|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
intercooled
víte někdo co to znamená, mám před barákem ford fokus, že mu z interkuléru teče olej, díky miloš
|
17.5.07, 18:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: intercooled
slovacek.milos píše: víte někdo co to znamená, mám před barákem ford fokus, že mu z interkuléru teče olej, díky miloš
pokial viem tak medzichladic turba alebo tak nieco
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
17.5.07, 19:01 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Mezichladič stlačenýho vzduchu od turba do sání, jestli mu z něho teče olej, tak je asi ruplej, nebo turbo háže tolik oleje, že už to z něho vytýká ven.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
17.5.07, 19:04 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Mezichladič stlačenýho vzduchu od turba do sání, jestli mu z něho teče olej, tak je asi ruplej, nebo turbo háže tolik oleje, že už to z něho vytýká ven.
draku prosím, mrknu do toho chladiče a pokud tam bude hodně oleje tak je to turbo v háji jak říkáš a jedná se po poškozené netěsné turbo, střelíš mi prosím cenu za repas turba ford fokus TD 66 kW? díky miloš
|
17.5.07, 19:08 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Zkus si turbo na funkci, nakopni to, zmačkni gumovou hadicu od turba k intercooleru, a dej tomu forsáž, turbo musí hadicu narovnat a přetlačit tě, nebo o to mít aspoň znatelnou snahu, to samý udělěj za coolerem, neměl by tam být znatelnej rozdíl, jinak je únik tlaku v chladiču, pak zkus ještě sundat hadicu z torba, polož ruku na výtlak a zas to osol, nesmí ti to tu ruku moc zasrat olejem, trocha je běžná, ale nesmí to prostě zablít moc, to udělěj na teplým motoru a na studeným zkus radiální vůli vrtulky, zase nesmí chodit moc.
Jinak bych potřeboval eště rok výroby, kilowattově mi k tomu sedí jen 1.8 Turbo DI 1999<, Focus II 1.6 TDCi 2005< , v katalogu ale nic nemám, musel bych se na to poptat, řádově ale od 8.000,- do 20.000,- Repas ale nedoporučuju, jenom samý špatný zkušenosti.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
17.5.07, 19:28 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Zkus si turbo na funkci, nakopni to, zmačkni gumovou hadicu od turba k intercooleru, a dej tomu forsáž, turbo musí hadicu narovnat a přetlačit tě, nebo o to mít aspoň znatelnou snahu, to samý udělěj za coolerem, neměl by tam být znatelnej rozdíl, jinak je únik tlaku v chladiču, pak zkus ještě sundat hadicu z torba, polož ruku na výtlak a zas to osol, nesmí ti to tu ruku moc zasrat olejem, trocha je běžná, ale nesmí to prostě zablít moc, to udělěj na teplým motoru a na studeným zkus radiální vůli vrtulky, zase nesmí chodit moc. Jinak bych potřeboval eště rok výroby, kilowattově mi k tomu sedí jen 1.8 Turbo DI 1999<, Focus II 1.6 TDCi 2005< , v katalogu ale nic nemám, musel bych se na to poptat, řádově ale od 8.000,- do 20.000,- Repas ale nedoporučuju, jenom samý špatný zkušenosti.
draku díky trefils to, je prasklý ten interkulér, fouká to z toho chladiče, jsme to zkusili na tlamu a šlo to ven, ještě uděláme to turbo, i na ruku, ten chladič jsem našel na autokelly do 6000 a prosímtě střel cenu repasu turba, tady to dělají u moravské nové vsi se mi zdá něcp kolem 15000 díky miloš
|
18.5.07, 07:48 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Cenu už sem střílel výš, ale jestli byl prasklej ten chladič, tak turbo by nemuselo být, eštěs nenapsal ten rv a typ, ale na nejstarší mi ti sedělo 8 let dozadu a to by turbo mělo přežít, do repasu bych se moc nepouštěl, jenom samý nepříjemný zkušenosti, zkus ještě až budeš zkoušet, jestli to háže olej nejdřív se zapojeným odfukem z bloku a pak s odpojeným, jednou sem tak ze sebou vydrbal, zkoušel sem turbo, ruka od oleja, namontilo se nový za 45.000,- a olej to házelo vesele dál, protože z odfuku se pářilo jak ze sentinelu a šlo to přes turbo.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
18.5.07, 17:42 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Cenu už sem střílel výš, ale jestli byl prasklej ten chladič, tak turbo by nemuselo být, eštěs nenapsal ten rv a typ, ale na nejstarší mi ti sedělo 8 let dozadu a to by turbo mělo přežít, do repasu bych se moc nepouštěl, jenom samý nepříjemný zkušenosti, zkus ještě až budeš zkoušet, jestli to háže olej nejdřív se zapojeným odfukem z bloku a pak s odpojeným, jednou sem tak ze sebou vydrbal, zkoušel sem turbo, ruka od oleja, namontilo se nový za 45.000,- a olej to házelo vesele dál, protože z odfuku se pářilo jak ze sentinelu a šlo to přes turbo.
dobrá zkušenost stím odfukem, to turbo jsem pustil na bílý papírek ne do ruky at zákazník vidí co mu z toho leze za hnus, no na mě se to nabaluje samý šrot a ještě se musím stát jasnovědcem, neslyším nic jiného jen kolik bude stát oprava, miloš
|
18.5.07, 18:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|