Autor |
Zpráva |
davemo
Příspěvky: 295 Bydliště: Ostrava-Zábřeh
|
centrál klíč....
Ahoj určitě se to tu asi probíralo prošel jsem staré témata a to na co se chci zeptat jsem nenašel.Zajímalo mě kde mám ve feldě tu Řj centrálu brano a našel jsem ji pod přístrojovkou a teď chci koupit dalkač a jak to mám zapojit odebrat brano a zapojít místo něho řídici jednotku dalkače nebo se to nějak propojuje dík za odpovědi jo je tám něco takového s tímto Iso konektorem ale to asi bude všechno stejné http://www.levnealarmy.cz/eshop/central ... rj-cz.html
_________________ Škoda felicie 1.9D combi 47KW rv.96 Prodáno Seat toledo 1.9TDI sedan 66KW rv.2004/12 (2005)
|
22.5.11, 10:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: centrál klíč....
jestli máš tohle tak originál Brano zahodíš a místo ní dáš tuhle novou jednotku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
22.5.11, 10:20 |
|
|
davemo
Příspěvky: 295 Bydliště: Ostrava-Zábřeh
|
Re: centrál klíč....
Jo je tam org brano.Dík
_________________ Škoda felicie 1.9D combi 47KW rv.96 Prodáno Seat toledo 1.9TDI sedan 66KW rv.2004/12 (2005)
|
22.5.11, 10:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: centrál klíč....
Probíralo se to hned vedle v tématu. Je tam napsané, že to je jen DO ke stávajícímu centrálu. Zapojí se jen napájení, červený +12V, černý kostra a ten hnědý a bílý se spojí s jednotkou Brano, s hnědým a bílým drátem. Mělo by to už fungovat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.5.11, 10:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: centrál klíč....
Aha, tak to lze použít i jen pro motorky zvlášť. Stejně se mi to zdá nějaké moc levné. Ale to je jen jednotka pro serva, ne? To není DO k centrálu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.5.11, 10:26 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: centrál klíč....
Sadra17 píše: jestli máš tohle tak originál Brano zahodíš a místo ní dáš tuhle novou jednotku sadra keď sa tomu nerozumieš tak neraď... za prvé... ak by to urobil má problém so zapojením, čo by možno aj šlo podľa priloženej schémy, ale druhý problém je dĺžka povelu pre otvorenie/zatvorenie, každý uni centtrál je stavaný na uni motorčeky ktorým stačí na preklopenie do druhej polohy cca 0,2sek pulz, motorčeky brano potrebujú odhadom 0,6sek, čiže ak na uni RJ zapojíš Brano motorčeky musíš ju prekonfigurovať na ( mód ) pneumatické servá čo nie každá uni RJ podporuje... najjednoduchšie je s novej RJ vytiahnuť ( mínusové ) impulzy pre povely na pôvodnú RJ Brano ( dva drôty. dva spoje + plus naájanie novej RJ a hotorvo ) v odkaze je iba RJ, musíš hľadať RJ s DO
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.5.11, 18:13 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: centrál klíč....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.5.11, 18:22 |
|
|
davemo
Příspěvky: 295 Bydliště: Ostrava-Zábřeh
|
Re: centrál klíč....
_________________ Škoda felicie 1.9D combi 47KW rv.96 Prodáno Seat toledo 1.9TDI sedan 66KW rv.2004/12 (2005)
|
22.5.11, 19:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: centrál klíč....
Pokud funguje ta jednotka Brano i se servy, nechal bych ji tam a přidal jen DO s alarmem. Já to taky tak dělal. Potom se to napojí podle schématu. Kdyby jste potřeboval, poradím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.5.11, 20:50 |
|
|
Sagitt62
Příspěvky: 5
|
Re: centrál klíč....
pro:" michalkatka": No,to jsi mě nepotěšil,strýcu! Mám totiž obdobnej problém: "Umřel" mi ve feldě (97) centrál,tedy jeho ŘJ. (díl č. 6U0 962 258B) Vzhledem k tomu,že "Šmoulina" dožívá /...korroduje,vy tupci! /,ale serva jsou ready nechci nějak investovat. V dílně jsem vyškrabal kompl. sadu CL-302SL.Tak jsem si říkal,že když fungovala se skoro stejnýma servama ve švárově fáčku(93?),mohla by i ve feldě. A ještě budu machr,protože zbyl i jeden dálkovej ovladač. Že jen přecvakám konektory(svorkovnice) a že když se barvy vodičů-teda až na jeden/žlutá místo zelená/-shodují bude po problému. A ty na mě pouštíš takovou hrůzu:časy sepnutí,proudy a kdoví co ještě!! To je fakt takovej trubl? Vím,v nejhorším vyhoří pojistka-ale přece jen bych nerad investoval čas Dík za echo. S62 ( Sagitt62@seznam.cz) P.S.: Autoelektronika je hnusná mrcha!!!
|
8.10.11, 00:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: centrál klíč....
originál centrál pre Feldu s fabriky je Brano, je to to isté ako sa dávalo na Favo. takže ak máš motory ( servá ) tie hranaté tak potrebuješ Brano RJ, prípadne UNI RJ na ktorej vieš navoliť režim pre pneumatické servá...
add too CL-302SL: Výstupný signál pre servá impulzy 12 V, max. 14 A, dĺžka 0,3 sek obávam sa že to bude málo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.10.11, 06:27 |
|
|
Sagitt62
Příspěvky: 5
|
Re: centrál klíč....
No,na serva jsem se nedíval-při testu závady(tot.nefunkční CZ) jsem použil ŘJ stejného typu z jiného auta. Centrál na všech dveřích šlapal. Z toho usuzuji,že chyba je v mojí ŘJ. Takže shrnuto: Mám-li origo serva(hranatá) je malá pravděpodobnost,že budou fungovat s ŘJ se soupravy CL 302 SL? Čili by to znamenalo vyměnit i serva? S62
|
8.10.11, 09:13 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Já bych to nezatracoval. Pokud jsou obě ovládací serva Brano, tak by to mohlo fungovat i s Jablotronem. Já to tak mám.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.10.11, 09:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: centrál klíč....
mne to nefungovalo, origo hranaté servo potrebuje k preklopeniu do druhej polohy dlhší čas, je tam ten bezodporový mechanizmus ktorý potrebuje odhadom 0,5sek impulz k tomu aby prešiel do druhej polohy... Jablotron používa servá rovnakej konštrikcie ako UNI, tie sú odporové, čiže kľúčom pretláčaš aj motorček servomotora, tým tých 0,3sek stačí... Goralik: máš Brano tie hranaté servomotory na RJ Jablotron ja som to mal na RJ UNI, a cca jedno s troch zamknutí ostalo servo nedotiahnuté v medzipolohe a potom trebalo kľúčom zamknúť/odomknúť, po výmene za RJ Brano OK...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.10.11, 12:12 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: centrál klíč....
u jablotronu de nastavit prodloužený impuls na cca 4 vteřiny jinak už sem to jednou dělal tak že sem to zapojení řešil pomocí spínacích relátek kterým sem paralelně na cívku relé přidal kondenzátor ted nevim ale myslim že to bylo 200mikrofaradů
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
8.10.11, 12:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|