Autor |
Zpráva |
Andy White
Příspěvky: 140 Bydliště: Nové Dvory, Polná
|
Problém s mazáním Š 120L
Zdravím všechny. Mám problém s mojím autííí. Nedávno když jsem jel s autem tak 60 Km/h na volno z kopce, vlivem dopravního provozu jsem musel prdce brzdit... A v tu chvíli se mi rozsvítila kontrolka mazání.(oleje byl dostatek) jelikož jsem nemohl zastavit, ujel jsem zhruba ještě asi kilometr. poté jsem se raději nechal odáthnou domů. vypustil jsem olej, sundal vanu a čerpadlo. Vše se zdálo být v pořádku. Po namontování vany a nalití nového oleje a výměny filtru problém přetrvává že auto nemaže. proto prosím o radu. Děkuji...
|
10.10.11, 18:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
cuker
Příspěvky: 80 Bydliště: Šala
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
Nieje použita "hlboká" vaňa a plytký saci koš?
|
10.10.11, 18:44 |
|
|
Jad
Příspěvky: 188 Bydliště: Č. Budějovice
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
Zkus v první řadě dát nové čidlo tlaku oleje - ať víš, jestli to skutečně nemaže, nebo jen nefunguje kontrolka...
|
10.10.11, 18:46 |
|
|
Andy White
Příspěvky: 140 Bydliště: Nové Dvory, Polná
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
Vana hluboká není. Toto se mi stalo poprvé. A čidlo mě napadlo taky. Ale kontrolka svítí pořád.
|
10.10.11, 19:05 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
projevuje se to i nějak zvukově? mělo by když to nemaže
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
10.10.11, 19:11 |
|
|
Andy White
Příspěvky: 140 Bydliště: Nové Dvory, Polná
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
No. Když se ta kontrolka rozsvítila a pak jsem zastavil tak jsem motor nechal vychladnout že jsem musel jít něco někam zařídit a pak když jsem nastartoval tak po chvilce to začalo trošku rachotit. Ale jen lehce. A po namontování čerpadla jsem asi omylem blbě našteloval předstih a tak mi to nenastartovalo a startér moc nechtěl točit tak doufám že se to moc nepřidřelo.
|
10.10.11, 19:21 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
tohle je zvláštní věc. Přesně to co popisuješ, se stalo asi tak před osmi lety nezávisle na sobě dvěma mým kamarádům. U obou po různě dlouhé době nakonec došlo k zadření motoru (1x na klice a 1x na klice a vačce). Už si ale nemůžu vzpomenout, na co jsme přišli, čím to nakonec bylo když jsme to rozkuchali. Jedno auto vím, že mělo povolenej sací koš, ale druhý ne, je to dávno, těžko říct...u obou problém začal rozsvícením kontrolky mazání při brzdění.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.10.11, 19:43 |
|
|
Andy White
Příspěvky: 140 Bydliště: Nové Dvory, Polná
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
Tak mě už se to jednou stalo někdy v Únoru. S kamarádama jsme natáčely reklamu do školy s autama myslím že při tom prudkém zabrždění se rozsvítila ale po dalším nastartováním bez problému až do teď. A sací koš jsem utáhl celkem dost si ymslím. nebo spíš tak aby se mohl otáčet plynule rozdělovač. Vůbec nevím co s tím mám dělat. Asi to budu muset rozebrat.
|
10.10.11, 19:52 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
a to čerpadlo je na tom jak? Jaké jsi dal těsnění na ten sací koš? Co karbon, je ho v motoru hodně?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.10.11, 20:17 |
|
|
Andy White
Příspěvky: 140 Bydliště: Nové Dvory, Polná
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
Čerpadlo vypadá dobře. Když jsem to sundal tak se mi těsnění roztrhlo a nový jsem nemohl sehnat a tak jsem volal známýmu co se v tomhle vyzná a říkal že se to jenom očistí a že se těsnění nedává a tak jsem ho tam nedal. karbonu tam moc není. jenom na stěnách okolo klikovky je takový jak bych to jenom popsal od toho starýho oleje je to celý černý.
|
10.10.11, 20:21 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
Na tohle opatrně, ten papír má nějakou tloušťku a když se tam dá silikon, může ta tloušťka chybět. Ještě by mohlo stát za to zrobit si nějaký manometr, třeba přímo místo baroskopu a oměřit skutečný mazací tlak. Jinak nouzové vodítko někde na silnici, jestli to maže nebo ne, je sundat plnící víčko oleje a sledovat vahadla rozvodu, jestli z nich vytéká olej.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
10.10.11, 20:23 |
|
|
Andy White
Příspěvky: 140 Bydliště: Nové Dvory, Polná
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
Dobře. Děkuju za radu. Zítra to vyzkouším a pak napíšu.
|
10.10.11, 20:28 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
no pokud se ti těsnění roztrhlo a tys tam nedal ani silikon tak bych v tom viděl problém jinak osobně sem kdysy toto těsnění koupil nový a po 14 dnech ho vyhodil dal to na silikon a bylo po problému s problikávající kontrolkou mazání
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
10.10.11, 20:54 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
Co regulační ventil? Nerupla pružinka třeba?
|
10.10.11, 22:41 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Problém s mazáním Š 120L
To tesneni pod cerpadlem slouzi jako jakasi podlozka, kdyz se kola cerpadla vlivem opotrebeni ,,zahrabou,, do okolniho materialu voli se tenci tesneni, k dosazeni dane tesnosti, proto pokud uz mas vybehany motor bych nevidel jako velky problem ze jsi tam to tesneni nedal... Osobne si myslim ze se nekde uvolnila hrouda karbonu a neco pricpala...zkusl bych udelat vyplach vyplachovacim olejem, teda pokud se jeste prodava...
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
10.10.11, 23:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|