Foukání z víka ventilů u Fava
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
Hm, asi to bude njelepší. Ono to sice mělo příznaky jakoby moc bohaté směsi i hned po koupi, motor jel na volnoběh samozřejmě slušně netrhaně, ale bylo slyšet z výfuku občasné jemné plivnutí. Nebylo to ale moc slyšet. Po přidání plynu to ale zmizelo a motor běžel normál. Za tu dobu jsem měnil už dvakrát čidlo teploty kapaliny, jednou asi před rokem Lambda sondu. Teď je ta směs ale bohatá už moc a kdybych s tím měl jezdit do práce, tak se benzínu a plynu nedoplatím, jakou by to mělo spotřebu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.5.11, 12:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
Občasné plivnutí obvykle znamená že se směs nespálila ve válci.
|
25.5.11, 13:32 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
A co může být příčina? Svíčky jsem už měnil hodněkrát. Teď tam mám svíčky asi 5000km, kaberly ke svíčkám asi rok. Svíčky jsou všechny na konci závitu černé a elektroda je hnědá, s jemným zeleným nádechem. To je co?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.5.11, 20:33 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
V těch barvičkách se nevyznám, já mám svíčky dycky nehorázně zasrané černým svinstvem. Když to nepálí, tak to může být slabší jiskra, malý předstih, nevhodně seřízená směs, netěsnící ventil, falešný vzduch...
|
25.5.11, 22:14 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
svíčka má bejt vypálená do cihlova, když je bílá je chudá směs a když je černá tak je to bohatý... jakej je závit to je fuk
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
26.5.11, 00:09 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
26.5.11, 00:44 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
kdyz jezdis na LPG, tak ta lambda muze za ten rok klidne odejit...
prska to do vejfuku na LPG?...vytocis motor do vysokejch otacek a pri klesani to prska? tak to neres...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
26.5.11, 11:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
Lpg mám nyní odpojené(nádrž), z důvodu že jsem vyvařoval zadek. Už jsem to chtěl nechat zpátky připojit, ale když je to takhle rozštelované, tak mě pošlou do dupy.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.5.11, 20:17 |
|
|
zeletik7
Příspěvky: 10
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
Zdravím, dělá mi to samé, velký tlak na výdechu motoru, tlak ve válcích všude stejně - 11,5. . . motor mám převrtaný na 1450 ccm a nevím čím to může být. Tím velkým tlakem mi jde trocha oleje i do výdechu a hlavně je tam takovej tlak, že to tlačí ven přes měrku oleje. Motor žere i vodu a docela dost (za 1000 km nějakej 1,5l) Co s tím?
|
6.6.11, 15:57 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
Jestli ti to žere vodu, tak to bude prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou. To si pak může i nadměrně foukat do karteru.
|
6.6.11, 16:02 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
jestli ti to žere vodu tak je to jasný, hlavu dolů a kontrola - těsnění, hlava, přesahy vložek + rovnou se můžeš podívat v jakým stavu jsou kroužky a vložky atd...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.6.11, 16:03 |
|
|
zeletik7
Příspěvky: 10
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
To by mělo bejt nový, má to najeto 1000 km po úpravě. . . na tu vodu jsme přišli jako na vedlejší problém, mě spíš vadí ten oplej na motoru. . . kolik je normální tlak ve válcích u sériového favorita ? mi přijde divný, že to vytlačuje přes měrku, normálně mi to při volnoběhu bublá. . . zase ne moc, ale sem tam to vyprskne
|
6.6.11, 16:11 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
Jestli ti žraní vody přijde jako vedlejší problém tak potěš koště. Jestli se to posralo 1000km po úpravě tak jim to hoď na hlav bo tam něco porobili blbě. Nebo jsi to prostě uhnal. Hlavu dule jinak se nikam nehneš.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
6.6.11, 16:21 |
|
|
zeletik7
Příspěvky: 10
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
neříkám, že je to vedlejší problém, ale že jsme na to přišli jako vedlejší problém při hledání řešení toho původního a to byl velký tlak v motoru. . .
|
6.6.11, 17:06 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Foukání z víka ventilů u Fava
A je ten motor v záběhu? Měl by se nějakých pár tisíc kilometrů šetřit a točit jen do asi 3000ot./min. Až poté se tomu můžedávat ceres. Nebo to ta firma, která to upravovala zprznila a udělali úpravy, které nejsou reálné do provozu. Tzv. tuneři
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.6.11, 19:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 47 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|