Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 05:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 altenator 
Autor Zpráva

Příspěvky: 300
Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
Příspěvek altenator
lidi znamemu se na felde podelal alternator na felde 1.3mpi takze jsem tam dali jinej starsi v perfektnim stavu ale je z facka z karbecu.Prehodily jsme remenici a zapojili a bezi,pouze tam neni ta bila krabicka (pocitam nejakej odrusovac nebo neco :-).Chci se zeptat zda mu to bude stihat dobijet protze ten altik je 55A a origo tam mnel 70A a tenhle altik se mi zda jako hvizda:-) nevim jestli je to normani ale altik je da se rict novej..diky za informace


15.5.11, 10:02
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: altenator
Jestli je to auto s normalni vybavou tak 55A staci, mnohdy je ta 55A v lepsim stavu nez 70A.
Jake je napeti v siti auta?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.5.11, 12:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: altenator
Dobíjet bude dle mého bez problému jestli tam nejsou nějaké větší nároky na odběr. Ale s tím hvízdáním to neporadím. Snad jen řemen že je třeba špatně usazený apod. Já co se týká tohoto tak si dával do kupy jen ten svůj alternátor takže s těmi zvukovými projevy ti spíš poradí někdo kdo má v tomhle ohledu víc zkušeností. Ale jak říkám ohledně dobíjení by měl stačit. A to odrušení... to mě určitě někdo opraví, ale říkám si že by tam asi bylo vhodnější kvůli snímačům apod. což na karburátorvém Favoritu nebylo potřeba (snad jen kvůli rádiu, ale já ho tam nemám a hraje bez jakéhokoliv rušení). Ale tohle opravdu není moje parketa takže si spíš počkej třeba na Šemíka, Nepéra a další kluky co si s elektrikou tykají.

Edit: Aha... tomu říkám rychlost. :)

_________________
Favo 135 (G)LX '93


15.5.11, 12:19
Profil

Příspěvky: 300
Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
Příspěvek Re: altenator
ta felda je uplne hola ..ma to navic akorat central a otackomer....jinak to dobijeni je tusim pri zaplejch svetlech 13,5+-...prijde mi to malo..ale to naskocilo na i na vagu ....jinak ale auto toci jak splasenytakze to dobiji je asi dostatecne spis mne zajima to hvizdani....proste to predtim takhle nehvizdalo..mozna je to tim ze ten altik je jak novej a jsou nezabehla loziska...snad nekdo este poradi :D


15.5.11, 12:46
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: altenator
Nezabehla loziska jsou nesmysl, spis vybehana.
13.5V je kurevsky malo, to se musi zvysit.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.5.11, 12:48
Profil

Příspěvky: 300
Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
Příspěvek Re: altenator
hele vybehana ne..jak jsem psal je da se rict novej....jinak mamci forman taky dobiji podobne....a nemnela nikdy problem....ja jsem nekde cetl ze musi dobijet kolem 14V..ale cim to teda muze bejt ze by regulator.....tan altik by mnel bejt 90procent stav


15.5.11, 12:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: altenator
Důležitá je kvalitní kostra. Jak jsem pilníkem odrbal všechny styčný místa alternátoru - držáku a motoru tak se mi napětí hezky zvedlo. :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


15.5.11, 13:17
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: altenator
Já jsem na naší feldě 1,3MPi taky nedostal z altíku více jak 13,8V naprázdno, při zatížení je tam dokonce jen 13,4V. Altík jsem trošku dal dokupy, kostry i silové spoje v autě vyčištěné, v altíku dotaženy ty tři matky M5, nový regulátor, ale přes 13,8V to nejde ani za nic. Altík je taky 55A.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.5.11, 18:21
Profil

Příspěvky: 300
Bydliště: Dubi 2 Teplice 417 02
Příspěvek Re: altenator
tak na svem aute 1.3mpi mam bez zateze lehce pres 14V a pri zatezi 13,6plus minus..takze trosku lepsi :D nevim kolik to ma presne mit ale mamce i tomu znamemu to dobiji mene jako mne a auto bez problemu funguje a stratuje jak splaseny...tak fakt nevim..


15.5.11, 19:02
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: altenator
Je to málo, akumulátor zbytečně odejde dřív. V síti by mělo být 14V - 14.5V ať se děje co se děje.
Ano, s 13.xV to taky funguje, aku se nějak nabije - ale ne plně, zvlášť při kratších trasách a zkracuje se životnost.

S Magnetonem je problém toho docílit, často pomůže tuningová dioda.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


15.5.11, 22:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek Re: altenator
Já tento týden taky měřil altík a na prázdno dává 13,8V když zapnu světla jen 13,5... taky mi to přijde málo.. kor když jezdím krátké trasy...

_________________
Felicie 1,3 BMM Combi


16.5.11, 15:22
Profil ICQ
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek Re: altenator
No nevím, co se té životnosti týče, tak přebíjení asi taky není to pravé. A když mi v ouže vydržela baterka nějakých 11 let, to mi někdo snad chce tvrdit, že obyčejný originál altík s originál reléovým regulátorem nabíjí 14-14,5V? :roll:


16.5.11, 15:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: altenator
U mechanického regulátoru 14.5V není sebemenší problém, záleží na seřízení.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.5.11, 18:04
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: altenator
V knížce je napsané, že soustava začíná dobíjet nad 12,5V. Pro provoz je nutné mít napětí hrubo nad 13V, na krátké trasy nejlépe okolo 14V. Max. je všude psané 14,2V. Pokud bude dobíjet 14,5V, tak to podle mě už trošičku přebíjí. Navíc když akumulátor má začít už při 14,4V plynovat. V autě snad nejezdíme s otevřenými víčky, ne?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.5.11, 18:59
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: altenator
V knížkách se ale taky píše, že Země je placatá a pár lidí kvůli tomu i zabili :)

Tvrdím, že kdo si drží 14.5V nemá nikdy problém, ať přijdou 30 stupňové mrazy.
(14.5V bylo dokonce jmenovité napětí alternátoru pro žiguly před XX lety, kdy se denně nesvítilo - holt Sibiř prověřovala :) )

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.5.11, 19:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 49 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz