Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 25.11.24, 06:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 trable už půl roku turbo Octavia 1.9tdi 81kw 
Autor Zpráva

Příspěvky: 26
Příspěvek trable už půl roku turbo Octavia 1.9tdi 81kw
Dobrý den prosím o radu ohledně turba Škoda Octavia 1.9TDI 81kw mám s tím problémy už půl roku měl jsem to i v autoryzovaném servisu ale po třech měsících jsem to vzdal jen výmluvy a výmluvy.
Sehnal jsem si starší ale po namontování mi přišly na to že v tom autorizovaném servise mi jej špatně poskládali.Měl jsem doporučení na jednoho kluka co turba opravuje tak mi ho zpravil a to obě dvě.Už jsem myslel že to bude v pořádku ale po 3 měsících se mi turbo ucpalo vyčistil mi to ale 3 měsíce a problém je zpět čím to může být čidla jsou ok i váha vzduchu.
Mám dojem že něco ho po čase ucpe ale kolem něj je olej ale odkud se tam dostane.
Může to být i prasklá hadička nebo interkoler.
Prosím poradtě kdo máte nějakou zkušenost.
Uplně nové turbo se mi kupovat nechce co když odejde zaruka tam je ale co udělají vyčistí ho a řeknou mi že to je váha a budu cálovat za něco co to nebude tak se to dneska dělá,ale tu hlavní příčinu mi nezdělí měl jsem to i na počítači vše směřovalo na turbo po vyčištění šlapalo jak hodiny než se ucpalo není tam nějaké těsnění co může být prasklé to by si přece v servise všimly a opravili by to
předem dík


24.5.07, 14:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: trable už půl roku turbo Octavia 1.9tdi 81kw
marcus230 píše:
Dobrý den prosím o radu ohledně turba Škoda Octavia 1.9TDI 81kw mám s tím problémy už půl roku měl jsem to i v autoryzovaném servisu ale po třech měsících jsem to vzdal jen výmluvy a výmluvy.
Sehnal jsem si starší ale po namontování mi přišly na to že v tom autorizovaném servise mi jej špatně poskládali.Měl jsem doporučení na jednoho kluka co turba opravuje tak mi ho zpravil a to obě dvě.Už jsem myslel že to bude v pořádku ale po 3 měsících se mi turbo ucpalo vyčistil mi to ale 3 měsíce a problém je zpět čím to může být čidla jsou ok i váha vzduchu.
Mám dojem že něco ho po čase ucpe ale kolem něj je olej ale odkud se tam dostane.
Může to být i prasklá hadička nebo interkoler.
Prosím poradtě kdo máte nějakou zkušenost.
Uplně nové turbo se mi kupovat nechce co když odejde zaruka tam je ale co udělají vyčistí ho a řeknou mi že to je váha a budu cálovat za něco co to nebude tak se to dneska dělá,ale tu hlavní příčinu mi nezdělí měl jsem to i na počítači vše směřovalo na turbo po vyčištění šlapalo jak hodiny než se ucpalo není tam nějaké těsnění co může být prasklé to by si přece v servise všimly a opravili by to
předem dík


že by se turbo ucpalo a čím výfuké plyny neobsahují kamení, nasávaný vzduch je filtrován, pokud je turbo v záruce, tak ho nemají co opravovat, ale dát nové, máš nový stroj a ne repasovaný, když praskne intelkuler, to by tam musela bý díra jak víš kam, nějakou mm dírkou ti neujde podstatná část tlaku, stává se že se namotnuje turbo a nejede jak má a další jede jak pila, si pust hadici od turba na ruku ti ji musí odtláčet když tvůj problém zobecním, tak se ti nechce útrácet za kvalitní olej a nové turbo, to je balík peněz, a tak to řešíš jak to řešíš a výsledky máš jaké máš bez drahého kvalitního dílu je to pokus omyl miloš


24.5.07, 15:03
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jedno KKK turbo sem z prdele zrepasoval v garazi a jediny co se muze poskodit provozem je zadreni lozisek, opotrebovane tesnici krouzky a nebo nejaka nasata necistota poskodi dmychadlo. Nerozumim tomu ze pises ze se necim ucpe. Ucpe se sani nebo olejovy kanal? Z intercooleru se tam tezko neco dostane kdyz je napojeno na vystup stl. vzduchu z turba.
Ja nechal vyrobit z bronzu nove loziska, z litiny nove tesnici krouzky a turbo uz nekolik tisic km slape v Citroenu BX. Az se to zase casem podela, zrepasnu ho znovu. A cena oproti prodavane sade na repas byla smesna... Nak


25.5.07, 06:39
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Nakadah píše:
Jedno KKK turbo sem z prdele zrepasoval v garazi a jediny co se muze poskodit provozem je zadreni lozisek, opotrebovane tesnici krouzky a nebo nejaka nasata necistota poskodi dmychadlo. Nerozumim tomu ze pises ze se necim ucpe. Ucpe se sani nebo olejovy kanal? Z intercooleru se tam tezko neco dostane kdyz je napojeno na vystup stl. vzduchu z turba.
Ja nechal vyrobit z bronzu nove loziska, z litiny nove tesnici krouzky a turbo uz nekolik tisic km slape v Citroenu BX. Az se to zase casem podela, zrepasnu ho znovu. A cena oproti prodavane sade na repas byla smesna... Nak


pokud to takto zmastíš, je to cenová komedie oproti repasu, nebo novému turbu, a každý to neumí, ale poradit to někomu, nebo to udělat je velmi riskantní, když mu to časem nepojede máš ho zas na krku, bratrovi dali repas v pasatu na dálnici mezi jihlavou a brnem v levém pruhu mu to střelilo, vyvalil se z výfuku takový dým, že ten za ním dupl na brzdy a stazili se tam tři auta, no velké šou, odtahovka, dostal náhradní auto a dali mu tam nové turbo zdarma, katalizátor v háji a tak miloš


25.5.07, 07:16
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Repasovat to doma není jenom tak, po výměně futer se musí vrtulka vyvážit s přesností na stovku, jinak jdou ložiska po velice krátké době do věčných lovišť a může se stát, že ti turbo během velice krátké chvilky vysaje olej a nahází do výfuku, jak si toho nevšimneš, tak kousneš motor.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


25.5.07, 07:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Nikomu sem neradil aby si to doma bastlil v garazi. Jen sem popsal svou zkusenost. Prvni repase taky nevysla, loziska se zadrely po kratkem chodu motoru. Druha repas uz drzi, ale byla to totalni nouzovka pro kamarada ktery me smutne stal pred barakem. Apropo, z ceho se sklada repas sada? Dve loziska a dva tesnici krouzky?

Jinak sem se stale nedozvedel jak to Marcus myslel s pricpanim turba :D Nak


25.5.07, 16:12
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Nakadah píše:
Nikomu sem neradil aby si to doma bastlil v garazi. Jen sem popsal svou zkusenost. Prvni repase taky nevysla, loziska se zadrely po kratkem chodu motoru. Druha repas uz drzi, ale byla to totalni nouzovka pro kamarada ktery me smutne stal pred barakem. Apropo, z ceho se sklada repas sada? Dve loziska a dva tesnici krouzky?

Jinak sem se stale nedozvedel jak to Marcus myslel s pricpanim turba :D Nak


já jsem to taky tak psal že je to těžko radit druhému, taky bych pro sebe nebo auto na kšeft volil co nejlevnější cestu, až ti to klekne mi napiš kolik to ujelo, jen pro zajímavost miloš


25.5.07, 16:28
Profil

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Tak co sem se ho dnes ptal, tak BXo stale jezdi v poradku a najel s tim neco pres 7000km. Uvidime jak to pujde dal...Nak


27.5.07, 14:30
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Nakadah píše:
Tak co sem se ho dnes ptal, tak BXo stale jezdi v poradku a najel s tim neco pres 7000km. Uvidime jak to pujde dal...Nak


já jsem ptal jednoho z autorizovaného sevrvisu, ten repas nemontuje, pokud si někdo přinese druhé tak ani omylem, jedině orginál a to už měl taky problém, tak origo pouze od jednoho dodavatele, ale nechce být jmenován má to jako přivýdělek k důchodu a ceny má super, třeba servo na pasata l.9TD které stojí nové 16000 jsem koupil za 4200 kč miloš


27.5.07, 16:12
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz