Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 12:01



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW) 
Autor Zpráva

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
V poslednom čase mám problém naštartovať , musím zošliapnuť plyn ,inač ani nechytí .
Neviete čo by to mohlo byť ?
Samozrejme pri studenom motore :) .
PS: Robilo to aj pred výmenou sviečok

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


Naposledy upravil rider126 dne 14.11.11, 17:29, celkově upraveno 1



14.11.11, 17:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
asi tam mas nieco pokazene.Obrázek

Najskor ti to saje falosny vzduch, napriklad okolo podtlaku pre brzdy...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


14.11.11, 17:26
Profil

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
Ešte to žerie jak sviňa na 40 km to zožerie 7L benzínu :evil:

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


14.11.11, 19:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
rider126 píše:
V poslednom čase mám problém naštartovať , musím zošliapnuť plyn ,inač ani nechytí .
Neviete čo by to mohlo byť ?
Samozrejme pri studenom motore :) .
PS: Robilo to aj pred výmenou sviečok

---------------
A co tak s tím zajet někam na diagnostiku? To tě asi nenapadlo, že... :)

_________________
J.


14.11.11, 19:40
Profil

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
Prečítaj si ešte raz názov celej témy a môj prvý príspevok v nej :wink: .

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


14.11.11, 19:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
a oni nenašli příčinu závady? tak to tam máte dobrá kopyta... :D

_________________
J.


14.11.11, 19:57
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
jirko kopyta tam mají určitě 14 litrů musí někde smrdět,

jí si vzpoměl na jednu šelmu BMM tam ukazovala lambáda 1,25 felda hulila saze a žrala jak prase, lambádu jsem odpojil a nic se nedělo, pořád lambáda 1,25 až výměna řj motoru a bylo to OK jinak pamět závad O :oops:


14.11.11, 20:18
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
nebo začnem od piky, nahlaš jednotlivé, komprese, seřízení ventilů O.2, odpory v kabelech a na palci, tlak paliva, :wink:


14.11.11, 20:19
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
slovacek.milos píše:
jirko kopyta tam mají určitě 14 litrů musí někde smrdět,

jí si vzpoměl na jednu šelmu BMM tam ukazovala lambáda 1,25 felda hulila saze a žrala jak prase, lambádu jsem odpojil a nic se nedělo, pořád lambáda 1,25 až výměna řj motoru a bylo to OK jinak pamět závad O :oops:

-----------------------
Ono totiž existuje cosi, čemu se říká servisní osciloskop a pokud s ním umí mechanik pracovat, najde všechno... Kolikrát ani není potřeba žádný přístroj, stačí selský rozum a nějaká ta zkušenost za roky práce... Spoléhat jen na VAG se nedá...

_________________
J.


14.11.11, 20:24
Profil

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
slovacek.milos píše:
jirko kopyta tam mají určitě 14 litrů musí někde smrdět,

jí si vzpoměl na jednu šelmu BMM tam ukazovala lambáda 1,25 felda hulila saze a žrala jak prase, lambádu jsem odpojil a nic se nedělo, pořád lambáda 1,25 až výměna řj motoru a bylo to OK jinak pamět závad O :oops:


Sadze to síce nehuli , ale para s toho ide jak s komína.
Niekedy mam problém nacúvať , lebo cez tu paru nič nevidím :D
Po odpojení lambda bolo napätie na diagnostike trvalé 1V a tie nezmyselné priebehy čo kreslilo zmizli .
Pri opätovnom pripojení lambda sondy to odrazu začalo kresliť normálne priebehy ,ale po chvíli sa to zas vrátilo na nezmysly.
Odpory na VN kábloch som už meral , najvyššia hodnota čo som nameral bola kolo 5 alebo 6 Kohm (to bolo na tom najdlhšom).
Kratšie mali menej.
Tlak paliva a kompresiu nezistím ,nemám na to meracie prístroje.
Ventile boli nedávno nastavené.
Pamäť závad tiež nehlásila žiadnu chybu.
Akurát sa mi ešte podarilo zistiť od pôvodného majiteľa, že v tom vybuchla vyrovnávacia nádržka chladiacej kvapaliny.A ten koberec z vnútornej strany kapoty tiež odlepili z neznámych príčin.

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


15.11.11, 00:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
"Pára jako z komína" znamená, že máš prasklou makovici a jde do spalovacího motoru chladící kapalina... :D :D

A co tak pád ze skály a pořídit něco novějšího? :)

_________________
J.


15.11.11, 08:28
Profil

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
Mal som 7 rokov fiata 126 , stále som sa v ňom vrtal.
Teraz mam toho formana a není to o nič lepšie (vrtam sa v tom ešte viac ako vo fiate).
Akurát že na ten istý objem paliva som spravil kombinovanou spotrebou vo fiate 120 Km a vo formane len 70 Km
:cry:
Vlastne sa to nedá ani zrovnávať , lebo tam mi to trvalo týždeň vypáliť benzín a tu to stihnem za deň.
Dnes premerám jednotlive vodiče od riadiacej jednotky k čidlám a hlavne ukostrenia.
Prasklu hlavu nepredpokladám , kamarát ma tiež formana a para mu ide rovnako ako mne , navyše mi voda vôbec neubúda.

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


15.11.11, 09:52
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
Ta pára při studeném startu bude asi zkondenzovaná voda ve výfuku a po zahřátí motoru by to mělo zaniknout. Každopádně produktem spalování benzínu je i voda, takže jakási pára se v zimě objeví vždy i na teplém motoru.

Měření kabelů je o ničem, jestli lambda hlásí vysoké napětí, je to fest bohaté a chybu hledej v přípravě směsi. Může být špatné teplotní čidlo a motor se stále chová jako při jízdě se sytičem, může být vadná řídící jednotka nebo vadný vstřikovací modul, případně měření množství nasávaného vzduchu. Takjé může být vadný tlakový korektor směsi, že je tam větší tlak paliva, než je předepsaný a pak to vsřikuje o hodně víc, než by mělo. Jinak se s formanem při devadesátce musíš vlézt do 6 litrů... Otázkou také je, jestli má motor výkon nebo nemá, jestli některý válec nepálí atd. Svíce by měly mít po jízdě stejnou barvu, pokud je některá černá, tak je zle. Bez demontáže to poznáš tak, že nepálící je studená, resp. není tak horká, jako ostatní.

_________________
J.


15.11.11, 10:07
Profil

Příspěvky: 192
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
Motor práve že ma výkon , oproti karburátorovej verzii je to ako nebo a zem.
Najmä teraz v zimnom období karburátor nechce veľmi isť pri studenom motore,ale na BMM je to jedno , ten ma výkon stále.
Sviečky som menil a boli všetky vypálené.
Je tu ešte jedna anomália kvôli ktorej som založil aj tuto tému :
Ja som tu lambda sondu meral aj priamo voltmetrom a chodí mi to pekne od 0,1V po 0,9V , len že ak sa pozriem na to cez diagnostiku ,riadiaca jednotka to vidi inač než je skutočnosť.
Na diagnostike sa to ani pod 0,9V nedostalo a pritom priamo voltmetrom klesne pekne až na 0,1V.
Strop napätia pri voltmetri bol 0,9V ale na diagnostike to bolo až 1,2V !
A merane to bolo pri horúcom motore, ventilátor na chladiči sa stále zapinal.

_________________
Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW


15.11.11, 10:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Diagnostika ukazuje nezmysly (Forman BMM 50kW)
Já nevím, ale mám také motor 781 s karbem a ten za studena normálně jede. Později se začala dělat verze, která neumožnila do určitého ohřátí otevření druhé komory, což by mohlo mít vliv na výkon, ale to se týká jen vyšších otáček...

Máš možnost měřit napětí na lambdě při jízdě? Nějak si natáhnout prodlužovací kejblík do kabiny a napíchnout na něho měřák? A měří ti to dobře? Pokud to bude dobře fungovat, tak by se napětí mělo držet někde na 0,45 V nebo přeskakovat nahoru dolů. Rozhodující je totiž zátež motoru, na místě je to celkem o ničem...

_________________
J.


15.11.11, 10:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 59 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz