Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 03:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Zhasnul,... a už nenatočím 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Příspěvek Zhasnul,... a už nenatočím
Zdravím,nevím zda jsem špatně hledal nebo to tu není.Tak jsem se zaregistroval a ptám se.Mám Feldu1,6Mpi r.v. 1999, zatím v pohodě.Asi 120 000 km, opečovávaná,spokojenost až do dneška.Ráno jsem natočil v pohodě na poprvé jako vždy, dojel asi tak 60m k bráně u baráku.Tam to lehce škublo a zhasnul motor.Nejprve jsem si vynadal do amatérů (co takhle vyhodit rychlost?) a šel otevřít.Po návratu děs.Byl tam neutrál.Ne a ne natočit.Baterka 100%,(benzin tam fakt je!!),motor se točí bez jakékoliv snahy byť jen malonko naskočit.Můžete mne nakopnout , kde hledat? Servis je přes 30 km daleko;I palec se jeví OK raději jsem ošistil vč kontaktů rozdělovače, výsledek je to samé.Dotazy rád zodpovím.Děkuji apřeju pěkný večer.


25.10.11, 17:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
klasickej postup, buď není co zapálit, nebo není čím zapálit.
no a nebo diagnostika

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


25.10.11, 17:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
Přesně jak píše Křovák... A jestli nevíš co a jak a nemáš představu o funkci různých částí a prvků tak tady máš dílenskou učební pomůcku Škoda k tomuhle motoru http://www.uloz.to/4260086/12-1-6l-mpi-1av-felicia-pdf (nejde o dílenskou příručku).

Ale napřed bych zkusil jiskru jelikož zapalovací modul je docela silnou bolestí 1,3 BMM a 1,6 MPi a stačí mikroprasklina a vlhkost ve vevnitř a modul může odejít buď z částí nebo komplet tak že se nedá ani natočit. (I když je pravda že pokud nebude jiskra může to být i Hallův snímač otáček v rozdělovači, ale ten se tak nekazí jak u 1,3 které ho mají na převodovce)

_________________
Favo 135 (G)LX '93


25.10.11, 17:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
bud vytiahni sviecku, poloz ju o blok a s pomocnikom startuj, ci hadze iskru, alebo po dlhsom stani (vypnute zapalovanie) v dostatocnom tichu zapni zapalovanie ci od zadnych sedaciek nebudes pocut tiche vrcanie (vrcanie je v poriadku, je to palivove cerpadlo, ktore tlakuje palivovy system). ak to nehadze iskru, alebo nevrci, tak zavadu mas jasnu (zapalovaci modul / palec rozdelovaca / palivove cerpadlo).

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


25.10.11, 18:18
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
Děkuji , už jsem si manual stáhnul,(při CDMA skoro půl hodiny),také ostatním díky.Zatím jdu studovat a sledovat další nápady a návrhy.Určitě dám vědět co a jak , .....


25.10.11, 19:00
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
Zdravím,tak PH jdou,čerpadlo zavrčí.Takže spalovat co je.Ale jiskra není.Palec očištěný,ale tam to asi nebude,když to kleklo tak naráz.Nechám-li zapnutý klíček, zapal. cívka se ohřívá.Jak ji vyzkoušet?Mluvím o zapnutí, ne o poloze startování! A může to být imobilizer? Jak na to přijdu? Ale nejdřív bych se věnoval cívce.Tak díky dopředu všem, doufám, že na to společně přijdeme, byla by to paráda !!


Naposledy upravil HraVol dne 26.10.11, 12:27, celkově upraveno 1



26.10.11, 09:02
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
Zapalovací cívka se zahřívá? Tak to bych viděl na elektroniku zapalování. Dokud se motor netočí, nemá do cívky jít proud.


26.10.11, 11:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
cívka je přece pod proudem vzdy, když je zapnuté zapalování


26.10.11, 12:08
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
Nebavíme se o 742 z 70. let. :wink:


26.10.11, 12:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
tak nevim, jak u felicie, ale předpoklad je, že když se motor točí, že už na civce musí být napětí


26.10.11, 12:15
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
Zapalování řízená z jednotky mají mít konstantní dobu plnění a tedy proud cívkou jen když je potřeba...


26.10.11, 12:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
john simple: Ale to jo pokud máš nastartováno tak jistě. Ale tady je myšleno pouze sepnuté zapalování a v tomhle případě to funguje tak jak psal fatal a to už od Favorita a jeho bezkontaktního tranzistorového zapalování.

HraVol: Taky bych to asi viděl na tu výkonovou část modulu. Ještě tu jiskru zkus. Vytáhni pojistku čerpadla (aby se případně nedostal benzín do katalyzátoru - nevím teď z hlavy která pojistka to je viz manuál) a vytáhni středový VN kabel z rozdělovače (ten co jde z VN modulu do rozdělovače) a přidrž ho cca 10 mm od hlavy nebo bloku motoru (např. izolovanýma kobinačkama abys měl jistotu) a někdo ať ti zkusí zastartovat. Musí přeskakovat namodralá silná jisrka. Jestli na tuhle vzdálenost přeskakovat nebude a třeba jen na nižší a jen sotva viditelná narůžovělá jiskřička pak je to špatný.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


26.10.11, 12:34
Profil

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
na cívce by měl po otočení klíčku proti kostře naměřit plus 12V a to na pinu 3
pin 2 minus impulsy s počítače
pin1 napojen na kostru vozu
pokud se ta cívka ohřívá počítám že je k.o.

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


26.10.11, 15:38
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
Cívka se za běhu zahřívá, to je normálka. Ale při stojícím motoru se zahřívat nemá.


26.10.11, 23:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: Zhasnul,... a už nenatočím
Zdravím všechny.Takže malý souhrn:Na pinu 3 je 12,8 Volt, jiskra proti kostře = nula.Tak jsem modul(ohříval se po sepnutí klíčku, ne při startování) vymontoval a zespodu je vidět, sice nevýrazná, prasklina , ale je tam.Tak tam vrazím nový,jen co ho seženu, a dám Vám vědět.Zatím VŠEM děkuji za pomoc.Hezký prodloužený víkend !!


27.10.11, 08:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz