ŠádeMan píše:
nojo ale v tom je prave ten problem ANONONYME von ten znamej neni az tak znamej ale je to dobrej automech. a rikal ze asi s ty sierry.. (jo kdybych si to pomatoval co my rikal) ze tam pasujou uplne primo bez zadných uprav a maji i stejný prumery ventylu a na favo maji vetlsí tak doufam... ze mi nekdo dobre poradí. uz me ta shade stim zranim oleje sere.. jsem uz tam do motoru vrazil takový prachy....
No, pokiaľ stoja tie guferká okolo 700 KČ, to si možeš dať aj upraviť vodítka, aby sa dali použiť guferká z favorita (nemalo by to stáť exterémne viac a keď budeš meniť guferká nabudúce, nebude ťa to stáť 700, ale cca 80 "kaček".
ň
Inak, neviem ako dlho plánuješ mať tvoju škodovicu, ale musím ťa upozorniť, že ak sú vodítka veľmi vydraté, guferká možeš meniť každých cca 15000 km (vyderú sa, lebo ventil behá "zboka na bok") - to je istá vec (preto by som ozaj radšej použil Favo guferká) inak, v dôsledku kývavého pohybu ventilov sa prečasne opotrebovávajú sedlá...po roku nebudú v poriadku...
Koľko ti to papá oleja? Mne to žralo cca 2l/1000 km a bo.o to ventilmi, ale pomohlo mi to vždy iba na chvíľu - tak 7000 - 10000 km.
Ďaľšia negatívna stránka guferiek je, že keď tesnia, tak nepustia na vodítka žiadny olej = vodítka sa nemažú = ďalšie opotrebenie vodítok (totiž vodítka na škodovico nie sú na to navrhované)