Autor |
Zpráva |
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Sadra17 píše: já slyšel že koka kola v tej sem měl tejden padesátnít a vytáh sem ho jak novej
Jo hele na Colu bacha, je to pekna ziravina, kdyz tam nechas dlouho nerez, tak zmatni a za dyl tam budou pekny vyzrany fleky
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
1.2.07, 21:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Július Lepšík
Příspěvky: 37 Bydliště: Vansovej 534/7,Žiar nad Hronom
|
Nazdar škodováci.Vedel by niekto poradiť,či boli 5-stupňové prevodovky so stálym prevodom 3,9 aj na mokré polosi?
|
15.5.07, 19:18 |
|
|
MAJO
Příspěvky: 587 Bydliště: Piešťany-SK
|
Origo podľa mňa nie, musela by sa jedine prerobiť.
_________________ EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:( Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994 Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999
|
15.5.07, 19:29 |
|
|
Július Lepšík
Příspěvky: 37 Bydliště: Vansovej 534/7,Žiar nad Hronom
|
Prosím vás,vedel by niekto poradiť,či je možné zmeniť stály prevod v 5q zo 4,22 na 3,9 bez toho,aby som musel prerábať nápravy z mokrých na suché.Ak áno tak ako.Čo alebo ktoré kolesá robia stály prevod..?Ďakujem
|
16.5.07, 21:52 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Možné to je.
Stálý převod je daný věncem na diferenciálu (odšroubovatelný) a hlavní hřídelí s ozubeným kolem.
Budeš muset sehnat 5q převodovku z Rapida, 130, nebo 120LX a z ní vyndat tyto věci a přehodit do převodovky ze 125L.
Jednodušší (a levnější) ale bude jen v Rapiďácké převodovce vyměnit diferenciál s rozvodovkou za 120kový (nezapomenout nechat původní věnec).
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
17.5.07, 07:05 |
|
|
Július Lepšík
Příspěvky: 37 Bydliště: Vansovej 534/7,Žiar nad Hronom
|
A stály prevod ostane ten istý?A ten diferenciál s rozvodovkou zo 120ky musí byť z 5q?
|
17.5.07, 11:44 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pánové schválně jesi víte co se stane...když vhodíte do Pepsi Coly Menthosku ???
Nevíte co...??? Tak tipujte...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
17.5.07, 12:36 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
Martin 007 píše: Pánové schválně jesi víte co se stane...když vhodíte do Pepsi Coly Menthosku ???
Nevíte co...??? Tak tipujte...
vyvre ako sopka ;] inac, zacni pisat hantecom, komolit ho tymto stylom a budes pre mna necitatelny uplne, uz teraz po tebe polku textu lustim ;]
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
17.5.07, 13:50 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Július Lepšík píše: A stály prevod ostane ten istý?A ten diferenciál s rozvodovkou zo 120ky musí byť z 5q?
Dferák může být z jakékoliv škodovky, jen ozubené kolo na něm musí být z 5q převodovky s převodem 3,9
Prostě vezmi 5q z vlečky, vytáhni diferák, odšroubuj z něj věnec, našroubuj věnec na diferák z kyvky, hoˇd ho zpátky a jeď
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
17.5.07, 16:49 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
ventYl píše: Martin 007 píše: Pánové schválně jesi víte co se stane...když vhodíte do Pepsi Coly Menthosku ???
Nevíte co...??? Tak tipujte... vyvre ako sopka ;] inac, zacni pisat hantecom, komolit ho tymto stylom a budes pre mna necitatelny uplne, uz teraz po tebe polku textu lustim ;]
To bude těma 500 km které nás dělí...
Já tu Slovenštinu po Vás taky překládám, tak se hold nedá nic dělat... Pardon polepším se...ale ve Východních Čechách je toto nářečí no...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
17.5.07, 17:12 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Bukaj píše: Július Lepšík píše: A stály prevod ostane ten istý?A ten diferenciál s rozvodovkou zo 120ky musí byť z 5q? Dferák může být z jakékoliv škodovky, jen ozubené kolo na něm musí být z 5q převodovky s převodem 3,9 Prostě vezmi 5q z vlečky, vytáhni diferák, odšroubuj z něj věnec, našroubuj věnec na diferák z kyvky, hoˇd ho zpátky a jeď
Staly prevod dela kuzelovy prevod: sekundarni hridel + talirove kolo.
Pokud mas prevodovku na suche poloosy (S130,135,136), staci do ni namontovat diferencial z jakykoliv 120ky, dokonce i ze 4 kvaltu. Jenom se musi z diferaku odmontovat puvodni talirovy kolo a dat tam kolo z ty 130kovy prevodovky.
! POZOR ! po vymene diferaku se musi nastavit spravna vule v kuzelovem prevodu. Dela se to po smontovani prevodovky pomoci vkladani distancnich podlozek mezi vnejsi krouzky kuzelikovych lozisek a bocnich deklu diferaku.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
17.5.07, 20:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Viky píše: ! POZOR ! po vymene diferaku se musi nastavit spravna vule v kuzelovem prevodu. Dela se to po smontovani prevodovky pomoci vkladani distancnich podlozek mezi vnejsi krouzky kuzelikovych lozisek a bocnich deklu diferaku.
no to je možný ale jak se to měří ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.5.07, 19:00 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
a uz ste vymysleli jak nacpat prevod 4,44 do petikvaltu na kyvku???
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
19.5.07, 07:58 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
kachnis píše: a uz ste vymysleli jak nacpat prevod 4,44 do petikvaltu na kyvku???
bohužel tohle je asi nereálný páč na 5q potřebuješ delší hřídel než na 4q takže jedině individuální výroba a to bys platit nechtěl
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
19.5.07, 08:05 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No, vzhledem k tomu, že hřídel s převodem 4,44 se pro 5q nikdy nevyráběl, tak jedině si ho nechat udělat na zakázku (a připravit si bratru 50K...)
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
19.5.07, 08:05 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|