Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Myslím, že odběr byl zanedbatelný... žádná elektronika, bylo to snad jen předimenzované relé.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.6.11, 20:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Odpojovac baterie
A to ti relé vydrželo tak velké proudy, jo? Vždyť při startu je na těch kabelech proud hrubo přes 100A.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
5.6.11, 21:55 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Nebylo to obyč relé, určitě na to bylo stavěné. Přikládám obrázek. Bylo to jednoduché a ovládáno z kabiny. Bohužel na tom byl nápis made in poland, tak letěl z auta pryč.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.6.11, 07:32 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Odpojovac baterie
tobě vadí všechno polské, co ?
|
6.6.11, 07:33 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Taky jsem chtěl vyzkoušet, jestli mi nekrade ampéry... ale nekrade. Vracet se mi ho už nechtělo, neb jsem ho stejně nepoužíval. A ano, polské výrobky mi vadí, tudíž je nekupuju a nepoužívám. Nebudu ty šmelináře podporovat.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
6.6.11, 07:47 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Odpojovac baterie
deekay, henten odpojovač čo máš daj tesne vedľa baterky, ale tak aby jeho páčka smerovala do interiéru, nepamätám si presne, ale niekde tom to tak videl, vedľa poistkovky Favo, bol ten odpojovač, ovládaný s interiéru...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.6.11, 08:29 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Odpojovac baterie
varok píše: A to ti relé vydrželo tak velké proudy, jo? Vždyť při startu je na těch kabelech proud hrubo přes 100A. také relé to musí kľudne,predsa sa to nespína pri špičkovom prúde pri štartovaní,ne?údaj na každom relé o prúde značí aký max prúd môže spínať/rozpínať,nie aký prúd môže tiecť pri zopnutých kontaktoch
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
6.6.11, 08:39 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Odpojovac baterie
|
9.6.11, 05:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Odpojovac baterie
Lamač: vím jak to myslíš. Podle mě ale, když je relé stavěné na spínání např. 30A, tak když by přes jeho kontakty, i když jsou sepnuté už předtím šel proud např. 150A, což při startování v zimě není problém, tak to podle mě relátko nevydrží. Měl jsi někdy takové auto relé nebo jiné silové rozebrané?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.6.11, 10:08 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Odpojovac baterie
Mám pro kutily nápad. Co takhle použít stykač ze starého startéru? Jádro by se vytáhlo a používal by se jen ten elektromagnet se stykačem. Na ten proud je to stavěné, akorát nevím, kolik A bere ten elektromagnet.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.6.11, 10:11 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Re: Odpojovac baterie
Z toho startéru to není dobrý nápad, proud elektromagnetem odhaduji okolo deseti A (možná i více). Ostatně ani jiná relé k tomu určená budou asi mít vzhledem k mohutnosti hlavních spínacích kontaktů odběr cívky relé dosti vysoký.
|
9.6.11, 10:24 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: Odpojovac baterie
tu civku ze starteru se pouzivalo na elektronicke otvirani predni kapoty na 120tkach
|
9.6.11, 10:27 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Odpojovac baterie
To vím, že to je levněší otevírání na přední a zadní dekl na š 120 a na 5. vrata u fáček. Na 105ce po strejdo vi to tam bylo taky. Ale že ta cívka bere 10A, to jsem nevěděl. Tak to asi dobrý nápad není. U toho otvírání to nevadí, je to jen krátkodobě, ale u trvalého připojení by to byly zbytečné ztráty.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.6.11, 10:43 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Odpojovac baterie
varok píše: Lamač: vím jak to myslíš. Podle mě ale, když je relé stavěné na spínání např. 30A, tak když by přes jeho kontakty, i když jsou sepnuté už předtím šel proud např. 150A, což při startování v zimě není problém, tak to podle mě relátko nevydrží. Měl jsi někdy takové auto relé nebo jiné silové rozebrané? záleží od vyhotovenia a prierezu kontaktov a celkového vyhotovenia relátka...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
28.6.11, 18:47 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Odpojovac baterie
michalkatka píše: deekay, henten odpojovač čo máš daj tesne vedľa baterky, ale tak aby jeho páčka smerovala do interiéru, nepamätám si presne, ale niekde tom to tak videl, vedľa poistkovky Favo, bol ten odpojovač, ovládaný s interiéru... Videl si to na bielom formane
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
29.6.11, 09:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|