Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
Tak proč na něho v tom odkazu ondras nadává? Jednou jsem měl na fáčku od nich svody a hrůza. Díry úplně mimo a měly i jiný úhel ohybu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
4.6.11, 19:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
Když nic jako Karsit,Bosal,Tyll,Walker a jiný podobnosti tak originál je jen jeden.Je na něm slepice a číslo dílu,nic víc,pokud se jedná o zadní díl je poctivě těžkej a svary má natřený zinkovou šedou.Jedině u autorizovanýho Škoda...Ale 3 roky už tam nejsem,tak že kdo ví jestli to ještě mají tak poctivé a berou od fabriky
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
5.6.11, 19:51 |
|
|
jansjans
Příspěvky: 590 Bydliště: Praha
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
_________________ Volvo 940 B230FB aut. '91 dříve: Škoda Favorit 136L '90, LPG
Naposledy upravil jansjans dne 5.6.11, 20:42, celkově upraveno 1
|
5.6.11, 20:04 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
patrik-hp píše: Když nic jako Karsit,Bosal,Tyll,Walker a jiný podobnosti tak originál je jen jeden.Je na něm slepice a číslo dílu,nic víc,pokud se jedná o zadní díl je poctivě těžkej a svary má natřený zinkovou šedou.Jedině u autorizovanýho Škoda...Ale 3 roky už tam nejsem,tak že kdo ví jestli to ještě mají tak poctivé a berou od fabriky Leistritz
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.6.11, 20:38 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
ferroz jsem jednou montoval a od ty doby v baraku zaplatpanbu nemel...
spoj trubka do trubky vubec nesel, musel jsem pilovat a brousit jako ten debil, vzadu ta trubka vubec nesedi do narazniku, takze bud je videt rovne tlumic a krive trubka, nebo rovne trubka a krive tlumic...
na feldu, favo davam Tyll a bez problemu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
5.6.11, 22:09 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
Já právě jednou u nás v Elmotu koupil svody, tedy první díl na fáčko BMM zn. Feroz a hnus. Ty díry na štefty byly o několik mm jinde, takže jsem musel taky pilovat. Ten ohyb měl jiný úhel, takže konec s tou přírubou směřoval více k podlaze. Potom mi to tam kolem toho uhlíkového kroužku pořád fučelo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.6.11, 22:52 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
no já neříkám že bezproblému pasuje ale že střed je absorbční
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.6.11, 04:21 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
mě tyll pěkně namíchul, když mi rupnul více než 7 let starý zadní bosal (nevím jak dlouho byl na autě, než jsem ho před 7 lety koupil), tak jsem koupil tyll a mají jinak udělanou výstupní trubku, takže mi na tom teď nesedí nerezová koncovka udělaná na bosal:( jinak střední díl bosal jsem kupoval a po sedmi letech a cca 70 tisicich mu nic neni, netuším jak se ty výfuky bosal dělají teď, ale byly dobré (platí pro favorit)
|
6.6.11, 09:46 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
toho poláka mám na deltě...origo Walker strál 6500 a tento Polmostrow 1750 je tam od října a vypadá dobře...pohliníkovaný byl hezky. Úchyty a příruba pasovala pěkně Nedrnčí nehlučí...No kdyby vydržel 2 - 3 roky tak oproti Walkeru pořád paráda... za ty prachy bych si kůpil 4
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
6.6.11, 15:01 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
Zjišťoval jsem co se ještě dá u nás sehnat: Marix (Polsko) 475Kč za tlumič (střed nebo konec) Karsit/Sonna(?) 675Kč za tlumič (střed nebo konec) Tyll 770 Kč za tlumič (střed nebo konec) Pak ještě nějaké šmejdy, ale jejich název jsem si nezapamatoval, stačilo vidět úchyty... Takže zkusím Tyll a uvidíme...
|
10.6.11, 11:56 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
Jak jsem psal, tak i ten polák Polmostrow má jiné úchyty, ale celkově vydrží celkem dost.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
10.6.11, 12:00 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
Takže nejnovější zkušenosti se středním a koncovým dílem Tyll pro Felicii 1.3 (cena nakonec pod 700/ks): Montáž v pohodě, pěkně všechno sedlo, koncovka trčí cca 3cm ven. Průchodnost je asi OK, za koncovkou to pěkně pulzuje, zvuk normální. Spoj mezi koncovým a středním má zbytečně velkou vůli, mohlo by to být o chlup těsnější, je potřeba to fest stáhnout. Úchyty na segrovky jsou asi o chlup menší než by měly být, moc mi tam nedrží. Dejte si bacha na stav, při přepravě můj koncový tlumič asi nějak spadl, takže jsou vidět oděrky.
Co se týče starého výfuku, byl to Tyll a až na totálně vysypaný a ucpaný koncový tlumič a povrchovou rez bylo všechno v pohodě. Byl tam cca 7 let v každodenním provozu. Pitvu starého koncového tlumiče mám v plánu.
|
12.6.11, 22:04 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
...ze resite takovyhle veci na vejfuku za 700...kamos daval za vejfuk 9 tisic a to uz se resilo neco podobnyho... jinak fatale: kazdej vejfuk se musi fest utahnout a pamatuj, ze urcite lepsi volnejsi spoj, kterej dotahnes, nez tesnej, kterej ani nenasadis...uchyty na segrovky jsou cajkovy, jen ty tvoje stary musis pred montazi zpet smacknout
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.6.11, 22:20 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18276
|
Re: Výrobci výfuků, zlušenosti, konstrukce, přesnost...
Mi nejde o prachy, ale o kvalitu - hlavně abych se s tím nenadrbal a fungovalo to. A to Tyll splnil.
Ségrovky jsem dával nové, gumy taky. A stažené to mám fest, ale i tak tam fouká.
|
12.6.11, 22:27 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
To se časem zanese sazemi.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
13.6.11, 11:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|