Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.10.24, 06:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další
 Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi) 
Autor Zpráva

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: Plnič (nejvíc mimo mísu5)
Upresnim, lambda pracuje normalne, akorat kdyz merim bohatost, tak ji mam odpojenou aby mi jednotka neskakala se smesi. V mapach se budu hrabat dála dukladneji, ale az zase o prazdninach.

Komprese je tam takova(tlaky 15,5 bar), jaka na tom motoru byla, na mechanickou cast motoru jsem naprosto nesahal, sice mam na miru vyrobene tesneni na snizeni komprese, ale udelam z neho obetniho beranka, abych zjistil co je nejslabsi clanek, a kolik takovy motor vydrzi, abych pak mohl rict s jistotou kolik to vydrzelo a pri jake vrazedne kombinaci.
Zkratka receno, sel jsem nejlevnejsi cestou, a kdykoliv muzu zvysit tlak turba, poladit mapu a budu zase na jinem vykonu o ktere se atmosfericke 1.4 muze jenom zdat a kdyz se mi neco vysere, tak se mi vysere motor za 700 kdyz to prezenu za 1500 naky pekny motor, coz je oproti 35 +k velice markatni rozdil.

EDIT: Kdyz budes hledat, tak to turbo urcite najdes i zde na strankach. |Vsechno jsem nevymejslel, proc bych to delal kdyz to prede mnou nekdo vymyslel, ja uz to chtel delat pred 4 lety, mel jsem uplne nove turbo, ale prostorove sem i tamneveslo.
Lambdu to stejne pouziva do nejakeho uhlu otevreni klapky, pak uz to jede jen podle map. Na dolazeni jsem chtel koupit sikoropasmovou lambdu, ale to az pristi rok.
Jsou tam nektere veci nedodelane, nektere by se dali vylepsit, ale musi nato byt cas. Ted stim jezdim normalne v provozu a budu jezdit i pres zimu. Az necovylitne z motoru dam fotku :D


Naposledy upravil Pavucina dne 10.10.11, 21:48, celkově upraveno 1



10.10.11, 21:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek Re: Plnič (nejvíc mimo mísu5)
Tak co sa mechaniky tyka, podla mna by na to bola najvhodnejsia seriova 781.135 s KP 8.8:1, 781.136M (ktory sedi na tie tlaky) je uz podla mna moc, kazdopadne celkom zaujimavy projekt. Nebol by dump pameti k nahliadnutiu? Ja chcem teda najskorej skusit co som schopny vymlatit z atmosferickej 1.4, turbo mam len ako zalohu, ak by som mal chut a naladu sa v tom zase niekedy vrtat. A Pripadne aj viac fotiek ako sa to tam vsetko nasukalo by som neodmietol (ak to neni tajne)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


10.10.11, 21:44
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: Plnič (nejvíc mimo mísu5)
Tam je 136 z favorita, jak muzes videt na fotce urizlej nos na palici. Muzu rict ze na plnej plyn je tam detonacni spalovani a nejede to jak byto mohlo jet, ale na plnej plyn je celkem zbytecne jezdit. Ono kdyz jede 100 a mas lehce nohu naplynu, to stejne pri 160, tak je to celkem paradnipocit. Stovka je tam 8,5-9 podle toho jak se rozjedes, rozjezd jsemjeste uplne nevychytal, celkemto am sily a kdyz to prezenes se spojkou tak se to zahrabe.
Na dumpu neni nic zvlastniho, odlazeni cele mapy na vetsi vstriky, od 2900 a 56% zatizeni pridany benzin a snizeny predstih. V Hexu na posunuti omezovace a prehozeni os jsem zatim nemel cas se poradne kouknout. TO asi zabere nejvic casu. Spis premejslim o postaveni vlastni jednotky, ktera by pracovala s vice cidly, dneska uz to takovy problem neni.
Opravdu od upravy atmosfery jsem upustil, jsem na takovych penezich za ktere pomalu ani nesezenes obycenou 1.4 z fabie, a to jsem delal cely novy vyfuk 50 mm.
A jeste takove heslo nez se zacne psat ze jsou tam nektere veci prasacky udelany, nebo jak uz jsem zaslech vyraz "JeZeDacka uprava". Ja delam hlavne fukcni, levne, jednoduche veci, vzhled uz je na druhem miste.
Jeste doplnim,ze tam neni ani vetsi chladic. A bez problemu.


Naposledy upravil Pavucina dne 11.10.11, 07:11, celkově upraveno 1



10.10.11, 22:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Plnič (nejvíc mimo mísu5)
nechcete si to řešit třeba přes SZ nebo v Darklordovým topicu o úpravách jednotek???

