Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Nevíte prosím, co by kromě toho slavného teplotního čidla na sání mohlo způsobovat chcípání motoru fáva BMM? Dělá to u studeného motoru. Prostě nakopnu a motor má mít vyšší otáčky, asi nějakých 1100/min. Tak se plus mínus děje, ale po chvíli začnou otáčky padat a motor se začne trápit na nižší otáčky. Pokud tomu trošku nedám plyn. pedálem, tak chcípne. Nedělá to pokaždé, ale poslední dobou je to čím dál častěji. Čidlo teploty na sání je relativně nové a Lambda taky. Lambda je údajně Bosch, ale zdála se mi nějak levná, jen 1400,- kč. Jinak jezdí fáčko bezvadně, dnes jsem byl po dlouhé době polítat a super.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.5.11, 18:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Něco s nastavovačem klapky nebo spínačem volnoběhu? Obligátní otázka... už si to zkoušel hodit na VAG?
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
8.5.11, 13:30 |
|
|
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
podle dizkuzi co jsem cetl tak lambda zacina pracovat az kdyz je motor ohraty...a i kdyz ji odpojis tak to na otackach takhle nepoznas...max houpavejsi volnobeh ale i tak tohle dle meho nazoru lambda nezpusobi....civka,kabely atd....
|
8.5.11, 13:44 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Svíčky tam jsou asi půl roku, nalítané jen asi 1000km, kabely taky tak, měněné současně. na vag to zatím nedám, ještě ho nemám rozjetý ani pořádně na feldu a na fáčko si musím udělat redukci. Jestli to tedy nebude tím nastavovačem klapky.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.5.11, 15:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Dnes jsem zjistil, že to chcípání není asi nedostatkem paliva, ale naopak je to přechlastané. Nevím příčinu, ale když nastartuji, tak to chvíli jede normálně jak má a pak to začne. Otáčky začnou padat, auto se začne dusit a pokud jemně nepřidám plyn. pedálem, tak se to udusí. Pokud přidám více, tak to moc slyšet není, ale když přidám jemně, tak jde slyšet, že to jemně střílí do výfuku. Má to zvuk, jako když se nastartuje přechlastaná š 120 nebo fáčko karbec. Je tam sice upravovaná jednotka, ale z výfuku to smrdí jak ze staré vymlácené škodárny. Takový ten sitě benzínový smrad. Výfuk je černý jak od kamen. Tohle klapkou asi nebude, nebo ano? Nevíte prosím někdo?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.5.11, 19:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Fakt nikdo neví, čím by to mohlo být? Tak to budu muset asi zajet do nějakého servisu, ach jo. To zase bude pálka.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.5.11, 20:03 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
A dala by se prosím nějak změřit nebo něco, jestli je tedy špatná ta klapka?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.5.11, 07:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Chtěl jsem se prosím zeptat. Kdybych si udělal nějakou redukci z toho vag kabelu na fáčko a podíval se na hodnoty, tak u těch hodnot má být teplota motoru třeba 0°C, nebo podle toho kolik je zrovna venku stupňů a potom se postupně při chodu zvyšovat. Když je špatné čidlo teploty chl. kapaliny na tom sacím potrubí, tak to píše třeba těch -49.5°C, jak tady psával Miloš?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.5.11, 09:15 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Zjistil jsem, že když je motor studený, tak bez přidání plynu chcípá. Po přídání plynu už to otáčky drží a nechcípe to, ale dost to střílí do výfuku. To je tedy moc bohatou směsí. Je možné, aby Lambda sonda nebo čidlo teploty kapaliny bylo špatné i nové? Lambdu tam mám asi rok i čidlo teploty, ale s fáčkem jsem teď moc nejezdil. Čím by to mohlo prosím ještě být. Co má u favorita BMM vliv na přechlastávání? Odpojená ŘJ lpg na to asi vliv nemá, že? Snímá i teplotu kapaliny a u skoro všech čidel je napojený drát. Mám to odpojené, protože mám odpojenou nádrž LPG, tak aby to zbytečně nepřepínalo na plyn.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.5.11, 19:17 |
|
|
buldozerxxx
Příspěvky: 300 Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
hele budto ti totalne harasi ta klapka a nebo mne napada este civka neco podobnyho to delalo znamemu na 1.3bmm 40kw ....drzel nizky otacky a jel jenom ve vysokejch a takovej pridusenej....a tam byl problem tusim prave v te civce ale ja jsem s nim uz dlouho nemluvil....musis zkouset a zkouset
|
14.5.11, 20:49 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Myslíš to VN trafo, co je místo indukční cívky? Nějak musím dodělat redukci a dát to na vag com, jestli není špatné zase to teplotní čidlo, i když jsem s ním najezdil dohromady asi 3 měsíce. Většinou teď jezdím feldou. Ono se to prostě přechlastává, takže možná že to má něco společného i s tím zapalováním a dává to slabou jiskru. Kabely svíček, víčko rozdělovače a palec zkontrolováno.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
14.5.11, 21:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Včera jsem zkusil dát Lambda sondu z feliny BMM, která je stopro funkční. Čidlo na teplotu chl. kapaliny jsem koupil nové, nevím jestli originál, stálo 390,- kč. Nastartoval jsem a dělá to pořád. Z výfuku je stále cítit benzín, je to přechlastané a střílí to do výfuku, když jemně přidám plyn. Už fakt nevím. Ž e by opravdu ta klapka nebo něco s tím potenciometrem? Nevíte prosím někdo? Už fakt nevím co by to mohlo být.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.5.11, 11:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
neukapáva si vstrekovač...
zapni zapaľovanie, neštartuj a sleduj či na klapku napadajú kvapky benzínu?
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.5.11, 18:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Zítra zkusím kouknout. A dá se to kdyžtak vyměnit podomácku? Prodává se to vůbec samostatně? Nová jednotka stojí kolem 15 papírů, tolik nemám.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.5.11, 20:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Chcípání fáčka BMM na volnoběh
Tak když zapnu jen zapalování, motor v klidu, tak je klapka suchá, nic nekape. Až po nastartování je vidět z toho horního kloboučku(asi vstřikovač, ne?) takovou jemnou jakoby mlhu. Dnes u garážsouseda byl nějaký chlápek motorář a tem mi říkal, že Lambda sondy odchází minimálně. Prý to mám pořádně protáhnout na vyšší otáčky, někde se projet a ždímat to, že to možná pomůže. Asi půl roku jsem měl fáčko v garáži, jezdil jsem s ním jen před garáž a pár metrů na rampu. prý se dá i seštelovat bohatost směsi a volnoběžné otáčky, ale to bych nechal udělat raději servis. Ani jsem nevěděl že to jde.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.5.11, 20:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|