Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 09:18



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 centrál klíč.... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Michale přesně tak. Dokud jsem nechal jedno z ovládacích serv to odporové Brevert a druhé Brano, tak to taky zlobilo. Zaseklo se v půlce chodu a dál se to muselo násilím přesvědčit (tak ve 3/4 případů). Ale když jsem vyměnil oba serva, tak to chodí krásně. Ještě se nestalo, že by impuls skončil dříve, než se motorky překlopí. Po tom, co jsem pořádně vyčistil a promazal zámky to chodí úplně parádně. (Vůbec nechápu, jak to s těmi zaoxidovanými zámky mohlo předtím hýbat, páč s tím nešlo skoro pohnout ani rukou).

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


9.10.11, 11:41
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: centrál klíč....
Ono taky záleží, jaký Jablotron máš Michale. Je jich hodně druhů a mě se to taky nezdá. I když ty origo serva Brano mají jinou konstrukci, tak by měly běžet i s jednotkou Jablotron. Já mám taky Jablotron typ 305 Click. Mě ale funguje jednotka centrálu Brano zatím dobře a původní alarm s dálkovým ovládáním blblo, tak jsem nechal celý centrál na klíček zn. Brano a jen spojil s Jablotronem kvůli dálkovému ovládání a alarmu. Jde tam ale napojit i serva. V návodu jsou asi 4 schémata. Jedno pro použití původního centrálu na klíček, které pracuje s kladnými impulsy, jedno na původní centrál se zápornými impulsy. Potom tam je právě pro zapojení přímo na serva a potom pro zapojení s pneumatickým systémem. Ten co ze zapojuje přímo na serva se musí zapojit jinak, tak jestli jsi tam něco nezapojil špatně.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


10.10.11, 18:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: centrál klíč....
zapojené to bolo dobre, jdenoducho s tou UNI RJ mi Brano servá nechodili spoľahlivo, nedoťahovali ich na koniec... po výmene RJ za Brano je to ok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.10.11, 12:27
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: centrál klíč....
Hm, tak to nevím. Já jsem už pár těch levných systémů zapojil, nových a podle schématu. Vždy fungovaly jak mají. Zapojil jsem jeden uni do Fiat marea, kde už byl centrál na klíček, dodělal jsem DO. Potom dvakrát do Golfa III. celý systém i se servy. Dvakrát do feliny a třikrát do fáčka. Nikdy nebyl problém.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.10.11, 18:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: centrál klíč....
to buď rád...

ja keď také niečo robím vždy sa snažím nechať RJ zamykania pôvodnú, RJ DO, prípadne alarmu jej potom iba posiela impulzy...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


11.10.11, 18:48
Profil

Příspěvky: 14803
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: centrál klíč....
No, já když jsem fáčko koupil v bazaru, byl tam systém, že na klíček byl systém Brano i serva. Potom byl v předu u motoru systém Scarico, nějaký ital, který měl mnoho funkcí, v podstatě alarm a DO. Měl jsem k němu ale jen jednu klíčenku a ta byla poruchová. Třikrát jsem ji opravoval a vždycky na chvíli fungovala. Po třetí opravě se už nerozběhla. Oprava by byla dražší než nový systém, tak jsem to vyhodil a dal nový. Vsadil jsem na českou kvalitu a koupil Jablotron 305 Click. Už ho tam mám asi 4 roky a jsem s ním spokojený. Původní centrál na klíček zn. Brano fungoval v pohodě, tak jsem ho tam nechal, má docela kvalitní serva.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.10.11, 13:53
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz