Pístní kroužky na Fabii 1,2
Autor |
Zpráva |
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
Sadra17 píše: DL nepleteš si to s 1.6tdi a 1.2tdi ? tam to bylo tak jak říkáš ja myslim ze ma pravdu http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf viz sloupek vpravo, nicmene netusim, jeslti z toho plyne shodny krouzek, mohli to predelat taky
|
20.4.11, 21:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
V tom clanku je hlupost, 1.6 z ktorej to bolo nebola 8V ale 16V. Kody motorov z ktorych by to eventualne MOHLO ale NEMUSELO pasovat su: AUS, AZD, ATN, BCB, BTS
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
20.4.11, 22:43 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
Dle meho skromneho nazoru ten motor neni upravena 1,6. Rekneme, ze z jejich zkusenosti vychazeli... Ovsem hlava jina, rozvody jiny... Nevim no.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.4.11, 22:53 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
Logicky by to mělo být stejné, HTP je nízkonákladový motor a nějak si nedovedu představit, že by pro něj dělali nové písty, přestože už mají linku na písty se stejnými rozměry... Ale třeba jo, co já vím.
|
21.4.11, 06:31 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
Ten motor svou spolehlivosti moc nevynika ale..pistni krouzky pokud jsou spatne, coz pokud bere litr oleje na 250km pravdepodobne budou, zhrejme zapekle z predchoziho problemu, prehrati motoru nebo cokoliv jineho...tak se daji pouzit jakekoliv stejneho rozmeru takze je potreba najit motor se stejnym prumerem pistu a tloustkou krouzku, ale i tak oprava bude dost stat, hlava dolu, prebrouseni tesneni, a spousta hodin prace...a vice mene i moc nejisty vysledek nevim jak moc jsou vyjete valce....nevic pises ze se delali rozvody ty se ani delat nemusi na tom motoru takze je nekdo delal z duvodu nejakeho problemu......atd... muj nazor je ten sehnat jiny starsi motor a jen prehodit....dle me nejlevnejsi a i mozna nejjednodussi reseni, pak nam napis jak to dopadlo
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
23.4.11, 11:00 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
to že se dělat nemusí je blábol ze škodovky, praxe ukázala že ten jejich řetízek z kola se vytahává víc než počítali
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.4.11, 11:02 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
no dobre ale kdyz se vytahne jak to poznas, jedine az to preskoci a to uz je pozde....90tis neni zas tak moc jezdi k nam spousta HTP najeto i 200tis a retez je v poradku......to jedine ze by motor nemel 90ale 300...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
23.4.11, 11:06 |
|
|
Tom.t
Příspěvky: 170 Bydliště: Košice (dovoz možný celá SR/ČR)
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
Když se delala hlava, měnil někdo i vodítka ventilů nebo jen gufera ? zrovna tady mám jeden motor awy který má kroužky špatné - vetšinou je to problém pokud je motor silne zakarbonovaný. Podpálené ventily jsou běžné, je nutné ale měnit i vodítka. Pozor na nákup jetého motoru - z 8 nabízených kusů po celé ČR byly v pořádku 2. 5 mělo podpálené ventily a 1 přeskočený rozvod - prodejci prodávali jako funkční motory !!!
|
7.5.11, 13:34 |
|
|
Savep
Příspěvky: 4
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
Zdravím všechny odborníky co tu radí. Já tohle mám zasebou. V Araveru jsem se dozvěděl že se mění celí polomotor. 70000 - 80000kč. Proto jsem to řešil doma sám. --------- Takže pozorně čtěte ------------ Pístní kroužky pasují z motoru 1.4 16V vrtání je 76,5mm cena kolem 1400kč. Další problém je že se nedá dostat ze spodu na 3 píst. Musí se prý půlit blok motoru. Samozřejmě motor musí ven!!!!! ------- KECI------ Po malé úpravě se dá dostat i na 3 píst. Je to složitější, ale jde to. Moje auto 1.2 HTP 12W rok 2003. GO při 210000km. 5000km má po výměně a šlape a nežere olej. Přikládám pár odkazů. Fšiměte si že na jednom videu mám 3píst venku a motor je stále uložen v autě. https://www.youtube.com/watch?v=J4BL5sP-ArY https://www.youtube.com/watch?v=AMDI5MsQ3N4 Hlavně zdravím všechny odborné opravny, které umí jenom vyměnit vadný díl. Začal bych vám říkat vyměnitelé, ne opravna.
|
25.9.15, 07:53 |
|
|
Savep
Příspěvky: 4
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
|
25.9.15, 07:59 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
časem napiš, někdy to fachčí i tak že pokud nevyhonuješ válce budeš na tom časem stejně, stejnou službu ti udělá i drolící se kat,
|
29.9.15, 16:38 |
|
|
Savep
Příspěvky: 4
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
Dostal jsem tady dotaz a tak vám poreferuji o motoru. Motor šlape a chystám se na 1 výměnu oleje. Podle měrky předpokládám, že si to nevzalo snad ani kapku oleje. Doufám že aspoň 300000km stím najedu. ( pokud se nepokazí něco jiného )
|
25.11.15, 11:02 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
dobré mě naštěstí nic nepotkalo, kdo má moc najeto tak jsem jim vybouchal katy, maká i ta po komplet GO hlavy i výbrus, je na lpg jezdí denně, dobrý voser byl na dvojkové htp vyměnil před levým kolenem nahoře jedno relé ted zaboha nevím na co bylo tam se nedostaneš kdyby ses tam desetkrát posral, nakonec přes dekl kde jsou u jedničkové pojistky pořezal jsem výstuhu a chirurgickým nástrojem vatáhl relé přeletoval spoj a zasunul ,relé je na rozvěcení světel
|
25.11.15, 12:12 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
ten článek od cimbála je pravda...
HTP je loterie... pokud je za velmi dobrou cenu, má ho**o ujeto a bude se používat převážně na kratší pošusty bez velkýho zatížení, může potom celkem uspokojivě posloužit... Ale takovejch je málo a výhody žádné.... líný je to jako stádo vší, jakmile po tom člověk chce výkon, začne to chlastat a spolehlivost/životnost přijeho častém využívání je prachbídná...
Nicméně že by nebyly kroužky je blbost, která byla vyvrácena, tyhle motory umírají hlavně na hlavu a právě tudy dokáže do spalovacího prostoru skrz vodítka natéct toto nehumánní množství oleje úplně klidně... Kroužky se nedají vyloučit, ale ty už by s touhle spotřebou musely být ve stavu, že by to asi horko těžko běželo si myslím... tam bude ještě jinej problém, ne jen kroužky.. Viděl jsem motor, kterej podobně neuvěřitelně chlastal olej a závady byla přímo trapná, jen ucpanej přefuk z klikového prostoru, na který se přišlo až když to začalo fičet měrkou a vyvalilo to dole těsnění.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
13.12.15, 16:28 |
|
|
Savep
Příspěvky: 4
|
Re: Pístní kroužky na Fabii 1,2
Tak já jsem na Fábii měl hlavu v pořádku. Bohužel přikládám fotku jak jsem měl osazený 2 píst. Na fotce v levo je 1 a 2 kroužek těsnící (tlaky byly v pořádku). V pravo je stírací kroužek, který se skládí ze 3 částí. Bohužel jsem na pístu našel jen části 2. Slišel jsem i názor že se ta jedna část rozlomila a vypadla. Píst i vložka jsou apsolutně čisté, nepoškrábané. Takže vyletět z uložení to nemohlo. Motor žral odzačátku trochu oleje. Tak mě napadá jen nedbalost při výrobě motoru. Protože ten motor nebyl nikdy rozdělávaný. http://pavelpavelpavelpavel.rajce.idnes ... CF8671.jpghttp://pavelpavelpavelpavel.rajce.idnes ... CF8672.jpg
|
14.12.15, 11:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|