Autor |
Zpráva |
Geneva
Příspěvky: 49 Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
|
Vysoká spotřeba
Zdravím lidičky mám problém mám Formana 135L a mám šílenou spotřebu 14,6 l/100km nevíte někdo čím by to mohlo být nebo jak ji snížit ? Děkuju
_________________ Forman 135L r.v.1992
|
19.4.11, 21:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Vysoká spotřeba
Musis to vic popsat. Mohlo by to bejt brzdama, karburatorem a buh vi cim jeste.
Jede to? Nejede to? Startuje to dobre za studena? A za tepla?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
19.4.11, 21:56 |
|
|
Geneva
Příspěvky: 49 Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
|
Re: Vysoká spotřeba
Startuje to normálně i za tepla i za studena a jede to dobře tak jak by to jet mělo v tomhle problém žádný nevidím brzdy sou teď dělané nové takže brzdit to brzdí jak má proto se ptám nejde mi to do hlavy
_________________ Forman 135L r.v.1992
|
19.4.11, 22:05 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Vysoká spotřeba
Tak buď špatně seštelovaný karburátor, předstih, ucpaný výfuk. Někdy to dělá i sytič. Když je to špatně seřízené, nebo něco poškozené, tak je sytič pořád aktivní a žere to jako tank.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.4.11, 22:20 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Vysoká spotřeba
znám jen tři způsoby, jak může favorit tak strašně žrát
1, jezdit jako největší blázen na zeměkouli 2, prasklá membrána palivové pumpy a benzín teče do oleje 3, prasklá membrána obohacovače a benzín teče potokem do sání
|
20.4.11, 08:09 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Vysoká spotřeba
4, netěsnost v palivovém potrubí
|
20.4.11, 08:12 |
|
|
Geneva
Příspěvky: 49 Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
|
Re: Vysoká spotřeba
Díky za rady skusím se na to ten týden mrknout
_________________ Forman 135L r.v.1992
|
20.4.11, 12:50 |
|
|
Bloq19
Příspěvky: 18
|
Re: Vysoká spotřeba
to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen.
|
20.4.11, 16:27 |
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
Re: Vysoká spotřeba
Geneva píše: Startuje to normálně i za tepla i za studena a jede to dobře tak jak by to jet mělo v tomhle problém žádný nevidím brzdy sou teď dělané nové takže brzdit to brzdí jak má proto se ptám nejde mi to do hlavy Gratulujem k novým brzdám a nevisia ti náhodou pakne vzadu, alebo obloženie sa neškrie? po vyradení na neutrál nespomaľuješ rýchlejšie, alebo sa ti niektoré koleso nehreje viac ako iné po zastavení? Nechaj si skontrolovať emisie- pokiaľ nebudú vysoké, tak ti to niekde čúra... Aj geometria pridá na spotrebe, ale nie až toľko. Výfuk máš originál a nevykuchaný? nesmrdí niekde spod auta benál?
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
20.4.11, 23:00 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Vysoká spotřeba
Bloq19 píše: to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen. Nesmrdí ti náhodou při nastartovaném motoru někde benzín? Nekape ti vzadu za karbem přívod paliva? Nebo někde jinde mezi pumpou a karburátorem?
|
21.4.11, 06:33 |
|
|
Geneva
Příspěvky: 49 Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
|
Re: Vysoká spotřeba
Koukal jsem do motoru a zjistil jsem že mám odpojenou hadičku od rozdělovače do karburátoru nevíte coby to mohlo mít za následky nebo na co všechno to mohlo mít vliv , nevím jak dlouho to bylo odpojené napojil sem to zpátky tam kde to má být a nic se nezměnilo .
_________________ Forman 135L r.v.1992
|
24.4.11, 08:02 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Vysoká spotřeba
Mezi rozdělovačem a karbem je hadička podtlaku pro podtlakovou regulaci předstihu, vliv to má trochu na sytost směsi v přechodech a hlavně na předstih při nízkém zatížení motoru. Obojí by ale nemělo výrazně navýšit spotřebu.
|
24.4.11, 10:27 |
|
|
naj
Příspěvky: 8
|
Re: Vysoká spotřeba
Vít píše: znám jen tři způsoby, jak může favorit tak strašně žrát
1, jezdit jako největší blázen na zeměkouli 2, prasklá membrána palivové pumpy a benzín teče do oleje 3, prasklá membrána obohacovače a benzín teče potokem do sání Zdravím.Plný souhlas s Vítem.Pokud vyloučím první možnost,protože asi jsi natolik soudný co způsobí taková jízda,druhá možnost-cítit benzín v oleji- na vytažené měrce setřít dvěma prsty a protřít a čichnout a zároveň si všimnout viskozity/prsty mírně drhnou pokud je olej zředěný/ a při větším průsaku přes membránu se zvedne i hladina oleje a nebo neubívá pokud před tím se tak dělo/ a třetí možnost-obohacovač.Na tělese karburátoru ve spodní části je dvěma šroubky připevněno víčko obohacovače a pod ním je membrána,která buď praskne nebo ,,sklouzne'' /nevím jak to pomenovat/ s dosedací plošky mezi víčkem a tělesem karburátoru.Toť vše.Pouze jsem trochu rozvinul radu od Víta.
|
24.4.11, 16:17 |
|
|
Geneva
Příspěvky: 49 Bydliště: Frýdek-Místek,Pržno
|
Re: Vysoká spotřeba
ok díky moc za rady zkusím všechno a až budu něco vědět ozvu se
_________________ Forman 135L r.v.1992
|
24.4.11, 16:29 |
|
|
naj
Příspěvky: 8
|
Re: Vysoká spotřeba
Bloq19 píše: to samý řeším u svojí 120tky, spotřeba 16/100.Nikde nic neteče karburátor seštelovaný na chudou směs,předstih vporádku,ventily v pořádku,sytič zavřený,AC pumpa funguje,nejezdím jako blázen. U Š 120 -seřízení /přetryskování/ může paradoxně spotřebu zvýšit. Proč? Musím vzít v úvahu charakter trati /kopcovitý terén,městský provoz,přívěs,styl jízdy apod. /,stav motoru,vzduch.filtr,svíčky,seřízení,nastavení /funkčnost/ např.i termoklapky v sání,váznutí brzd /u stodvacítky celkem častý jev/,typ a podhuštění pneu atd. Pokud došlo k přetryskování karbecu na chudší směs,sníží se výkon motoru při stejném otevření /úhlu/ škrt.klapky. To má za následek, aniž si to člověk uvědomí,sešlápnout víc pedál a to následně podle provozního režimu a tím se dříve může otevřít druhý stupeň. 16l je ale opravdu hodně a bral bych v potaz kombinaci víc faktorů,jak jsem již naznačil.Zkus popřemýšlet a projíd celý vůz nebo Tě dnešní ceny benzínu/a lepší už to v tomto fatrlandě nebude / zrujnují !!!
|
24.4.11, 17:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|