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


10.10.11, 22:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: Plnič (nejvíc mimo mísu5)
Ja teda nevim, ale podle nazvu a podle uplne prvniho prispevku, je to proste topic o nicem akazdej sem pise co chce :P, ale me je to jedno, kde se to bude resit a klidne to nemusim vubec resit, ptz je mi jasne jak to skonci, proto to nikde neni vystaveno. Jinak Darklordovi rád poradnim, on o tom asi nevi, ale taky mi uzneco poradil :D


10.10.11, 22:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek Re: Plnič (nejvíc mimo mísu5)
Pavucina: viewtopic.php?f=6&t=22024&start=210

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


10.10.11, 22:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Plnič (nejvíc mimo mísu5)
Pavucina píše:
Ja teda nevim, ale podle nazvu a podle uplne prvniho prispevku, je to proste topic o nicem akazdej sem pise co chce :P, ale me je to jedno, kde se to bude resit a klidne to nemusim vubec resit, ptz je mi jasne jak to skonci, proto to nikde neni vystaveno. Jinak Darklordovi rád poradnim, on o tom asi nevi, ale taky mi uzneco poradil :D


je tu nepsané pravidlo že se tu nesmí řešit otázky ohledně technických věcí ;) na to jsou rubriky níže... ale dík za pochopení

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


10.10.11, 22:12
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
To víš no, v plniči se leckdy urodí i něco užitečného :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


10.10.11, 22:38
Profil ICQ

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
Abych pravdu rakl, kdyz jsem pred rokem hledal, jak ladit jednotku, tak by me ani ve snu nenapadlo, ze na tom nic neni co se tyce zarizeni, horsi je to s odlazenim mapy, ale taky jsem to zvladl, ale asiposlechnu nektere zasvecence a sirokopasmovnou kjoupim, a bude to vypadat hned o necemjinem, jeste momentalne resim prehravani chipu, bez nutnosti vylejzat s auta, coz taky neni problem.
Ty uz jsi nejak pokrocil s 1.4 ?


11.10.11, 19:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek Re: Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
No ono bez moznosti to testovat nepokrocim nijak, auto je zatim v lakovni, cez zimu to hadam poskladam do stavu HW hotovo a potom zacne trapenie s SW. Momentalne akurat riesim hladanie vsetkych korekcnych map...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.10.11, 20:09
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
Hodim jsem teda naky fotky, aby jsi mel predstavu. Jsou na FB takjen odkazy:

Tesneni
Obrázek


Obrázek


Obrázek

Obrázek
výfuk, toho casu nedodelany
Obrázek
nesmi chybet spravny tunersky budik :)
Obrázek
a nakonec jedina porucha pred srazem (asi v tom ma prsty nafta)
Obrázek

Doufam ze to neni proti pravidlum sem takhle nasazet fotky. Pokud ano tak to upravim.


Naposledy upravil Pavucina dne 22.10.11, 12:12, celkově upraveno 1



11.10.11, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek Re: Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
Super, ak teda do toho mozem kecat, na turbo je lepsie vyfukove potrubie z fabky, to ma jednu dieru na vystupe miesto dvoch ;) Na kolko mas nastaveny plniaci tlak? Pripadne z akeho motoru je turbo a ako mas vyriesene mazanie?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.10.11, 20:38
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
Tlak byl na 0,5, s novym vyfukem se to zvedlo na 0,6. A urcite pudu minimalne na 0,8 a zkusim 1,0 jak se to bude tvarit, jestli to jeste vubec spalovaci prostor dokaze nejak spalit. O tom parozi z 1.4 popremyslim, ale zase jde o misto ! Opravdu ho tam neni moc, takhle to turbo je 5 mm od bloku a 1cm od manzety rizeni (hlinikova cast, takze se to nepece). Takze staci opravdu jinak tvarovane a uz se tam na ty parohy nevejde. Resenim je udelat si svoje svody, ale jelikoz MPi sanizasahuje dost dolu, a vubec takove svody vytvorit by byl asi problem a nechat si je delat, jde mimo muj duvod tohoto "projektu".
Mazani je reseno od hlavnivetve na predu motoru, vraceni do vany, ale dosti zalostnym zpusobem a rozhodne az neco prolitne vanou, tak to predelam.


11.10.11, 20:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek Re: Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
Tak ono by sa s trochou stastia to turbo dalo nahodit rovno na potrubie, nebolo by treba medzikus. Z akeho auta to je?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.10.11, 21:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Uprava ECU - SIMOS 2P (Fel MPi)
hele a musí bejt turbo hned na svodech???

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


11.10.11, 21:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz