola.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


17.1.10, 15:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
draku slohovka je velká odpovím ti postupně, vag tacho a stáčení kiláků není trestné, nrbo trstná opičárna, nebo učdení o tom není k nabádání k trestnékmu¨činu

věř tomu že jsem po stránce trestního práva hodně vzdělaný a jde tam hlavně o deklaraci,

pokud stočíš kiláky a ujistíš kupujícího že se jedná na počitadle o skutečný počet ujetých kilometrů je to podvod a ten kdo se na tom vědomě podílí je podílník, to je trestné protože uvádí někoho v omyl jako člen organizované skupiny,


pokud nikoho neuvedu v omyl a nenaplním další znaky tak si mohu kiláky stáčet kde chci a kdy chci miloš


17.1.10, 16:09
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
a co ču dál tak asi bys to taky viděl jak já diagnostika samostatné vlákno mně to zde osobně chybí a chodím jinam,
obd se zde objevilo před několika lety,

zatím nic moc, nějaký převodník na fáčko, sem tam někdo hledá diagnostické údaje jako audi,

mně chybí téma diagnostika kde by se o problému hovořilo miloš


17.1.10, 16:19
Profil

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Miloši dík za tvůj příspěvek ohledně tacha, jedinej k tomu na co jsem se ptal.
Diskutovat o tom jestli je něco legální nebo ne nemá cenu.Chtěl jsem jen věcné připomínky co kdo má jaké zkušenosti ne žádné návody,ale to jaksi nepochopili někteří.


17.1.10, 17:34
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Pochopili někteří, ale mají s tímto neblahé zkušenosti, proto mlčí. Když se potkáme u piva a budu vědět, s kým mluvím, pak se ti o tom rozvykládám. Moje zkušenost je za dobrotu na žebrotu, už se mi to jednou vymstilo, proto jenom naznačuju.
Mildo, nemusíš mi vysvětlovat, v jakým slova smyslu je stočení km trestným činem, v trestním právu se taky aspoň trochu orientuju. Šlo mi o příklad, že např. dokážou blbovi, že úmyslně stočil km za účelem většího zisku z prodeje, a blba nenapadne nic lepšího, než říct to já nic soudruzi, to mě poskytl návod nějakej drak z pandy. A už máš motanice s pomáhat a chránit a musíš se přinejmenším dostavovat a vysvětlovat pravej smysl svojeho příspěvku. Máš zbytečný starosti, ušlou mzdu mi taky nikdo nenahradí, tak proč. Už se mi to jednou za podobnou radu nad zlato vymstilo, proto děkuji, po webu ne.
Za další, poslední dobou zde zavádět diskuze nemá moc smyslu, protože po třech příspěvcích se téma obrátí někam doprdele a je to buď o chlastu, kurvách, nebo o tom, že si máš koupit zrovna to, co dotyčnej vlastní. Nechcu se samozřejmě nikoho dotknout, když se to uživatelům líbí, tak proč ne.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


17.1.10, 18:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: OBD2 diagnostika
Prosim pro blbce se jeste radsi zeptam. http://aukro.cz/profi-diagnostika-usb-k ... 94168.html toto mam vzit na vozy koncernu LidovychVoziku? Konkretne mi jde o audi A6 z roku 2001 :-) Nebo je tam lepsi prodejce s vic SW? Samozrejme legalni, nechci zas behat po policajtech :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


16.4.11, 13:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: OBD2 diagnostika
fungovat by měl ale zdá se mi předraženej, vem tenhle http://auto.aukro.cz/diagnostika-usb-kk ... 72721.html ušetříš kolem 150kč a fungovat budou stejně

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


16.4.11, 20:44
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek Re: OBD2 diagnostika
Dobre, dik :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


16.4.11, 20:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 118 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz